φιλε καλησπερα καταρχας αν το χρωμα σου δεν ειναι ταλαιπωρημενο βαψε τα σημεια που θελεις και κανε μια αλοιφη το υπολοιπο.οταν ειναι να το βαψεις να παρεις καταρχην το ιδιο νουμερο που γραφει επανω στο θολο του αυτοκινητου προσεψε μονο το χρωμα να ειναι νεροδιαλυτο για να μην σε κανει σαμαρακια.παρε φτηνο χρωμα αλλα ακριβο βερνικι και καλο αποτελεσμα
GEORGE BMW 316ci (27-02-12)
Το να πας να πάρεις χρώμα ... Έτσι κοιτώντας τον κωδικό και να πας να πεις 1/2 κιλό 354 είναι συνταγή αποτυχίας.
Η θα πας σε χρωματά να το βγάλει με φασματογράφο ή σε βεφέα με έμπειρο μάτι.
Τα χρώματα με τον καιρο ξεθωριαζουν. Έτσι βγαίνουν οι διχρωμίες.
Επίσης το σκεπτικό του φτηνού χρώματος με ακριβό βερνίκι δεν το καταλαβαίνω!
Και καλά τι ; Ότι το χρώμα είναι απο κάτω , και το βρε ίππο είναι αυτο που φαίνεται ;
Αν το χρώμα δεν είναι καλό, τι υπόστρωμα θα δημιουργήσει για το βερνικι; Θα έχει καλή συνάφεια , θα μείνει εκει και δεν θα ξεφλουδισει;
BILL007 (27-02-12), Civileng (08-03-12), GEORGE BMW 316ci (28-02-12)
το φορουμ ειναι για να βοηθαμε ο ενας τον αλλον.σωστα?
οσοι γνωριζουν για βαφες μπορει να γραψει ΠΩΣ θα καταλαβω εγω αν ο βαφεας ειναι καλος?.πρεπει να δω τι μαρκα χρωμα και τι βερνικια χρησιμοποιει?
ποια ειναι τα καλυτερα? τι αλλο πρεπει να προσεξω?τι τιμες να περιμενω για σωστη δουλεια στη σημερινη ελλαδα?
Προτιμω να παω σε ενα φανοποιω και να βαψω ολο η ακομα και ορισμενα κομματια του αυτοκινητου, παρα να καθησω και παιδευομαι να το κανω μονος μου απο την στιγμη που δεν εχω εμπειρια και θα εχω και το αγχος να μην κανω καμια μπαμπατσα.![]()
Η σωστες τιμες που ζητας ειναι υποκειμενικες, ο καθενας κοστολογει τη δουλεια του οσο θελει και νομιζει ο ιδιος σωστη. Για μενα θα πρεπει να κανεις μια μικρη ερευνα να παρεις τιμες για αυτα που θελεις να βαψεις στο αμαξι σου και αντιστοιχα να βλεπεις και ενα δειγμα δουλειας του καθενος....γιατι οπως ξερουμε το ακριβοτερο δεν ειναι παντα και το πιο καλο...οπως φυσικα και το αντιθετο....![]()
BILL007 (28-02-12)
ναι παιδια οκ
αυτο κανεις οταν θεωρεις δεδομενο οτι κοβει το ματι σου απο τετοια πραγματα.εγω δε ξερω να ξεχωριζω κατι που εγινε σωστα ή οχι στο βαψιμο.
και διαβαζω οτι η μαγκια ειναι να αντεξει στο χρονο η βαφη.εγω που να το ξερω αυτο...
αν θεωρησω οτι παω να δω καποιο φανοβαφειο και δω την δουλεια καποιων αυτοκινητων,πρεπει να μην φαινεται διαφορα με τα υπολοιπα κομματια και να μην εχει σταξει πουθενα και φαινεται εντονα?τι ρωταω και εγω τωρα,συγχωρεστε με.
Φίλε, το θέμα δύσκολα να λυθεί από το πληκτρολόγιο. Πήγαινε το αμάξι σε εναν επαγγελματία detailer (πχ monsta - είναι μέλος του φορουμ) και ρώτα κατά πόσο θα έρθει το αμάξι με πηλό- γυάλισμα και με τοπική βαφή στα σημεία. Μάθε για τιμές, βάλτα κάτω και αν σε συμφέρει, προχώρα.
Μετά, αν το αυτοκίνητο χρειάζεται οπωσδήποτε ολικό βάψιμο, πηγαίνεις σε έναν καλό βαφέα ο οποίος θα αναλάβει τα υπόλοιπα (προσωπικά ξέρω απίστευτο βαφέα αλλά είναι ακριβός)
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη 120ie87 : 28-02-12 στις 15:52
GEORGE BMW 316ci (28-02-12), Monsta (08-03-12)
κάνε έρευνά που κάνουν καλή δουλειά (εννοείται να χούν φούρνο κ φανοποιο δικό τους) κ όταν πας ζήτησε του να σου δείξει άμα μπορεί κάποια από τις παλλες δούλες του, δωσε κάτι παραπάνω κ βαψ' το ολο, μην κάνεις τοπική με αλοιφές κτλ είναι πεταμένα λεφτά