Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 51 έως 60 από 79

Θέμα: Στροφάρισμα σε περισσότερες RPM

  1. #51
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Kορυδαλλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    120
    Thanked
    40
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και τα λέω γιατί εγώ το είχα ανοίξει το μοτέρ 2001-2002 φαντάσου για πόση τρέλα κουβαλάω..!!!

  2. #52
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων

    Σκέφτηκα λοιπόν να μιλήσουμε για υποθετικό σενάριο ανώτατου στροφαρίσματος στις 7500 RPM και να δούμε τί μπορεί να χρειάζεται για να επιτευχθεί αξιόπιστα κάτι τέτοιο.
    Ακραίο σενάριο δείχνει και ίσως πράγματι να χρειάζεται να αλλάξουν όλα αλλά είναι μια καλή ευκαιρία να μάθουμε και όσοι δεν ξέρουμε, απο μέλη που έχουν την διάθεση να μοιραστούν γνώση και εμπειρίες με τους υπόλοιπους.
    Βαγγέλη σου το έχω ξαναπεί, εχω γνωστό που τον ξέρεις κι εσύ (Κώστας, είχε έρθει και στην κοπή της πίτας) 330 μπλε coupe, φίλος του Νίκου (Σοκιν). Ο κόφτης είναι στις 7800 2 χρόνια τώρα. Το αυτοκίνητο έχει πολλά και όμορφα (ατμοσφαιρικά) φτιαξίματα αλλά τα ελατήρια των βαλβίδων είναι στοκ με άγριους - 2ο shrick. Κανένα πρόβλημα. Το έχει κι αυτός για "συγκεκριμένη" χρήση αλλά και κανα ταξιδάκι. Ο Μ54 από άλλα πράγματα θα πάει ...πριν τα παίξουν τα ελατήρια ...αν δουλευει 7500+ συνέχεια..

    Mέχρι 7000 είσαι απολύτως ασφαλής πιστεύω. Στην τρόμπα λαδιού έχεις κολλήσει το παξιμάδι ή έχεις βάλει αριστερόστροφη βόλτα?

  3. #53
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρίξε και μια προσεκτική ματιά σε >>αυτό<< το project. Έχει τρομερή πληροφορία, από την αρχή ως το τέλος

  4. #54
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    3.699
    Thanked
    3301
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θέλει κάποιος να στροφάρει παραπάνω και είναι λάθος να αλλάξει ελατήρια βαλβίδων ?????????

    π.σ. Το ξέρετε ότι ο Μ54 ΔΕΝ έχει μηχανικά ωστήρια ???? ... ξέρετε τι θα γίνει αν χάσει πίεση το Hydraulic valve lifter ???? ... θα συνάψει σχέση η βαλβίδα με το πιστόνι ... ήτοι θα αρχίσουν να φιλιούνται !!!! ... το Βάνος το ρωτήσατε αν θέλει να στροφάρει 7500 ???

    τέσπα ... και στο Βόρειο Πολο να το αφήσεις το μοτέρ Βαν ... να κρυώσει 2 χρόνια ... 7500 με 1 μπαρ υπερπλήρωση δεν πρόκειται να στροφάρεις αν δεν αλλάξεις ΟΛΟ το μοτέρ
    Σωστό το ότι δεν φτιάχτηκε για να στροφάρει 7500, από την άλλη όμως οι κινητήρες F1 στην συντριπτική πλειοψηφία τους έχουν υδραυλικά ωστήρια και στροφάρουν 18αρες +

    Άλλα μέταλλα ΟΚ, αλλά το σύστημα γενικά ανταπεξέρχεται άνετα...αν είναι σωστό και σωστά συντηρημένο. Εγώ τουλάχιστον δεν έχω ακούσει να έχει συμβεί κάτι τέτοιο σε Μ54 που έχουν ανεβάσει κόφτη, εκτός από το γρανάζι της αντλίας, που αν ξελασκάρει και δεν το καταλάβεις αμέσως τα έκανες κυμά, και τις βάσεις στις γλίστρες της καδένας που πάρα μα πάρα πολύ σπάνια ξελασκάρουν και μόνο αν είσαι πολύ τυχερός το σώνεις....

  5. #55
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ... Στην τρόμπα λαδιού έχεις κολλήσει το παξιμάδι ή έχεις βάλει αριστερόστροφη βόλτα?
    Nίκο δεν έχω κάνει τίποτα με το συγκεκριμένο παξιμάδι αλλά έχω ζητήσει στον μηχανικό μου, σε 1η ευκαιρία να το ελέγξει.
    Προτέινεις να του ζητήσω να το κολλήσει;

  6. #56
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ απ'οσο έχω δει, του βάζουν απλά απο αυτό το μπλέ που είναι για τις βίδες για να μην ξελασκάρουν,όχι τίποτα το σημαντικό...Απλά η ολη φασαρία είναι μέχρι να δείς το παξιμάδι...



  7. #57
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.128
    Thanked
    23234
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν το εχω υποψη μου σαν εξαρτημα, αλλα παξιμαδι ασφαλειας δεν χωραει να μπει;
    Η καμμια σχεση;

  8. #58
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οχι Σταμάτη...δεν μπαίνει κάτι άλλο...Δες το βιντεάκι...

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 16-03-10 στις 18:04



  9. #59
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    273
    Thanked
    82
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    @ΝίκοΕ60 ... ελεος ... ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ ΩΣΤΗΡΙΑ ΤΩΝ F1 ΜΕ ΤΟΥ Μ54 ....

    Στην F1 επειδή ΔΕΝ υπάρχει μέταλλο με το οποίο να κατασκευαστεί ελατήριο που να ανοιγοκλείνει 20.0000 φορές το λεπτό ... ΕΦΗΥΡΑΝ ένα σύστημα με είδικά βισκοελαστικά υγρά κλπ κλπ

    Στον Μ54 ... προφανώς ΔΕΝ είναι το ίδιο σύστημα

    @ΒανΒικ ... φίλε μου προφανώς δεν έχεις καταλάβει τι ακριβώς γίνεται σε ένα μοτέρ ...

    έχεις ένα ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΟ ατμ μοτέρ σχεδιασμένο να στροφάρει 6000 και απλά να βγάζει αρκετή ροπή στις χαμηλομεσαίες

    το κομπρεσάρεις ... μέχρι εδώ όλα καλά ... και εκμεταλεύεσαι τον κυβισμό με την υπερπλήρωση ώστε να βγάλεις ιπποδύναμη ...

    και μετά λές ... να στροφάρω 8άρες ... ποιούς εκκεντροφόρους να ξεζουμίσεις ???... προφανώς μιλάς για ατμ έκκεντρα με μεγάλα οβερλαπ και προπορέιες - επιπορέιες με σκοπό να μείνουν πολύ ώρα ανοικτές οι βαλβίδες ώστε να βάλεις άερα (ατμ) και να προλαβάινουν να βγάινουν τα καυσέρια (λόγω υψηλού στροφαρίσματος) ... αυτό προφανώς θέλει και μεγάλο αβάνς ... όμως έχεις καταλάβει τι γίνεται στο θάλαμο καύσης αν πας να στροφάρεις 7500 με 1 μπαρ στον Μ54 ... ???? ...

    το όλο θέμα είναι σα να πάρεις

    μια μέτρια ψιλο χοντρούλα γκόμενα

    να της βάλεις μεγάλα βυζιά ... οκ καλή βελτίωση

    και μετά να θες να γίνει πρωταθλήτρια ρυθμικης επειδή της φόρεσες ροζ φόρμα...

    ε δε γίνεται αυτό !!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw : 16-03-10 στις 18:13

  10. The Following User Says Thank You to bmw For This Useful Post:

    Konstantinos (16-03-10)

  11. #60
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...το όλο θέμα είναι σα να πάρεις
    μια μέτρια ψιλο χοντρούλα γκόμενα
    να της βάλεις μεγάλα βυζιά ... οκ καλή βελτίωση
    και μετά να θες να γίνει πρωταθλήτρια ρυθμικης επειδή της φόρεσες ροζ φόρμα...

    ε δε γίνεται αυτό !!!
    αν θες να μιλήσουμε κι έτσι, ε ναι λοιπόν θέλω να της βάλω και ζαρτίερες και όταν της τα χώνω και την ξεσκίζω, να την ακούω να στριγγλίζει (εκεί ψηλά...)

    Γκε γκε ;
    Έχεις κανείς πρόβλημα μ΄αυτό;
    Εξάλλου την «γκόμενα» μόνος μου την πληρώνω κι οι υπόλοιποι απλά «μάτι»...

    Το ερώτημα λοιπόν είναι πώς την κάνουμε να «στριγγλίζει» όταν τα δίνει όλα χωρίς να την «πονέσουμε» και πολύ αλλά και να γουστάρει αν γίνεται...

    Κατά τ΄αλλα, απο την «κοπέλα» και μέχρι τώρα, πολύ ευχαριστημένος είμαι, όλα μου τα κάνει και δίνει και κwlo !
    Oλα τα λεφτά !
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 16-03-10 στις 19:15

  12. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    stratos (16-03-10), Z4 DCT (18-03-10)

Σελίδα 6 από 8 ΠρώτηΠρώτη ... 45678 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP