Ρε Τζωνη, μην αγχωνεσε ρε.
Ετσι κι΄αλλιως το αμαξι θα πάει για πουλημα τον Δεκεμβρη. Δεν θα θες να το ακουμπησεις αφου σε ραψει η γρια του Συμπεθερουλη στις Σερρες.
χιχιχιχι
Ρε Τζωνη, μην αγχωνεσε ρε.
Ετσι κι΄αλλιως το αμαξι θα πάει για πουλημα τον Δεκεμβρη. Δεν θα θες να το ακουμπησεις αφου σε ραψει η γρια του Συμπεθερουλη στις Σερρες.
χιχιχιχι
M3 CSL
Leonidas_E39 (28-10-12), Stathis (28-10-12), Thomelef (28-10-12), Z4 DCT (28-10-12)
Γιάννη έτσι από περιέργεια κοιμήθηκες σήμερα;
Και δεν κάνω πλάκα γιατί κάπως έτσι είμαι και εγώ!
Αν ακούσω ή δω στο αμάξι το παραμικρό το σκέφτομαι διαρκώς, εκτός πια και αν τρέχουν παράλληλα σοβαρότερα θέματα.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη micz : 28-10-12 στις 08:06
Panos 316T (28-10-12)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Z4 DCT : 28-10-12 στις 08:19
chief (28-10-12)
Τι είσαι εσυ ρε διαολε ; Ερχομαι
οι μπύρες ελιναι παγωμένες?
τούρμπο και πράσινα άλογα
Panos 316T (28-10-12)
Όπως ξαναειπα κ πριν μπορει να έχει τρέξει κατι απο πάνω εφόσον δεν υπήρξε λυσιμο εκει.
Εγω όταν είχα πάθει κατι παρόμοιο είχα 10 μέρες μπροστα διακοπών κ δεν μπορούσα να το βρω πριν το τέλος τους......
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
Πηγή μεγάλης διαρροής λαδιού είναι το περίεργο-σε σχήμα- λαστιχάκι κάτω από το φίλτρο λαδιού (ακριβώς από κάτω από εκεί που εδράζεται το φίλτρο λαδιού). Αν κάνατε δουλειά στην εισαγωγή και βγάλατε την υποδοχή του φίλτρου λαδιού (εκεί κοντά στην εισαγωγή βρίσκεται στον Ν46, δεν ξέρω στο δικό σου μοτέρ), τότε μπορεί το λαστιχάκι που έχει από κάτω της να μην μπήκε σωστά ή να έπρεπε να αλλαχτεί για να σφραγίσει σωστά το σημείο.
Δείτε το και αυτό.
Εγω ξερω οτι το αμαξι ειναι μπορντελο και πρεπει να φυγει.
alexk (28-10-12), chief (28-10-12), Leonidas_E39 (28-10-12), Panos 316T (28-10-12), S8N (28-10-12), Stathis (28-10-12)