Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 38 από 38

Θέμα: Airbus A380 Wing Cracks

  1. #31
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Unsolved

    Εξηγούνται και οι διαφορές μεταξύ Boeing vs. Airbus.



  2. #32
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλά αυτό που έκαναν οι Κινέζοι είναι άλλη περίπτωση.. εγώ το κατατάσσω στο ανθρώπινο λάθος..μια τέτοια αστοχία σίγουρα επιφέρει την καταστροφή αλλά δείτε πόσο σπάνιο είναι!
    Ακριβώς απο εκείνο το περιστατικό επιβεβαιώνεται αυτό που λένε: Ο κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβαίνοντες για όσο διαρκεί η πτήση, ο μηχανικός είναι υπεύθυνος για πάντα!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  3. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Kostas_1 (15-06-12), oldcarskickass (22-06-12)

  4. #33
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να προτιμας Swiss!
    Για εκεί είμαστε Σπύρο..

    Το Α321 που εκτελεί καθημερινά την 185G Ζυρίχη-Θεσ/νικη-Ζυρίχη το κάνουμε εμείς συντήρηση κάθε βράδυ όταν έρχεται Θεσ/νικη.

    Εχω φάει ελβετική σοκολάτα που πήγε σύννεφο!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  5. The Following 2 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    alexk (15-06-12), nikos valvetronic (17-06-12)

  6. #34
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιώργο, όταν έχεις χρόνο δες και το παραπάνω βιντ (AF447) που λέει για τα pitots.

    Ωστόσο και χωρίς τις ενδείξεις τους (air speed etc), θα έπρεπε να είχαν καταφέρει να ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα manually.

    Παραμένει βέβαια unsolved μέχρι να βρεθούν τα κουτιά...

  7. #35
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τον περασμένο Νοέμβριο που είμουν Αθήνα για εκπαίδευση, οι εκπαιδευτές ήταν Μηχανικοί της Airbus και μας είπαν αρκετά πράγματα για εκείνο το ατύχημα.. Καταρχάς υπήρχαν πολλαπλές βλάβες στα flight computers από πολλαπλά χτυπήματα κεραυνών. Το αεροσκάφος πέρασε μέσα από τρομακτική καταιγίδα την οποία οι χειριστές νόμισαν πως θα απέφευγαν. Επίσης, τραγικό κατ'εμέ λάθος της Air France, ήταν το γεγονός πως υπήρχε ένας κυβερνήτης και δυο συγκυβερνήτες(με όχι μεγάλη εμπειρία) οπότε την στιγμή του ατυχήματος στο πιλοτήριο υπήρχαν μόνο οι δυο συγκυβερνήτες. Αν υπήρχαν δυο κυβερνήτες και ένας συγκυβερνήτης, τότε ανεξάρτητα απο το ποιος θα έκανε το διάλειμμα του(έτσι γίνεται στις πολύωρες πτήσης) πάντα θα υπήρχε ένας κυβερνήτης στο πιλοτήριο.
    Επίσης το τραγικό της υπόθεσης είναι πως η εξέταση του Flight Data Recorder έδειξε πως οι χειριστές έκαναν τα ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ όσων αφορά τον χειρισμό του αεροσκάφους!!
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  8. The Following 3 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    Kostas_1 (15-06-12), Monsta (15-06-12), S8N (15-06-12)

  9. #36
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιώργο, όταν έχεις χρόνο δες και το παραπάνω βιντ (AF447) που λέει για τα pitots.

    Ωστόσο και χωρίς τις ενδείξεις τους (air speed etc), θα έπρεπε να είχαν καταφέρει να ξεπεράσουν τα όποια προβλήματα manually.

    Παραμένει βέβαια unsolved μέχρι να βρεθούν τα κουτιά...
    έχουν βρεθεί τα κουτιά Κώστα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  10. #37
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Most difficult landing in the world

    Φοβερό !!


  11. The Following 3 Users Say Thank You to Monsta For This Useful Post:

    alexk (15-06-12), GiannisRob (15-06-12), pilot (15-06-12)

  12. #38

    Προεπιλογή

    Η Swiss έχει warsteiner! Ποιες λοιπόν σαν να είσαι στον ταμ ταμ ...
    Όλα ωραία θα σου φαίνονται! Πρέπει να βρω μια ωραία φωτό απο ταξίδι που είμαι ψιλολιαρδα

  13. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    pilot (15-06-12)

Σελίδα 4 από 4 ΠρώτηΠρώτη ... 234

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP