kala pame , m arese , ade na doume kai apo kinitires ti tha ginei , bebaia elpizo na min xanaagoraso 3 ara (4 ara i opos tha legetai telos panton )alla den tha me xalouse kai poly . einai omorfo
kala pame , m arese , ade na doume kai apo kinitires ti tha ginei , bebaia elpizo na min xanaagoraso 3 ara (4 ara i opos tha legetai telos panton )alla den tha me xalouse kai poly . einai omorfo
live free and drive hard
Το εσωτερικό είναι 3άρα F30. Όπως ήταν και στην Ε90 --> Ε92.
Βεβαίως όλα είναι παραμετροποιήσιμα στο εσωτερικό (και εξωτερικό), οπότε ο καθένας μπορεί να φέρει το αυτοκίνητο στα μέτρα του.
Μη ξεχνάτε όμως ότι το αυτοκίνητο είναι concept και λογικά θα αλλάξουν τα φώτα (θα είναι ίδια με της F30 στο εσωτερικό τους), ο πίσω προφυλακτήρας με τις εξατμίσεις, τους καθρέπτες και το πόμολο της πόρτας.![]()
Nikos
Ετοιμο το αρμα !!!
Bazil Van Sinner (05-12-12), Nick bmwlover (05-12-12)
A8hnaios (05-12-12), aristent (05-12-12), Bazil Van Sinner (05-12-12), bill_m3 (05-12-12), gant (06-12-12), Nick bmwlover (05-12-12), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (05-12-12)
Καλά το αμάξι είναι αλλού πραγματικά
Κοιτώντας σήμερα μια F30 σε γνωστή αντιπροσωπεία, κατάλαβα πόσο έχει ανέβει ποιοτικά η νέα 3άρα
Πραγματικα εκτός από εμφάνιση πλέον η F30 είναι πραγματική λιμουζίνα
Δύσκολα το άλλαζα με 5άρι πχ
Το ερώτημα βέβαια είναι παίρνει κανείς Ε92 μεταχειρισμένο ή περιμένει για 4άρα...?
Βέβαια μιλάμε για διαφορετικά εντελώς budget...
Detailing Madness
doctore (06-12-12), Eleni (23-01-13), Nick bmwlover (05-12-12)
Πίσω και μπροστά το "άνοιγμα" των προφυλακτήρων δεν μ'αρέσει, αλλά ιδίως το πίσω δε νομίζω να διατηρηθεί και στην εμπορική έκδοση.
Κατά τ'άλλα, σαν F30 με 2 πόρτες λιγότερες, όπως ήταν αναμενόμενο άλλωστε, αλλά και πάλι είναι πολύ όμορφη.
Στο εσωτερικό, αν εξαιρέσω το όχι ιδιαίτερα σπορ κοντέρ και το χοντροκομμένο τιμόνι (το Μ των Ε9Χ μου φαινόταν πολύ καλύτερο, αλλά και στις F30 το Μ είναι πανέμορφο, οπότε διορθώνεται), κατα τ'άλλα μια χαρά κι εκεί.
Πάντως, επειδή θεωρώ και το Ε92 πανέμορφο αυτοκίνητο, περιμένω να το δω κι αυτό από κοντά για να καταλήξω πιο θεωρώ ομορφότερο.
the more people agree with me
the more I think I'm wrong
Πολύ όμορφη και δυναμική, με αέρα 6άρας και design πολύ πιο προχωρημένο από τη χλιαρή F30. Μόνο και μόνο που τη φαντάζομαι φουσκωμένη σε ρόλο Μ4 (πόσο άσημα ακούγεται...και πόσο φάουλ για τη Bmw μετά από τέσσερις θρυλικές γεννιές coupe M3) μου ανοίγει η όρεξη! Εντάξει η γραμμή της οροφής θυμίζει Α5, αλλά αφού το όλο σύνολο είναι τόσο αρμονικό του το συγχωρούμε! Στο εσωτερικό το alcantara στην οροφή (πρώτη φορά το βλέπω σε 3άρα) δίνει πολύ upper class αέρα, στον αντίποδα τα καφέ γυαλιστερά δέρματα δεν μου αρέσουν.
Περίμενε! Θες να φορτωθείς τρίλιτρο για να πηγαίνει? Με την 4άρα στα 2lt θα σκοτώνει...![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
doctore (06-12-12)
Επειδη γενικα ειμαι πολυ δυσκολος και κραζω παρα πολυ ευκολα... ειδικα εκεινη τη σειρα 1 δε μπορω να τη χωνευψω με τπτ... μπορω να πω οτι αυτο ειναι εξαισιο εμφανησιακα, ισοροπημενο, σπορ και αρκετα αρμονικο για τα δεδομενα της εταιριας...
μετα απο καιρο μου αρεσε πολυ μοντελο της εταιριας...
μακαρι να βγει ετσι...
Παιδια είχα πολύ καιρο να γράψω, μολις το είδα δεν μπορεσα να κρατηθώ.....ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ.......
Nick bmwlover (05-12-12)