Σήμερα είναι η μέρα που θα ξεκινήσει στη Νέα Υόρκη η μεγάλη καμπάνια για την προώθηση τoυ ελληνικού τουρισμού.
Οι Έλληνες ομογενείς προσπαθούν με κάθε τρόπο να βοηθήσουν να πατήσει ξανά, γερά στα πόδια της η χώρας μας, και ο τουρισμός θα παίξει σπουδαίο τρόπο. Το project "UP Greek Tourism" αποτελεί μια έξυπνη πρωτοβουλία τριών Ελλήνων, του Γιώργου Κλειβοκιώτη, του Στάθη Χαϊκάλη και του Ονίκ Παλαντζιάν οι οποίοι εδώ και δύο μήνες, με τη βοήθεια φυσικά πολλών ακόμα, σχεδιάζουν το μηχανισμό με τον οποίο θα διαφημιστεί όσο το δυνατόν καλύτερα η χώρα μας.
Κορμό της προσπάθειας αποτέλεσε η αξιοποίηση του μηχανισμού του crowd-funding, καθώς και των social media. Το μήνυμα διαδόθηκε γρήγορα μέσω των κοινωνικών δικτύων, Facebook και Twitter αναφέρει ο κύριος Κλειβοκιώτης. Για δύο μήνες (Φεβρουάριο - Μάρτιο), στήθηκε η χρηματοδοτική μηχανή που στόχευε στην συλλογή 15.000 - 17.000 δολαρίων, για την καμπάνια. Για να γίνει αυτό βοήθησαν οικονομικά με μεγαλύτερο ή μικρότερο ποσό πάνω από 300 άτομα. Το 50% των δωρεών προήλθαν από την Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο προήλθε από Αυστραλία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Κύπρο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Κατάρ, Ρωσία, Σιγκαπούρη, Ισπανία, Ελβετία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Η.Π.Α.
Έτσι σήμερα θα στηθεί στην πλατεία της Νέας Υόρκης μια μεγάλη οθόνη στην οποία για ένα διάστημα περίπου 1-2 μηνών, ο Ελληνικός Τουρισμός θα προβάλλεται σε διαφημιστικά σποτ των 60", 4 φορές την ώρα, 24 ώρες το εικοσιτετράωρο!
Τις εκπληκτικές φωτογραφίες της καμπάνιας έφτιαξε ο Ελληνοαμερικανός Χάρης Τσέβης, γνωστός και για τα διάσημα πορτραίτα του Steve Jobs που είχε φτιάξει με προϊόντα της Apple.