Σελίδα 8 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 91

Θέμα: SOS : Πρόβλημα σε Ν54 κινητήρα!!!

  1. #71
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    αυτό για την υψηλής πιθανότατα. Αλλά αλόμα και αν την ακούσει εντελώς, έχει στο ντεπόζιτο μία συμβατική η οπόια στέλνει βενζίνη όπως και σε εμάς στα 5 bar.
    Οπότε την πουτσοπαλεύει. Άμα την ακουσει η πίσω ...έμεινε
    Όταν λες πίσω ποια εννοείς; Αυτή στο τεπόζιτο;

    Αν την ακούσει η υψηλής πως θα καταφέρουν τα μπεκ να ψεκάσουν στο θάλαμο ρε συ; Δε θα πρέπει να αλλάξει ο χρονισμός του ψεκασμού;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  2. #72
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν λες πίσω ποια εννοείς; Αυτή στο τεπόζιτο;

    Αν την ακούσει η υψηλής πως θα καταφέρουν τα μπεκ να ψεκάσουν στο θάλαμο ρε συ; Δε θα πρέπει να αλλάξει ο χρονισμός του ψεκασμού;
    Δε χρειάζεται κάτι τέτοιο απλά επειδή η υψηλής φτάνει τα 200 bar πίεση το αυτοκίνητο χάνει απόδοση

  3. #73
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και για τις δυο περιπτωσεις τουαλεξη και του καριζμα, προσωπικα θεωρω απαραδεκτο το γεγονος της νοχελικοτητας και των δυο αντιπροσωπειων στο να θελουν τουλαχιστον ενα μηνα μονο για να κανουν μια διαγνωση.
    Στη δε περιπτωση του αλεξη που κοντευει τους δυομιση μηνες, το θεωρω τραγικο. Δλδ αν ο ανθρωπος δεν εχει δευτερο αυτοκινητο για να κινηθει τι θα κανει?
    Αν και γενικα ειμαι πολυ προκατηλημενος με το θεμα αντιπροσωπεια, ακουω κατι τετοια και δεν αλλαζω την γνωμη μου με τπτ.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Ptboul (09-08-12)

  5. #74
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δλδ αν ο ανθρωπος δεν εχει δευτερο αυτοκινητο για να κινηθει τι θα κανει?
    Κάνει υπομονή !
    Ή το κινεί μέχρι να πάρει τα πιστόνια στη μασχάλη και μετά η BMW πληρώνει ένα νέο κινητήρα

  6. #75
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η πολυ απλα παει σε.ενα καλο εξουσιοδοτημενο, και τελειωνει η φασαρια.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  7. #76
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τούρμπο και πράσινα άλογα

  8. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    aristent (09-08-12), Kostas_1 (09-08-12)

  9. #77
    Εγγραφή
    20-05-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    1.586
    Thanked
    2083
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μητσοτάκη
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI
    Ηταν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ σα να οδηγας ενα TORNADO - EUROFIGHTER Καταδιωκτικο - Πολεμικο

  10. The Following User Says Thank You to Lambros46 For This Useful Post:

    Panos 316T (09-08-12)

  11. #78
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με το πρόγραμμα για το κιβώτιό σου θα ήμουν πάρα πολύ επιφυλακτικτός.
    Δεν αμφιβάλλω ότι ο προγραμματιστής σου είναι γνώστης, αλλά δεν μπορεί να έχει την γνώση και τον όγκο πληροφοριών που έχει το εργοστάσιο.
    Το λέω σε περίπτωση που χαλάσει το κιβώτιό σου θα πονέσει ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.
    Καλύτερα φυλάξου και άσ'το στην ησυχία του εκτός και αν είσαι διατεθειμένος σε κάμποσο καιρό να πληρώσεις ένα νέο κιβώτιό.


    Δημητρη εχει δικιο ο Αλεξης.....σε ζημιά εκει πας σε τετραψήφια νουμερα.....
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    alexk (09-08-12), Thomelef (09-08-12)

  13. #79
    Εγγραφή
    29-05-10
    Περιοχή
    Ασπροπυργος
    Μηνύματα
    546
    Thanked
    568
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπερα και παλι!

    Σημερα τελειωσαμε με την υποθεση της αντλιας και παρελαβα επιτελους το αυτοκινητο μου ετοιμο και ολοκληρωμενο!

    Η καινουρια αντλια εχει εγγυηση 2 χρονων σαν ανταλλακτικο και ειναι ανεξαρτητη απο τα χιλιομετρα που θα κανει μεσα σε αυτα τα 2 χρονια!

    Επισης εγιναν τα απαραιτητα update οπου μπορουσαμε,χωρις φυσικα να επηρρεαστει το προγραμμα που εχω,με κυριοτερη και εμφανεστερη αλλαγη στην συμπεριφορα του αυτοκινητου απο το update που εγινε στο σαζμαν!Πολυ πιο ομαλες αλλαγες στην οδηγηση στο αυτοματο και ειδικα αυτη απο 1η σε 2α και το σημαντικοτερο εξαφανιστηκε αυτος ο ενοχλητικος θορυβος με το κουμπωμα απο την θεση "Parking" του σαζμαν στην θεση "Drive"!!!

    Επισης καθαριστηκαν οι σκαστρες υστερα απο 10000km(και πολυ τις αργησαμε πιστευω...) και βαλαμε λευκη βαζελινη για την καλυτερη λιπανση τους,κατοπιν προτροπης του αντιπροσωπου της Forge εδω στην Ελλαδα!!!

    Η κουκουλα περαστηκε με τεφλον σπρευ και τα λαστιχα μαλακωσαν και παλι αρκετα,μετριαζοντας αρκετα τους ενοχλητικους θορυβους που προερχονται απο αυτην!!!

    Το μονο που μενει τωρα ειναι να κανω μερικα χιλιομετρα(γυρω στα 300)για να κανει ο εγκεφαλος πληρες adaptation απο τα καινουρια δεδομενα που του δωσαμε και μετα να ξεκινησω να το τσιγκλαω παλι!!!

    Τελος καλο και ολα καλα και ελπιζω χωρις αλλα απροοπτα προβληματα!!!



    Υ.Γ 1 : Σπυρο η παλια αντλια ειναι στο κουτι και σε περιμενει να την επεξεργαστεις!!!
    Υ.Γ 2 : Το παιδι που μου επιμεληθηκε το αυτοκινητο ηταν απλα τελειο και συνεργασιμο,προσεκτικο και με πολυ μερακι και υπομονη!!!Ενα μεγαλο "ευχαριστω" λοιπον στον Λευτερη και στην εταιρια Σιττας-Φλασκης για ολα οσα εκαναν για μενα!!!


    E89 Z4 sDrive35i DCT

    Custom exhaust by Power Up Exhausts/CP-e DCI/Stett Performance FMIC/Forge Motorsport Dual BOV/ECU reflash by Ace Motorsport/stock twins/Work Emotion CR-CAI wheels

    Tuned by Ace Motorsport

  14. The Following 2 Users Say Thank You to Karizma Z4 For This Useful Post:

    Panos 316T (21-08-12), tokiko (22-08-12)

  15. #80
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπραβο!!!
    Τελος καλο ολα καλα λοιπον...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  16. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    Karizma Z4 (21-08-12)

Σελίδα 8 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP