αρα καλά κάνει τη δουλειά του το αντισπιν.
Η τα λάστιχά σου εχουν ξεραθεί, είτε πατινάρεις.
Κανονικά πρέπει το αμαξι να ανεβαίνει "σκάβοντας"
αρα καλά κάνει τη δουλειά του το αντισπιν.
Η τα λάστιχά σου εχουν ξεραθεί, είτε πατινάρεις.
Κανονικά πρέπει το αμαξι να ανεβαίνει "σκάβοντας"
πάντα θα το κανει αυτό.
δεν θα σε -σταματήσει- ποτε.
αυτό σημαίνει οτι εχεις παρα πολυ κακη προσφυση σε εκεινο το σημειο.
Απ'ότι καταλαβαίνω το αυτοκίνητο δουλεύει σωστά αλλά δεν υπάρχει πρόσφυση
είτε από τα λάστιχα είτε από το τσιμέντο ή και τα δύο.Άκου τι κάνεις σ'αυτή την
περίπτωση.Πατάς το κουμπί για να βγάλεις εκτός το σύστημα(ανναμένο λαμπάκι
μόνιμα) και ξεκινάς κρατώντας το χειρόφρενο δεμένο με το χέρι και πατώντας
ταυτόχρονα γκάζι.Όσο κολώνει το αμάξι τόσο γκάζι θα δίνεις και θα αφήνεις
λίγο-λίγο χειρόφρενο.Θα δεις ότι σιγά-σιγά θα αρχίσει να προχωράει!
Με αυτόν τον τρόπο στην ουσία κάνεις εσύ την λειτουργία του μπλοκέ σε
μεγαλύτερο βαθμό από ότι τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου,γιατί ενώ εκείνα
δίνουν και κόβουν διαδοχικά την ισχύ οπότε δεν προλαβαίνει να ξεκινήσει το
αυτοκίνητο,εσύ το κάνεις μόνιμα! Το έχω δοκιμάσει όταν κόλλησα στα χιόνια με
τα 17άρια και δεν κουνιόταν χιλιοστό! Βέβαια πρέπει να έχεις καλό συμπλέκτη
και καλό χειρόφρενο.
17άρια έχω και εγώ. Σε πρώτη φάση.
Τελικά
Anti-spinning: το αμάξι έχει anti-spinning ή το ενεργοποιώ εγώ πατώντας το κουμπί? Γιατί όπως έχω διαβάσει στο manual πρέπει να πατήσεις το κουμπί για να ενεργοποιηθεί σε αντίθεση με την πλειοψηφία των αυτοκινήτων που δεν χρειάζεται να πατήσεις τίποτα.
Τρόπος πατήματος: Επίσης το κουμπί πρέπει να το πατήσω σταθερά για 2-3 sec για να ενεργοποιηθεί το τρίγωνο σχήμα? Γιατί εάν το πατήσω ακαριαία ενεργοποιείται το DTC που όπως είδα στο manual είναι για τα χιόνια και κάνει άλλη δουλειά.
Τεχνική: Θα προσπαθήσω να το "δουλέψω" απλά πρώτα να ξέρω ότι όντως θα έχω εκείνη την ώρα anti-spinning...![]()
Μην πατάς τίποτα.Ασε τα κουμπιά στην ησυχία τους!Το λαμπάκι πρέπει να είναι σβηστό για να είναι ON τα ηλεκτρονικά σου!
Υπάρχουν δυο φάσεις απενεργοποίησης.Όταν πατάς στιγμιαία βγάζεις το αντισπίν
εκτός.Το αυτοκίνητο σπινιάρει ελεύθερα σε ευθεία αλλά αν πάρει κάποια κλίση
ο κώλος ή γλιστρήσει η μούρη σε μαζεύει κανονικά.Αν πατήσεις παρατεταμένα
τότε βγάζεις ΚΑΙ το σύστημα ευστάθειας εκτός και το αμάξι είναι ελεύθερο από
ηλεκτρονικά.
1) οταν δεν πατας κανενα κουμπι, το dsc (antispin) ειναι σε επιφυλακη για απωλεια προσφυσης.
οταν εντοπισει απωλεια προσφυσης θα αρχισει να αναβοσβηνει ΜΟΝΟ του, οσο υπαρχει απωλεια προσφυσης, προσπαθωντας να παει μπροστα το αμαξι.
2) αν εχεις πατησει μια φορα το dsc, θα ειναι μονιμα αναμενο ενα λαμπακι στην μεση.
Τοτε θα σε αφησει να παιξεις μεχρι ενα σημειο και θα ενεργοποιηθει οταν καταλαβει οτι πας να χασεις τον ελεγχο.
3) αν το πατησεις παρατεταμενα θα αναψουν μονιμα 2 λαμπακια. το κεντρικο και του χειροφρενου (με κιτρινη ενδειξη αντι για κοκκινη). Τοτε δεν εχεις dsc και οτι και να γινει δεν προκειται να ενεργοποιηθει. δηλαδη εισαι μονος σου να διορθωσεις την πορεια του αμαξιου.
Για να το επαναφερεις στην αρχικη κατασταση απλα πατας παλι μια φορα το dsc κουμπι, Η σβηνεις την μηχανη και ξαναβαζεις μπρος.
Τα πισωκινητα δυσκολευονται να ανεβουν ανηφορες με χαμηλη προσφυση.
Εχω δει μερσεντες eclass (βαρυ αμαξι) να χαροπαλευει (στριγγλιζαν λαστιχα) να ανεβει τσιμεντενια ανηφορα. Το φαινομενο αυτο χειροτερευει οταν η ανηφορα εχει κλιση προς τα δεξια Η αριστερα , με αποτελεσμα ο ενας τροχος να εχει ελαχιστο βαρος και να αιωρειται σχεδον. (εδω αμα δεν εχεις μπλοκε την εβαψες)
Η λυση ειναι να μην δινεις παραπανω γκαζι απο οτι χρειαζεται η να τα βγαλεις ολα off και να παιξεις μονος σου με συμπλεκτη-χειροφρενο.
Επισης ελεγξε τα λαστιχα σου τι χρονολογιας ειναι, και οχι τι πατουρα εχουν.
//για να ειμαι και ακριβης antispin ειναι το ASC, το DSC ειναι αντισπιν+esp.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη panos90 : 31-12-11 στις 17:03
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..
οταν λεω να τα βγαλεις ολα off εννοω το 3ο bullet
πατα και εσυ ενα m3.. δεν πανε μια..