Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 43

Θέμα: 265 σε 8,5j X 18

  1. #31
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    ούτε μπλοκέ???
    που πα ρε καραμήτρα να ούμε...ε το κασόνι ρε. μόνο γκάζι είναι. ούτε διαφορικό, ούτε λάστιχα, ούτε ανάρτηση...
    πάνε πέτα το μπρίκι, και πάρε κάνα Μ-τρίο ρε να γίνεις άνθρωπας.
    Ρε τον εχεις φαει τον ανθρωπο...

  2. #32
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιάννη αυτό που περιγράφεις είναι πρώτα και κύρια η έλλειψη μπλοκέ. Η υστέρηση του edl μεταφράζεται σε χαζοσπινάρισμα- έλλειψη προσφυσης. Ένα παραδοσιακό μπλοκέ γραναζωτό θα άνοιγε όμορφα την ουρά σου και δεν θα σε απασχολούσε, καθώς με ομαλή υποχώρηση στο γκάζι θα μάζευε το αμάξι. Στις διαδρομές που κάνεις ο εσωτερικός τροχός αποφορτιζεται και 315 λάστιχο να βάλεις πάλι στον αέρα θα είναι... Αντί να βάλεις μία τετράδα λάστιχα βάλε ένα μπλοκέ.
    Σωστός οπως πάντα ο Σπύρος.....αλλα το κόστος ρε Σπύρο.....γδάρσιμο μου κανει....


    Exchange QUAIFE Final Drive Z4 sDrive 35i Dual Clutch £1,533.32

    £ Installed
    £1,845.80


    Δηλαδη σς ευρω μιλαμε για περιπου 2350ε.....χωρις την τοποθέτηση και τα εξοδα αποστολής του δικού μου....



    https://www.birdsauto.com/quaife/par...20sDrive%2035i
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  3. #33
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    ΓιάνΓΚο μου,

    IT IS WORTH EVERY PENNY!

  4. The Following 3 Users Say Thank You to gnx For This Useful Post:

    Karizma Z4 (30-05-12), soc12r (30-05-12), Z4 DCT (30-05-12)

  5. #34
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γιάννη, να σου πω μιά γνώμη με βάση τη λογική και χωρίς να έχω οδηγήσει ούτε το αμάξι σου (που τέτοια τύχη ...), ούτε και κανένα Μ άλλωστε.

    Πήρες εξαιρετικές απαντήσεις όσον αφορά τα λάστιχα από καλούς γνώστες. Το συμπέρασμα είναι ότι δεν θα κερδίσεις κάτι αξιόλογο κάνοντας τράμπες με διάφορες τετράδες πάνω στις 18αρες σου.

    Αρα έχεις 2 επιλογές. Είτε πας σε μπλοκέ, είτε σε 19αρες.
    Το μπλοκέ θα σου 'ρθει φτηνότερα από ότι οι 19αρες + τα 19αρια, συν ότι είναι lifetime μπαξιμο στο αμάξι, ενώ με τις 19αρες, θελεις κάθε 2 χρόνια τουλάχιστον 1.500 ευρώ γιά "φρεσκάρισμα'.

    Αρα οικονομικά σε συμφέρει το μπλοκε, γιά να μη σου πω ότι 2.500 ευρώ μπαξιμο σε ένα αμάξι των 50Κ, δεν το βρίσκω τραγικό ποσό.

    Το τι θα σου δώσει οδηγικά το μπλοκε, εσύ το ξέρεις καλύτερα και οι υπόλοιποι φίλοι γνώστες του αντικειμένου ακόμα καλύτερα.

  6. The Following 5 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    BILL007 (30-05-12), Kostas_1 (30-05-12), Nick bmwlover (16-06-12), Panos 316T (30-05-12), Z4 DCT (30-05-12)

  7. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νταξ....με πείσατε......μπλοκε...
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  8. #36
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Νταξ....με πείσατε......μπλοκε...
    παλιοκεφαλαιούχε...πίνεις το αίμα του κοσμάκη για να βάζεις εσύ πλοκέ...
    α ρε άλεξ που σου χρειάζεται.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  9. #37
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    328
    Thanked
    473
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ θα πήγαινα σε αυτό..
    https://www.wavetrac.net/application.htm

    με πλεονέκτημα αυτό εδώ και την τιμή φυσικά...


    Δηλαδή με μηδενικό φορτίο lockάρει όταν είναι στον αέρα ο ένας τροχός ή σε δάπεδα χαμηλού συντελεστή τριβής(πάγος etc) σε αντίθεση με το quaife.

  10. The Following User Says Thank You to 320d For This Useful Post:

    BILL007 (30-05-12)

  11. #38
    Εγγραφή
    27-09-11
    Περιοχή
    Κύπρος
    Μηνύματα
    156
    Thanked
    353
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και διαφορικό να έχει, και πιο πλατιές ζάντες να έχει, αν τα λάστιχα που θα βάλει είναι χάλια πάλι τίποτα δεν θα κάνει. Μην ξεχνούμε ότι τα λάστιχα είναι κυριολεκτικά το μόνο πράγμα που σε κρατά στο δρόμο.

    Όπως είπαν και άλλοι μια πιο οικονομική λύση παρά ένα διαφορικό είναι να δοκιμάσει πιο επιθετικά λάστιχα και αν δεν υπάρχει βελτίωση ούτε με αυτό τότε βλέπεις για παρακάτω. Προσωπικά έχω Yokohama AD08 και είμαι υπερευχαριστημένος.

  12. The Following User Says Thank You to ga41 For This Useful Post:

    alexk (16-06-12)

  13. #39

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ga41 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Και διαφορικό να έχει, και πιο πλατιές ζάντες να έχει, αν τα λάστιχα που θα βάλει είναι χάλια πάλι τίποτα δεν θα κάνει. Μην ξεχνούμε ότι τα λάστιχα είναι κυριολεκτικά το μόνο πράγμα που σε κρατά στο δρόμο.

    Όπως είπαν και άλλοι μια πιο οικονομική λύση παρά ένα διαφορικό είναι να δοκιμάσει πιο επιθετικά λάστιχα και αν δεν υπάρχει βελτίωση ούτε με αυτό τότε βλέπεις για παρακάτω. Προσωπικά έχω Yokohama AD08 και είμαι υπερευχαριστημένος.

    Ο συλλογισμος σου είναι πολύ σωστός , αλλά δεν μετράς έναν παράγοντα.
    Το έδαφος . Δεν περίπτωση πίστας ναι είσαι 100% σωστός .
    Σε ανάβαση σφιχτή σαν αυτή που κάνει ο Γιάννης όμως η έλλειψη μπλόκέ φαίνεται ακόμα και σε 316.
    Γιάννη λες ότι είναι κόστος το μπλοκέ. Τα σεμι σλικ που θα πάρεις και δουλεια δεν θα κάνεις δεν είναι ;

  14. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    Nick bmwlover (16-06-12)

  15. #40
    Εγγραφή
    27-09-11
    Περιοχή
    Κύπρος
    Μηνύματα
    156
    Thanked
    353
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο συλλογισμος σου είναι πολύ σωστός , αλλά δεν μετράς έναν παράγοντα.
    Το έδαφος . Δεν περίπτωση πίστας ναι είσαι 100% σωστός .
    Σε ανάβαση σφιχτή σαν αυτή που κάνει ο Γιάννης όμως η έλλειψη μπλόκέ φαίνεται ακόμα και σε 316.
    Γιάννη λες ότι είναι κόστος το μπλοκέ. Τα σεμι σλικ που θα πάρεις και δουλεια δεν θα κάνεις δεν είναι ;
    Νομίζω κάποιος ανάφερε τα Kumho V70a; Δεν είναι ιδιαίτερα ακριβά...

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP