Θυμίζει Α5 από πολλές γωνίες. Όμορφο πολύ.
Είναι όντως ωραίο, εκεί όμως που είναι φάουλ η Mazda είναι στο θέμα του design language. Δεν έχουν μια σταθερή σχεδιαστική γραμμή, όπως πχ η VW, και το αποτέλεσμα είναι κάθε νέα γενιά (εδώ το 6) να μην μοιάζει σχεδόν καθόλου στην προηγούμενη. Αυτό είναι άσχημο και για τους κατόχους των προηγούμενων μοντέλων που τα βλέπουν να γεράζουν απότομα, και για την εταιρία γενικά, που δεν έχει ακόμα μια σταθερή σχεδιαστική ταυτότητα!
Η αλήθεια είναι πως τα RX-8, CX-7 και τώρα το 6άρι μοιράζονται κάποια σχεδιαστικά στοιχεία. Να δούμε αν θα καθιερωθούν.
Προσεξα ότι εχει 4,86 μηκος, όσο το Ε60Ωρε που πάμε !!!
Συμπίεση στους κινητήρες είδες?
13:1 ο 2,5λιτρος και 14:1 ο 2λιτρος!![]()
Επίσης επιτέλους έχει σωστή πίσω ανάρτηση (πολλαπλών συνδέσμων).
Όσο για τη συμπίεση, πλέον συμπίεση + άμεσος ψεκασμός, είναι ο μόνος τρόπος για μείωση της κατανάλωσης, αν κάποιος θέλει να αποφύγει τα μικρότερου κυβισμού υπερτροφοδοτούμενα σύνολα, αν δεν κάνω λάθος.
![]()
joseph (30-08-12)
Πολύ όμορφο είναι παντού. Πλάι, πίσω, μπροστά, μέσα. Παντού.
Μ'αρεσ!!!![]()