Σελίδα 70 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 2060686970717280120 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 691 έως 700 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

  1. #691
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δημητρη(Τurbodog) τελικα το hpf stage 1 δισκοπλατω κανει για smg χωρις παρατραγουδα λες?
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  2. #692
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο μηχανικός μου είπε πως χρειάζεται 10 ξεκινήματα με 2,500 στροφές....
    Δεν μας διαφωτιζει και ο μηχανικος σου πως θα κανουμε ξεκινηματα με 2500 στροφες και με SMG?
    Γιατι εγω τοσα χρονια που το εχω δεν εχω βρει τροπο να τις αλλαζω κατα βουληση και να ξεκιναω με τις στροφες που θελω.
    Μηχανικαρα....μερβεγιε

  3. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (04-12-12)

  4. #693
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο STREETRACING Εμφάνιση μηνυμάτων
    δημητρη(Τurbodog) τελικα το hpf stage 1 δισκοπλατω κανει για smg χωρις παρατραγουδα λες?
    Οχι γιαννη. θα παρεις πακετο τα σκορτσαρισματα στο σταματα-ξεκινα, στην οπισθεν, στις μανουβρες κτλ. Δεν αξιζει οταν δεν εχεις turbo, οποτε αναγκαστικα πας σε συμβιβαστικες λυσεις για να αποφυγεις το πατιναρισμα λογω υπερβολικης ροπης. Αν θες κατι καλυτερο για Ν/Α η SC τοτε sachs performance η stock και τιποτα αλλο.

  5. #694
    Εγγραφή
    22-03-11
    Περιοχή
    Γλυφαδα
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    1.588
    Thanked
    1495
    Rides
    2

    Wink

    σε ρωτησα γιατι κατι θυμηθηκα που ελεγες παλια.
    με το sachs θυμασαι απο το s3 ,εχω καλες σχεσεις
    A4 2.0 TFSI FWD B7
    - M3 E46 sold

  6. #695
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν μας διαφωτιζει και ο μηχανικος σου πως θα κανουμε ξεκινηματα με 2500 στροφες και με SMG?
    Γιατι εγω τοσα χρονια που το εχω δεν εχω βρει τροπο να τις αλλαζω κατα βουληση και να ξεκιναω με τις στροφες που θελω.
    Μηχανικαρα....μερβεγιε
    Αυτό ακριβώς ρώτησα και εγώ. Η απάντηση ήταν απότομο γκάζι σε ανηφόρα. Εμένα το μυαλό μου πήγε σε μαρσάρισμα στις 2,500rpm με φρένο πατημένο και άφημα φρένου....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  7. #696
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    To μονο ενισχυμενο κιτ με οργανικο δισκο ωστε να διατηρησεις οσο το δυνατον εκκινησεις χωρις σκορτσαρισματα ειναι το sachs performance. Και αυτο γιατι δεν εχουμε την δυνατοτητα να 'εκπαιδευσουμε' το smg για ενα δισκο μη οργανικο.
    Το περιεργο ειναι οτι η sachs δεν το δινει για τα SMG αλλα μονο για τα manual. Υποθετω οτι οφειλεται στο γεγονος οτι επειδη το ενισχυμενο πλατω δεν ειναι self adjusting (οπως το stock) να χρειαζεται τακτικα ρυθμιση, καθως το SMG δεν μπορει να καταλαβει ποσο εχει φαγωθει ο δισκος. Μετα δηλαδη την παραμετροποιηση απο την τοποθετηση, χρησιμοποιει αυτες τις τιμες. Οποτε μην εχοντας ενα self-adjusting πλατω (που να μαζευει τα μποσικα δηλαδη) μετα απο λιγο θα χρειαζεται εκ νεου επαναρυθμιση. Για μενα αυτο δεν ειναι προβλημα αν ειναι να διατηρησω οσο το δυνατον τα χαρακτηριστικα συμπλεξης-αποσυμπλεξης του stock.
    Εδω να σημειωσω οτι ολα τα aftermarket kit του εμποριου ΔΕΝ εχουν self-adjusting πλατω (και καποια που και καλα εχουν, ειναι το stock που το εχουν βαψει αλλο χρωμα-ναι υπαρχουν και αυτες οι περιπτωσεις).
    Τωρα για καταργηση του βολαν διπλης μαζας, και χρησιμοποιηση ενος κιτ με ελατηριατο δισκο, δεν θα το συνιστουσα καν στα SMG (στα manual ειναι διαφορετικα και εκει εχουμε πολλες και διαφορες λυσεις)

  8. #697
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.122
    Thanked
    7411
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νασο, αυτα ειναι μαλκιες και ειναι για γελια φιλε και οποιος θελει ας τα λέει...
    Αυτα που λέει ο ανθρωπος ειναι ανεκδοτα.
    Το στρωσιμο του δισκου ειναι απλη υποθεση. Δεν χρειαζεται ουτε ιδιετερα κόλπα ουτε και πολλες οδηγίες.


    Καμια 300αρια χιλιομετρα με κανονικό-μαλακό οδηγημα και ειμαστε οκ.
    M3 CSL

  9. The Following 4 Users Say Thank You to chief For This Useful Post:

    doctore (04-12-12), manos///3 (04-12-12), Thomelef (04-12-12), turbodog (04-12-12)

  10. #698
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό ακριβώς ρώτησα και εγώ. Η απάντηση ήταν απότομο γκάζι σε ανηφόρα. Εμένα το μυαλό μου πήγε σε μαρσάρισμα στις 2,500rpm με φρένο πατημένο και άφημα φρένου....
    Λοιπον κανε μερικα χιλιομετρακια χαλαρα σε συνθηκες πολης με συχνες αλλαγες και με λιγο γκαζακι στην αρχη για να μην τον καψεις και μετα απο 100-200 χιλιομετρακια πιο σπορ οδηγηση με περισοοτερο γκαζι και στροφες ωστε να τον 'πατησεις' καλυτερα αφου μετα τα πρωτα χιλιομετρα εχει ηδη αρχισει να 'στρωνει' και να παταει σχεδον ολη η επιφανεια του δισκου πανω στο πλατω. Για να καταλαβεις μια παραπλησια διαδικασια ειναι και οταν 'στρωνουμε' τα καινουργια τακακια πανω στον δισκο. Παμε χαλαρα μεχρι να πατησουν γιατι αλλιως μπορει να υπερθερμανθουν και να καουν. Και εισαι κομπλε . Τα αποτομα γκαζια στις ανηφορες ασε να τα κανει η μηχανικαρα-μερβεγιε στο δικο του αυτοκινητο

  11. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    chief (04-12-12), doctore (04-12-12), EVERGET (04-12-12), Thomelef (04-12-12)

  12. #699
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    T
    Εδω να σημειωσω οτι ολα τα aftermarket kit του εμποριου ΔΕΝ εχουν self-adjusting πλατω (και καποια που και καλα εχουν, ειναι το stock που το εχουν βαψει αλλο χρωμα-ναι υπαρχουν και αυτες οι περιπτωσεις).
    Τωρα για καταργηση του βολαν διπλης μαζας, και χρησιμοποιηση ενος κιτ με ελατηριατο δισκο, δεν θα το συνιστουσα καν στα SMG (στα manual ειναι διαφορετικα και εκει εχουμε πολλες και διαφορες λυσεις)
    Eδω να σημειωσω πως εβαλα στο κ0λο μου (αυτη τη στιγμη βρισκονται στο κ0λο του Μητσου ) ενα αφτερμαρκετ κιτ , δηλαδη LUK βαμενο μπλε με λογκο spec.
    Πουλάω το BMW ή το ανταλλάζω με saxo

  13. The Following 2 Users Say Thank You to manos///3 For This Useful Post:

    alexk (04-12-12), turbodog (04-12-12)

  14. #700
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οκ παίδες
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Σελίδα 70 από 147 ΠρώτηΠρώτη ... 2060686970717280120 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP