Eleni (15-03-12)
Monsta (15-03-12)
Eleni (15-03-12)
Λοιπόν έλα Ντοκ, λίγη ακόμα ξενέρα με το ντίζελ.
Σήμερα το μεσημέρι πάω να το βάλω μπρος για να το βγάλω από το μαγαζί. Μπαίνω μέσα, πατάω το κουμπί και 2-3'' αργότερα τραβάω να κλείσει και η πόρτα. Όλα τα παράθυρα κλειστά. Μπορεί να μου εξηγήσεις κάποιος πως ήρθε η ντιζελίλα μέσα στη καμπίνα ? Άραγε το σύστημα κλιματισμού δε θα πρεπε να πάει στην ανακύκλωση από μόνο του, αν δεν ήταν ήδη ? Φυσικά δε το πρόσεξα, γιατί είχα το νου μου στη μανούβρα, μεγάλη ξενέρα όμως η μυρουδιά.
Να το τραβήξω λίγο ακόμα μιας και το θέμα μας είναι το 5αρι ?
Υπάρχει κανείς λογικός άνθρωπος που κυκλοφορεί καθημερινά Αθήνα και προάστια με το 5αρι ? Μόνο τον S8N ξέρω να το κάνειΟι περισσότεροι το αποφεύγουμε. Αρα το 5αρι ντίζελ χάνει το πλεονέκτημα της οικονομίας διότι ο μέσος χρήστης 5αρας τη χρησιμοποιεί κυρίως γιά ταξίδια, δηλαδή μειώνει την κατανάλωσή του από τα 9λιτ/100 στα 7λιτ/100. Δεν την βρίσκω συνταρακτική αυτή τη μείωση γιά 10 χιλ ταξιδιωτικά χλμ το χρόνο.
Η δική μου λογική λέει καλύτερα το βενζινοκίνητο που το γουστάρω και τα βρωμικα χλιόμετρα της Αθήνας τα κάνω με ένα μικρό με 8 λιτ /100.
Αν ήμουνα υποχρεωμένος να έχω ένα μοναδικό αυτοκινητο γιά τα πάντα, ίσως υπέκυπτα στον πειρασμό του ντίζελ, αλλά σε 3αρα καρότσα γιά να υποφέρεται μέσα στην Αθήνα το μέγεθός της.
535xi (22-03-12)