Σελίδα 16 από 24 ΠρώτηΠρώτη ... 61415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 151 έως 160 από 236

Θέμα: [E30] έρευνα αγοράς

  1. #151

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε τα συγκρίνω εγω σε καμια περίπτωση , εσείς τα συγκρίνετε με το να θεωρείτε οτι η τιμη των ε30 είναι εφαμιλλη με αυτή των ε46. Το θέλετε η όχι η ε30 είναι ένα καλοφτιαγμενο παρωχημένο αυτοκίνητο εποχής 80´s. Η δε 316 ηταν είναι κΙ θα είναι σκουπίδι όντας πισωκινητο με όλα τα κουσουρια της πίσω κίνησης χωρίς να έχει τα συν της. Και πριν κάποιος αρχίσει να λέει για τη m3 θα του θυμίσω οτι λίγη σχέση είχε με τις κοινές ε30..
    Εχεις σκεφτεί ότι κάποιοι από τους συνομιλητές σου μπορεί να έχουν ένα ταπεινό 1600αρι Ε30? Δεν είναι ότι καλύτερο ο τρόπος σου.

    Γνωρίζεις πόσο έκανε ένα 316 το 1990?
    Ξέρεις πόσο ήταν ο βασικός μισθός?
    Ξέρεις πόσο ήταν τα τεκμήρια?

    Τι θεωρείς μειονέκτημα σε ένα πισωκίνητο?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη m-power_01 : 21-06-12 στις 01:22

  2. The Following 6 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12), giannis_compact (21-06-12), Kostas_1 (21-06-12), nikos1400 (21-06-12), NS-conv (21-06-12), Panos 316T (21-06-12)

  3. #152
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Γνωρίζω όλα αυτα που λες, έκανε όσο ένα καλο διαμερισματακι στην Ελλάδα. Εδώ μέσα συμφορουμιτης πουλάει ε36 μ3 πένα 5000 κ δεν κινειται φύλο, τα ε30 4 πορτα κάνουν 1000-1200ε και πάλι δεν κινειται φύλο...αν εσεις θεωρείτε οτι ένα τέλειο 316 αξίζει 4000 εγω είπα πάω πάσο! Απλά σας- μας κανει να ελπίζουμε οτι τα αυτοκίνητα μας έχουν ακόμα αξία.

    Η 316 ε30 είναι ένα αργο απροβλεπτο και σε κακού οδοστρώματος άσφαλτο - δε μιλάω για βρεγμενη... Εώς και επικίνδυνη. Έχει δε ανεπαρκή φρένα. Το οτι τα 2πορτα είναι όμορφα και κάνουν drift σε συνδυασμό με το οτι φοράνε δυνατά για το καρότσι μοτέρ και εξασφαλίζουν χαμόγελο όταν το διπλωνεις, στην Ελλάδα της ευμάρειας για ένα διάστημα πουλήθηκαν ορισμένα σε υψηλές τιμές όντως. Σήμερα δυστυχώς τα πράγματα έχουν αλλάξει.
    Και μη συγκρίνουμε το πόσο έκανε ένα αυτοκίνητο πριν 20 χρόνια νομίζω δεν έχει νόημα, επίσης το ποσά χρήματα έχουμε ρίξει σε ένα αυτοκινητο ειτε για συντηρηση είτε για βελτίωση ξέρεις και ξέρω οτι αυτα πανε περίπατο όταν πουλάς... Για συλλεκτικότητα ναι το δέχομαι, αλλα... Ιστορικές βγάζει πλέον στα 30 χρόνια! Απο το Σεπτέμβρη δε δε θα μπαινει κάν δακτύλιο και μιλάμε για αυτοκίνητο πολυ καλοπουλημενο, entry level έκδοση με πολυ καλή ποιότητα κατασκευής που ακόμα κυκλοφορούν τα περισσότερα. Άρα ούτε συλλεκτικό είναι.
    Α σε πείραξε το σκουπίδι, θα σου πω οτι εγω έχω κόλλημα με τις Αλφα 33 που για τους περισσότερους είναι ακόμα μεγαλύτερο σκουπίδι, έχω και μια αλφασουντ που θεωρείται σκουπίδι απο πολλούς εδώ και 25 χρόνια , και πλέον σκουπίδι θεωρείται απο πολλούς και το 36αρι μου. Δεν το είπα προσβλητικα ως προς τον ιδιοκτήτη

  4. The Following User Says Thank You to arci For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12)

  5. #153
    Εγγραφή
    19-04-10
    Περιοχή
    Πειραιας
    Μηνύματα
    718
    Thanked
    1240
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    η εμπορικη αξια ενος αυτοκινητου ανεξαρτητου καταστασης ειναι συγκεκριμενη

    για παραδειγμα ενα χρονο πριν για ολικη απο τρακαρισμα πηρα 2000 ευρω για Ε30 Μ40 4πορτο του 1989, τοσο το εβγαλε η ασφαλιστικη, τοσα πηρα, ειτε ηταν συντηρημενο αψογα ειτε οχι

    απο εκει και περα ο καθενας κανει τις επιλογες του!
    για το ποσο αξιζει η οχι το αμαξι της αγγελιας ειναι υποκειμενικο....
    για εμενα ΔΕΝ αξιζει 4κ για πολλους λογους , προσωπικη αποψη (λογο του περασμενου της ωρας δεν ειμαι σε θεση να την γραψω τωρα )

    τωρα τα υπολοιπα ειναι να εχουμε να λεμε.....και ακρη δεν θα βγαλουμε ποτε!
    η αληθεια ειναι καπου στην μεση ! ουτε το ενα ακρο-ουτε το αλλο

    επισης διαβαζω που αναφερεται αλλα μοντελα! οκ! και εναV8 Grand cherocce (πως στο καλο γραφετε...) εχει πλεον 7000-8000 ευρω , τι παει να πει δλδ?
    οτι το Ε46 316 πρεπει ο αλλος να το δωσει 3000ευρω? δλδ ενα Golf 1400 ποσο? 1500? και ενα yaris 1000cc me 900 κατοσταρiκα ?
    δεν παει ετσι παιδες!!!

    δεν υπαρχει αντικειμενικοτητα στις τιμες των μεταχειρο αυτοκινητων!
    αμαξια ιδια χρονολογιας, κατηγοριας, κυβικων αναλογα αν ειναι ιταλικα-γερμανικα-γιαπωνεζικα-τσεχικα-τουρκικα, εχουν και την αναλογη τιμη,ποσο μαλλον οτνα συγκρινεις διαφορετικες χρονολογιες κτλ κτλ αντε βγαλε ακρη! οποτε τι να λεμε τωρα? οτι λογο οτι το "ταδε" αμαξι εχει τοσο πρεπει και το "ταδε" να εχει τοσο?


  6. #154

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γνωρίζω όλα αυτα που λες, έκανε όσο ένα καλο διαμερισματακι στην Ελλάδα. Εδώ μέσα συμφορουμιτης πουλάει ε36 μ3 πένα 5000 κ δεν κινειται φύλο, τα ε30 4 πορτα κάνουν 1000-1200ε και πάλι δεν κινειται φύλο...αν εσεις θεωρείτε οτι ένα τέλειο 316 αξίζει 4000 εγω είπα πάω πάσο! Απλά σας- μας κανει να ελπίζουμε οτι τα αυτοκίνητα μας έχουν ακόμα αξία.

    Η 316 ε30 είναι ένα αργο απροβλεπτο και σε κακού οδοστρώματος άσφαλτο - δε μιλάω για βρεγμενη... Εώς και επικίνδυνη. Έχει δε ανεπαρκή φρένα. Το οτι τα 2πορτα είναι όμορφα και κάνουν drift σε συνδυασμό με το οτι φοράνε δυνατά για το καρότσι μοτέρ και εξασφαλίζουν χαμόγελο όταν το διπλωνεις, στην Ελλάδα της ευμάρειας για ένα διάστημα πουλήθηκαν ορισμένα σε υψηλές τιμές όντως. Σήμερα δυστυχώς τα πράγματα έχουν αλλάξει.
    Και μη συγκρίνουμε το πόσο έκανε ένα αυτοκίνητο πριν 20 χρόνια νομίζω δεν έχει νόημα, επίσης το ποσά χρήματα έχουμε ρίξει σε ένα αυτοκινητο ειτε για συντηρηση είτε για βελτίωση ξέρεις και ξέρω οτι αυτα πανε περίπατο όταν πουλάς... Για συλλεκτικότητα ναι το δέχομαι, αλλα... Ιστορικές βγάζει πλέον στα 30 χρόνια! Απο το Σεπτέμβρη δε δε θα μπαινει κάν δακτύλιο και μιλάμε για αυτοκίνητο πολυ καλοπουλημενο, entry level έκδοση με πολυ καλή ποιότητα κατασκευής που ακόμα κυκλοφορούν τα περισσότερα. Άρα ούτε συλλεκτικό είναι.
    Α σε πείραξε το σκουπίδι, θα σου πω οτι εγω έχω κόλλημα με τις Αλφα 33 που για τους περισσότερους είναι ακόμα μεγαλύτερο σκουπίδι, έχω και μια αλφασουντ που θεωρείται σκουπίδι απο πολλούς εδώ και 25 χρόνια , και πλέον σκουπίδι θεωρείται απο πολλούς και το 36αρι μου. Δεν το είπα προσβλητικα ως προς τον ιδιοκτήτη
    Προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου. Απλά ήμουν περιέργος να δω γιατί είπες ότι ΗΤΑΝ είναι και θα είναι σκουπίδι.

    Διαφωνώ για την οδηγική συμπεριφορά που περιγράφεις. Το 1985-1990 μόνο αργό δεν μπορούσες να το χαρακτηρίζεις.

  7. #155
    Εγγραφή
    19-05-12
    Μηνύματα
    118
    Thanked
    51
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σύμφωνοι αλλα το Cherokee έχει κ ένα χ τεκμήριο κ τελη κυκλοφορίας και κατανάλωση κλπ, οπότε στα αζήτητα σήμερα. 4πορτο 318 θα παρει κάποιος bmwδακιας οικογενειάρχης που δε του περισσεύουν. Αν ηταν 2πορτο πες οτι θα το αγόραζε και κάποιος για μετατροπη. Όταν όμως το ζητάς 4000 , ο υπόψηφιος αγοραστής έχει επιλογές και αν είναι bmwδακιας θα παει σε 36αρι και πλέον θα μπορει ν κοιτάξει κΙ 46αρι. Οπότε θ πει καλο το 30 αρι αλλα άλλες εποχές...

  8. #156
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.328
    Thanked
    7377
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο arci Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η 316 ε30 είναι ένα αργο απροβλεπτο και σε κακού οδοστρώματος άσφαλτο - δε μιλάω για βρεγμενη... Εώς και επικίνδυνη. Έχει δε ανεπαρκή φρένα.
    ακομα γελαω.....εγραψες φιλε arci

    οχι οτι δεν συμφωνω..αλλα μεχρι ενος σημειου...το 30αρι ανεξαρτητως μοτερ θελει χερια για να το πας αλλα θελει και καλη ασφαλτο..οχι ελληνικο σαπουνοδρομο...

    υγ..μονο και μονο για την ατακα..θα ηθελα να σε παω μια βολτα με την πομονα μου..ταυτοτητα στο στομα και παμε...

  9. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    alexk (23-06-12), E30M40D (21-06-12)

  10. #157
    Εγγραφή
    21-11-11
    Περιοχή
    ΚΑΛΑΜΑΤΑ
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    295
    Thanked
    282
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αρχικο μην απο nik200

    το συγκεκριμενο αμαξι ειναι φιλου και πεντακαθαρο με εξαιρετικα πολλα πραγματα αλλαγμενα τον τελευταιο χρονο (λογω εμμονης του ιδιοκτητη!!!)..πολυ απλα θα αναφερω οτι εχει κοστισει για να ερθει σε αυτη την κατασταση (αρκετα) παραπανω απο τα διπλα απο οσα το παιδι ζηταει..το αμαξι ειναι ειδικη περιπτωση και απευθυνεται περισσοτερο σε συλλεκτες που θα θελουν ενα αψογο αμαξι..παρα για καποιον που ψαχνει ενα 30αρι να κανει την δουλεια του-πιστα καψιμο κτλ κτλ..

    Επρεπε να δωθει περισσοτερη σημασια σ αυτο!!!

  11. The Following 3 Users Say Thank You to NS-conv For This Useful Post:

    E30M40D (21-06-12), nik200 (21-06-12), Panos 316T (21-06-12)

  12. #158
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κερατσίνι
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    97
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εχω μια απορία, αλήθεια λέω, υπάρχουν αμάξια που μπορείς να τα πας τέρμα σε άσφαλτο σαπούνι??? Μόνο το Ε30 γλυστράει??
    M40B18, 8-valve, Aluminium cylinder head, Hydraulic valves, Cast iron block, Forged steel rods, 6 counter-weights, DME Bosch motronic 1.3 > 115(BHP)@5500 rpm, 165(NM)4250 rpm.

  13. The Following User Says Thank You to Dimitrios For This Useful Post:

    E30M40D (21-06-12)

  14. #159
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Χθες μιλαγα με εναν παππου στα Β.Π με Ε30 τετραπορτο ..
    Ο κυριος πραγματικος με Κ κεφαλαιο το ειχε λουλουδι με περιποιηση,σερβις,καθαρισμ ενο ,χωρις ιχνος σκουριας η αλλου ελαττωματος οπτικα τουλαχιστον...
    Θα το πουλησει ελπιζει 2.500-3.000 ευρω καθως "σημερα ειναι πολλα λεφτα για τετοιο καλο αυτοκινητο της εποχης του" οπως τα ειπε τα μεταφερω και δεν εχει αλζχαιμερ....
    Φυσικα του εξηγησα η μαλλον θελησα να του πω για Μ ε30 που σιγουρα ειναι σπανιοτατα αλλα καλοπληρωνονται μα ο κυριος μου απηντησε "πολλοι φανταζονται το τιμονι μιας Μ και ας οδηγουν ενα μικρο 1600αρι ,αν βρουν το Μ να τα δωσουν για αυτο ομως ειναι υπερβολη"
    Καλη πωληση στον συμφορουμιτη.....

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  15. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    BILL007 (21-06-12)

  16. #160
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Προσωπικά δεν με ενόχλησε καθόλου. Απλά ήμουν περιέργος να δω γιατί είπες ότι ΗΤΑΝ είναι και θα είναι σκουπίδι.

    Διαφωνώ για την οδηγική συμπεριφορά που περιγράφεις. Το 1985-1990 μόνο αργό δεν μπορούσες να το χαρακτηρίζεις.
    Σπύρο, το 316 τότε ήταν μεγάλο κουκουνάρι...είχε 75 αλόγατα...0-100 km/h στα 13,4 sec εαν δεν απατώμαι. Απλά όλα τα γερμανικά ήταν το ίδιο κουκουνάρια, έβγαζαν όλα στα 1600 κυβικά 75PS.

  17. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    Ptboul (21-06-12)

Σελίδα 16 από 24 ΠρώτηΠρώτη ... 61415161718 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP