Vassilis ///M (04-11-12)
nikos valvetronic (05-11-12)
BILL007 (05-11-12), Kostas_1 (05-11-12), m-power_01 (05-11-12), S8N (05-11-12), Vassilis ///M (04-11-12)
Εδω αρχιζουμε..
Ειναι τα πρωτα pins που θελουν αλλαγη..
Φωτο με τα εργαλεια που χρησιμοποιησα..
Με το ηλεκτρικο κατσαβιδι και μια βιδα, τρυπισα τις ταπες και μετα με πενσα και "λοστευοντας" τη βιδα, τις εβγαλα..
IMG_0797.jpgIMG_0798.jpgIMG_0799.jpg
ΧΙΟΣ-CHIOS
BILL007 (05-11-12)
"Ψαρεμα" το παλιο pin με μαγνητη..
Συγκριση παλιο pin & ελατηριο αριστερα.. καινουργια δεξια + bushing..
IMG_0800.jpgIMG_0801.jpgIMG_0802.JPGIMG_0803.JPG
ΧΙΟΣ-CHIOS
320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), m-power_01 (05-11-12), nikos valvetronic (05-11-12)
Με το καρυδακι περασα μεσα τα καινουργια bushings.. 3 στο συνολο ειναι..
IMG_0806.JPGIMG_0807.JPGIMG_0808.jpgIMG_0804.JPG
ΧΙΟΣ-CHIOS
320d (05-11-12), alexk (05-11-12), BILL007 (05-11-12), m-power_01 (05-11-12)
Done..
Κι εδω ειναι το Reverse/5 pins..
Βγαζουμε πρωτα την ασφαλεια της ταπας..
IMG_0805.jpgIMG_0809.jpgIMG_0810.JPG
ΧΙΟΣ-CHIOS
320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), m-power_01 (05-11-12), S8N (05-11-12)
Πανω βρισκεται η οπισθεν.. κατω η 5η..
Τη ταπα την εβγαλα με τον ιδιο τροπο που εβγαλα και τις προηγουμενες.. με τη βιδα και μετα με τη πενσα..
Το pin ηταν οντως κολλημενο.. δλδ κινιοταν πολυ δυσκολα.. αυτο ειναι που μεταφερεται και στο λεβιε σαν "κολλημα"..
Σκεφτειται οτι το εβγαλα εξω με μυτοτσιμπιδο, τραβωντας με ποοοολυ δυναμη.. και στη 5η και στην οπισθεν..
Εδω δειχνω πως παει το pin.. αυτο ειναι της οπισθεν.. το κατω, της 5ης δλδ παει αναποδα..
IMG_0812.JPGIMG_0813.jpgIMG_0815.JPG
ΧΙΟΣ-CHIOS
320d (05-11-12), BILL007 (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), m-power_01 (05-11-12), S8N (05-11-12)
Απο εκει και μετα..
Βαζοντας το καινουργιο bushing με ενα καρυδακι ιδιας διαστασης με το bushing, καταφερα να το παω μεχρι ενα σημειο (περιπου στη μεση), μετα αρχισα να του κανω ζημια..
Οποτε η συνεχεια εγινε στο συνεργειο, οπου ο μηχανικος μου εφτιαξε σε τορνο ενα "drift" σαν το 234022-3 https://webspace.ringling.edu/~dplas...hift_pins.html και ετσι καταφεραμε και βαλαμε τα bushings μεχρι εκει που πρεπει..
Αν δειτε τις φωτο, της οπισθεν παει λιγο πιο βαθια..
Μετα μπηκαν τα καινουργια pins-ταπες-ασφαλειες και we are done..
Δεν ειναι δυσκολο DIY.. αλλα ενα τετοιο εργαλειο για τα bushings χρειαζεται.. για να μην τραυματισουμε τα bushings καθως τα τοποθετουμε..
Και φυσικα, ΠΡΕΠΕΙ να εχουμε το σασμαν στο "ΧΕΡΙ".. το repair με το σασμαν πανω στο αμαξι ΔΕΝ ειναι εφικτο..
Βουτυρο ο λεβιες και οι ταχυτητες παντως τωρα..![]()
ΧΙΟΣ-CHIOS
320d (05-11-12), bill_m3 (06-11-12), katsaraios (05-11-12), m-power_01 (05-11-12), nikos valvetronic (05-11-12), S8N (05-11-12), Vassilis ///M (05-11-12)
Εμπαξα και καινουργιο (με ολη τη σημασια της λεξης) διαφορικακι.. το παλιο ειχε αρχισει να κανει λιγο θορυβο, οποτε εγινε αλλαγη.. ιδιο βημα, 3,38.. ακριβως ιδιο part number..
Λυπηθηκα τις βαλβολινες που τις αλλαξα.. οταν το αδειαζαμε τις ειδα και ηταν ολοκαινουργιες..
Επισης το πατωμα που τσεκαραμε, δεν εχει το παραμικρο..
Μεσαια τριβη & flex disc σε επισης αριστη κατασταση.. γενικα το αμαξι εγινε πολυ αθορυβο.. που και που ακουγεται κανα γκαπ γκουπ το οποιο μαλλον προερχεται απο τα ημιαξονια (φυσιολογικη κατασταση)..
Το καινουργιο διαφορικακι..
underside pic πριν ξεκινησει το ξυλωμα..
Διαφορικο και συνεμπλοκ διαφορικου out..
IMG_0816.jpgIMG_0258.jpgIMG_0260.jpg
ΧΙΟΣ-CHIOS