Σελίδα 9 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 123

Θέμα: [E46] V10 M5 μετατροπή κινητήρα

  1. #81
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Θεωρώ ότι αν το κόστος ξεπερνά τα 10.000, πραγματικά δεν αξίζει τον κόπο, ειδικά για παράνομο αυτοκίνητο όπως πολυ σωστά λέει ο αλεξ...
    Με πολυ λιγότερα λεφτα, κανείς αρκετά και ποιοτικα πράγματα στον s54, αν και δεν είμαι και τόσο υπέρ. Θα προτιμούσα για παράδειγμα ένα ωραίο σετ καθίσματα για λιγότερο βάρος, ένα σετ φρένα, και ειδικά στην περίπτωση του Τάσου που έχει αλλαγμενα πιστονια, θα ολοκλήρωνα ένα ωραιοτατο Ν/Α μοτέρ με εισαγωγή - προγραμμα, ένα κοντυτερο διαφορικο, βολάν, και τέλος...ήδη του τασουλη το αμάξι είναι πιστόλι, και δεν βρίσκεται μακρυά στο να γίνει το δεύτερο ατμοσφαιρικό τέρας που κυκλοφορεί στους ελληνικού δρόμους, παρέα με του αλλού το ποζερα(χαχαχα χαχα)...
    Σκέψου το καλα Τασουλη πάντως...εδώ που είσαι, το αμάξι σου μπορει να γίνει πολυ καλύτερο...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 11-04-12 στις 21:04
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    chief (11-04-12)

  3. #82
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θεωρώ ότι αν το κόστος ξεπερνά τα 10.000, πραγματικά δεν αξίζει τον κόπο, ειδικά για παράνομο αυτοκίνητο όπως πολυ σωστά λέει ο αλεξ...
    Με πολυ λιγότερα λεφτα, κανείς αρκετά και ποιοτικα πράγματα στον s54, αν και δεν είμαι και τόσο υπέρ. Θα προτιμούσα για παράδειγμα ένα ωραίο σετ καθίσματα για λιγότερο βάρος, ένα σετ φρένα, και ειδικά στην περίπτωση του Τάσου που έχει αλλαγμενα πιστονια, θα ολοκλήρωνα ένα ωραιοτατο Ν/Α μοτέρ με εισαγωγή - προγραμμα, ένα κοντυτερο διαφορικο, βολάν, και τέλος...ήδη του τασουλη το αμάξι είναι πιστόλι, και δεν βρίσκεται μακρυά στο να γίνει το δεύτερο ατμοσφαιρικό τέρας που κυκλοφορεί στους ελληνικού δρόμους, παρέα με του αλλού το ποζερα(χαχαχα χαχα)...
    Σκέψου το καλα Τασουλη πάντως...εδώ που είσαι, το αμάξι σου μπορει να γίνει πολυ καλύτερο...
    καλοδεχουμενη η αποψη σου κ καθολου απιθανο να γινουν κ πραξη τα περισσοτερα.ξερω οτι υπαρχουν πολλα αρνητικα στο εγχειρημα μου κ θετικα επισησ.τα εχω ζυγισει τα πραγματα κ πιστεψε με το μονο πραγμα που με χαλαει πραγματικα ειναι οτι αν μπει το μοτερ θα χαλασει κατα πολυ οσο αναφορα στο στησιμο του.κ ειναι κατι που πρεπει να ψαξω αν υπαρχει λυση.κ που θα γινει "παρανομο"επισης.

  4. #83
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    πάντως δεν ξέρω Τάσο εάν το αυτοκίνητο το προορίζεις περισσότερο για "κόντρες" κατάσταση ή πίστα κλπ μπορεί να αξίζει λίγο τον κόπο..αλλα αλλιώς εάν το αυτοκίνητο το έχεις και για την βόλτα σου-ταξίδια σου κλπ κλπ καλύτερα κατα την άποψη μου να μην προχωρήσεις σε αυτή την μετατροπή του V10..

    Χώρια που είναι κάτι παράνομο όπως λένε και τα παιδιά, ειδικά εάν το κυκλοφορείς καθημερινώς ή συχνα, θα έχεις ανα πάσα στιγμή πρόβλημα,αλλά και πολύ περισσότερη βενζίνη ρε φίλε..και πιθανών και αλλα διάφορα..

    επίσης το Μ3 Ε46 είναι ένα σκάφος που κατα την γνώμη μου δεν πρέπει να γίνονται τέτιου είδους μετατροπές ΕΚΤΟΣ και μόνο εάν το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται για Track car κλπ..αγωνιστικού κυρίους χαρακτήρα που και πάλι να προτιμούσα να πάρω CSL..ή με αυτά τα λεφτά να το κάνω CSL.


    πέρα απο όλα αυτά ο V10 είναι μοτέρ που είναι ανατριχίλα,μόνο που το ακούς τρελένεσαι..εγώ πάντως θα τον έβαζα σε ένα Ε30 και πιστέυω είναι το καλύτερο με την ένοια ότι παίρνεις ένα Ε30 με λίγα λεφτά το στήνεις όπως θέλεις και βάζεις πάνω αυτη την μοτεράκλα και βγάζεις τα γούστα σου στην πιστα και το έχεις σαν αγωνιστικό αυτοκίνητο..
    πάντα κατα την άποψη μου έτσι..ο καθένας σκέφτεται διαφορετικά για τον εαυτό του και ανάλογα κάνει οτι του αρέσει περισσότερο και τον ευχαριστεί σαν άνθρωπο..

  5. #84
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Hpf

  6. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    Panos 316T (12-04-12)

  7. #85
    Εγγραφή
    18-02-10
    Περιοχή
    χρυσουπολη.......
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    719
    Thanked
    403
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Hpf

  8. #86
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο άλλος να ξέρεις μου είπε ότι θα φέρει κίτ
    Απο USA

  9. #87
    Εγγραφή
    12-09-11
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    626
    Thanked
    303
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    συμφωνωμε τον κωνσταντινο, ότι θέλει πολυ σκεψη να βαλεις χέρι στο Μ3 αλλά από την άλλη αν σου έχει κάτσει προχωρα το.




    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Κωνσταντίνος Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το δικό σου είναι μαμά Μ3 ;
    Γιατί αν ειναι μαμά μάλλον δεν είναι καλή ιδέα να το κανιβαλίσεις.
    Καρότσες για πειράματα ουκ ολίγες.

  10. #88
    Εγγραφή
    30-12-09
    Περιοχή
    Salonica . . .
    Ηλικία
    42
    Μηνύματα
    4.592
    Thanked
    5586
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Hpf
    Mεχρι το τελος του θρεντ θελω να δω ποσες γνωμες θα αλλαξεις ; ; ;

    Μια ΟΡΜΑ καντο V10 . . .

    Mια αστο 46αρι παμε 92αρι . . .

    Τωρα hpf . . .

    Για να σε δω τι αλλο εμεινε να προτεινεις ; ; ;

  11. #89
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν έτσι όπως είναι το μοτέρ του τάσου μπεί hpf kit, το πιο πιθανό είναι να κάνει ανάσταση πολύ γρήγορα...
    εκτός και αν κάνει δουλειά τρελή, για να φέρει το μοτέρ εκεί που πρέπει. με ανεβασμένη συμπίεση απο πιστόνια και πλανιαρισμένο κεφαλάρι, μάλον δεν θα αντέξει για πολύ...
    χώρια που ο εγκέφαλος που στέλνει η εταιρεία είναι σεταρισμένος με μαμά στοιχεία για τα πρώτα στάδια που έχουν να κάνουν με κλειστό μοτέρ, πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα δουλέψει και σωστά...
    θεωρώ πως οι F/I λύσεις για του τάσου το αμάξι σε αυτό το σημείο που το έχει φέρει, είναι απαγορευτικές.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Thomelef : 12-04-12 στις 08:42
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  12. #90
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τασούλη...νομίζω ότι η καλύτερη λύση, είναι να ολοκληρώσεις την Ν/Α κατάσταση που έχεις φέρει το μοτέρ...
    με τα λεφτά που υπολογίζεις να δώσεις για το ν10, θεωρώ ότι μπορείς να κάνεις φοβερή δουλειά...
    σίγουρα ν10 δεν θα είναι, αλλά θα είναι τρελό πριόνι ρε φίλε.
    άσχετο...χταπόδια φοράς, ή απο καταλύτες και πίσω είσαι αλλαγμένος???
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 9 από 13 ΠρώτηΠρώτη ... 7891011 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP