Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: ΜΕ ΠΟΣΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ ???

Ψήφισαν
139. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • οδηγείτε πάντα σύμφωνα με τον κοκ ;

    3 2,16%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 80-120 ;

    20 14,39%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 120-160 ;

    89 64,03%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 160-200 ;

    10 7,19%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 200 και άνω ;

    7 5,04%
  • οδηγείτε με μ.ω.ταχύτητα 80-200 ;

    9 6,47%
  • οδηγείτε με ένα αβγό ανάμεσα στη σόλα και στο πεντάλ γκαζιού ;

    1 0,72%
Σελίδα 8 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 71 έως 80 από 117

Θέμα: ΜΕ ΠΟΣΑ ΤΡΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΟΔΟ

  1. #71
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όταν ήμανε εργέΝης έκανα 40.000 Km/τον χρόνο αλλά δεν είχα αμάξι
    Παντρεμένος έχω αμάξι αλλά κάνω 10.000km/χρόνο

    Το καρμπόΝι δίνει εργοστασιακή τελική 225 αλλά όταν πιάνω τον νέο δρόμο Τρίπολη - Παραδείσια, στην κατηφόρα έχω πιάσει και 240 κοντερίσια.

    Με τον μπέμπη μέσα πάω 140-160 (σερί για 2 - 2.30 ώρες)

    Μόνος πάω 140 - όσο με παίρνει.

    Αλλά και το 34 άρι όταν είχα με την τουρμπίνα πάλι πήγαινα 140 -180 σερί.

    Δεν παθαίνουν τίποτα τα αμάξια και εννοείτε ότι σε ΕΟ με 3 λωρίδες κυκλοφορίας προσπερνώ από δεξιά (άμα χρειαστεί) όπως και προβλέπεται από τον κοκ.

    Διπλή λωρίδα το αποφεύγω και αν το κάνω είμαι μόνος - αλλιώς πάω καρότσι (ειδικά στον κωλόδρομο Παραδείσια - Αλλαγή)

    Όνειρο μου, να τουρμπίσω το παπί να φάει ξύλο ο ματρακάς του χαντέ

    Ποτε θα παμε "παρειτσα" κατω να τριφτουμε λιγο μετα τα Παραδεισια??
    Και μια για Καλο Νερο να σε σκισω στο ισαδι της Οιχαλιας

    Παντως παιδες με τον καιρο και τις ανατιμησεις του καυσιμου οι πιο πολλοι σκεφτομαστε την καταναλωση ,αλλα αμα "παιξει" το ματι με κανενα γΛηγορο το ξεχναμε και παταμε

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. The Following 7 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-06-12), joseph (01-07-12), Nick bmwlover (29-06-12), Nino (30-06-12), Panos 316T (30-06-12), Ptboul (02-07-12), S8N (30-06-12)

  3. #72
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων

    Παντως παιδες με τον καιρο και τις ανατιμησεις του καυσιμου οι πιο πολλοι σκεφτομαστε την καταναλωση ,αλλα αμα "παιξει" το ματι με κανενα γΛηγορο το ξεχναμε και παταμε
    Κ γληγορο κ αργο,ειναι να σου κανει το "τσιγκλ"
    Ι donut understeer...

  4. The Following 2 Users Say Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (30-06-12), katsaraios (29-06-12)

  5. #73
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κ γληγορο κ αργο,ειναι να σου κανει το "τσιγκλ"
    αμα ειναι αργο χαιρομαστε κιολας

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. The Following 4 Users Say Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    120ie87 (01-07-12), Bazil Van Sinner (30-06-12), Lambros46 (01-07-12), Nick bmwlover (29-06-12)

  7. #74
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Athens-Τrikala
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.345
    Thanked
    2466
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    αμα ειναι αργο χαιρομαστε κιολας
    Κ γρηγορο να ειναι,αμα ειναι παγωμενο(το τσαγακι) τωρα το καλοκαιρι δροσιζομαστε
    Ι donut understeer...

  8. The Following User Says Thank You to Nick bmwlover For This Useful Post:

    katsaraios (29-06-12)

  9. #75
    Εγγραφή
    08-01-10
    Μηνύματα
    1.809
    Thanked
    4003
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    6 ώρες+, ταξίδια διεθνιστικά. Εγώ όσες φορές ταξίδεψα Ευρώπη δεν μπορούσα να κρατήσω μεγάλες ωριαίες ταχύτητες της τάξης 160+ χλμ/ωρα με τίποτα.
    Υ.Γ. Τελευταία passo dello stelvio και μου έκανε εντύπωση πόσο έκοψε το αμάξι λόγο υψομέτρου. Πραγματικά εκεί ένα τούρμπο θα έκανε δουλειά.Οχι με το BMW .
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    εεεεεεεεεεεεεεεεμ...αυτά έχει το μαμημένο το μαφ.
    που και να'χες κάνα πούντο, να έβλεπες πως θα σερνότα λόγο υψομέτρου μιάς και γίνεται λόγος για τουρμπάκι και υψόμετρο...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stradale Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σκεφτόμουν ότι στα 2700 που ήταν το υψόμετρο, το ατμοσφαιρικό δεν πάει λόγο μειωμένης πίεση του αέρα. Και αν σκεφτείς ότι τα τούρβο ουσιαστικά δημιουργούν τεχνητή πίεση δεν θα υπέφεραν από αυτό το φαινόμενο. Και μην ξεχνάμε το γεγονός ότι αρχικά τα τούρμπο δημιουργήθηκαν για τα αεροπλάνα του B' παγκοσμίου πολέμου που υπέφεραν από αυτό ακριβώς το φαινόμενο λόγο υψωμέτρου...
    Πρέπει να γίνεις άντρας, χαχαχα. Ιταλία Γερμανία πας με 200 ανετότατα.
    Όταν ανεβαίνω Ρινγκ δεν πέφτω κάτω από 220 εκτός αν έχει κίνηση.

    Ανεβαίνω στα πάσα συχνά κάθε καλοκαίρι.
    Δεν έχω δει να κόβει τόσο όσο λες το αυτοκίνητο. Μάλιστα η Μ το διαφήμιζε αυτό από την εποχή του Ε36 Μ3 ότι δεν μειώνεται σημαντικά η απόδοση σε υψηλό υψόμετρο.
    Μήπως μπερδεύτηκες επειδή οι κλίσεις στις ανηφόρες είναι μεγάλες και 'δεν πάει τόσο καλά στην ανηφόρα' ?

  10. #76
    Εγγραφή
    07-01-10
    Περιοχή
    malmo ,sweden
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.280
    Thanked
    917
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    ti na po tora, oso epiterepei o dromos kai den me enoxloun oi loipoi pou koitontai stin asfalto .
    nyxta me kalo odostroma pano apo 200 m.o.t.
    live free and drive hard

  11. The Following User Says Thank You to atha For This Useful Post:

    Panos 316T (30-06-12)

  12. #77
    Εγγραφή
    26-08-11
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    44
    Thanked
    12
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οταν ημουν 18 με hyundai exel του πατερα μου πηγενα παντα τερμα (διλ: 200κοντερ)
    μετα με το 1ο μου αμαχι φιατ uno 1,4 ie παλι 200 κοντερ μονιμα! και παντα σφινεσ!το uno εγινε turbo τα 72 hp του 272hp με μακρυ σασμαν και κ/π και αρχισα να πιγενω σαν καγουρας σινεχεια 60-260αχαχα(μου αρεσε η επιταχινση!!)μετα το uno rallye 16v 1o σταδιο (αλα μπερναμπεου λεμε!!) και πολι κοντο κ/π!!τα ξεχασαμε αυτα και πιγενα 200 κοντερ κοφτη 5η στησ 8000rpm τεληκα τωρα με το is και 4,45 βιμα εχω σηχαθη τιν εθνικη και παω βια 130-140χλμ

    τελικα τι εχω διαπιστοση οσο και να τρεχισ αν εχει μαλακεσ στον δρομο θα αργισησ αν οχι (σπανιο) με πιο μικρα νουμερα στο κοντερ βλεπισ καλιτερουσ χρωνους!

    υ.γ.: me to rallye αθηνα-περαμα ιωαννινων 3:35΄!!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη hlias303 : 30-06-12 στις 19:58

  13. The Following User Says Thank You to hlias303 For This Useful Post:

    Panos 316T (30-06-12)

  14. #78
    Εγγραφή
    07-10-11
    Μηνύματα
    230
    Thanked
    248
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ότι οδηγώ το τελειωνω αν το επιτρέπουν οι συνθήκες.
    Απο 220 μέχρι 300χλμ ανάλογα το αυτοκίνητο.

    Σε γερμανικους δρόμους βέβαια.

  15. The Following 2 Users Say Thank You to race850i For This Useful Post:

    alexk (01-07-12), Panos 316T (01-07-12)

  16. #79
    Εγγραφή
    19-03-11
    Περιοχή
    Zimbabwe
    Μηνύματα
    1.665
    Thanked
    2582
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Προσωπικά στην εθνική πηγαίνω συχνά με cruise και 120χλμ/ώρα. Κάποιες φορές πηγαίνω με 140-160 και σπανιότατα παραπάνω.

    Η "τέλεια διαδρομή" μου είναι αργά το βράδυ (1-2-3 το πρωί) σε επαρχιακό δίκτυο να δοκιμάζω τα όρια των αναρτήσεων και των ελαστικών ... και τα δικά μου όρια ... καμιά φορά και της παρέας μου η οποία αισθάνεται μια χαρά σε πολύ γρήγορους ρυθμούς αλλά όταν τα πράγματα ξεφεύγουν αρχίζει να κάνει τους πολλαπλασιασμούς στα όρια των πινακίδων....


    ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΤΕ:


    ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΣΗ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΜΑΖΙ

    ΖΩΝΗ+ΚΡΑΝΟΣ ΣΩΖΟΥΝ ΖΩΕΣ

    Η ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΛΩΡΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΗ (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ)

    ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΔΕΞΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΕΙ Ο ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ

    ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ

  17. The Following 7 Users Say Thank You to 120ie87 For This Useful Post:

    bill_m3 (01-07-12), joseph (01-07-12), Panos 316T (01-07-12), pilot (02-07-12), Ptboul (02-07-12), S8N (01-07-12), Vassilis ///M (01-07-12)

  18. #80
    Stradale Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πρέπει να γίνεις άντρας, χαχαχα. Ιταλία Γερμανία πας με 200 ανετότατα.
    Όταν ανεβαίνω Ρινγκ δεν πέφτω κάτω από 220 εκτός αν έχει κίνηση.

    Ανεβαίνω στα πάσα συχνά κάθε καλοκαίρι.
    Δεν έχω δει να κόβει τόσο όσο λες το αυτοκίνητο. Μάλιστα η Μ το διαφήμιζε αυτό από την εποχή του Ε36 Μ3 ότι δεν μειώνεται σημαντικά η απόδοση σε υψηλό υψόμετρο.
    Μήπως μπερδεύτηκες επειδή οι κλίσεις στις ανηφόρες είναι μεγάλες και 'δεν πάει τόσο καλά στην ανηφόρα' ?
    Δεν το διατύπωσα σωστά και παρανοήθηκε, δεν ήμουν με το BMW αλλά με peugeot 106 rallye, και στις φουρκέτες έβαζα 1η μπας και...τραγικά πράγματα άσε...χαχαχα! Αλλά ξεπλήρωσε μετά στο 'ring, οπότε μια η αλλή

    Σε κανα 2μηνο που ξαναπρογραμματίζω ταξιδάκι Ευρώπης με το BMW, εφόσον το έχω φτάσει στο σημείο που θέλω, θα κρατήσω πιο ψηλές μωτ αλλά με τον πεζουλα που να πας 200ρες συνέχεια θα πάρεις τα ανταλλακτικά στην μασχάλη...Πρέπει να το κανονίσουμε να ανέβουμε μαζί σε καμιά φάση πάντως 'ring αν και δεν το έχω μεγάλη συμπάθεια.

  19. The Following User Says Thank You to Stradale For This Useful Post:

    Leonidas_E39 (01-07-12)

Σελίδα 8 από 12 ΠρώτηΠρώτη ... 678910 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP