Σελίδα 4 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 2345614 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 141

Θέμα: [E46] Αυτονομία N42B20

  1. #31
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    @ gant.

    2.4lt/100 είναι η ένδειξη της στιγμιαίας κατανάλωσης ή της μέσης;

    Γιατί της στιγμιαίας από την στιγμή που ΔΕΝ πατάς γκάζι με ταχύτητα μέσα (εκτός στροφών ρελαντί) πρέπει να δείχνει 0lt/100km (εκτός αν είναι φίατ, τα οποία για κάποιον ανεξήγητο λόγο η μίνιμουμ ελάχιστη στιγμιαία είναι 2lt/100km)
    Λευτερη η καταναλωση ενος αυτοκινητου,δεν ειναι ποτε μηδεν,ακομη και στο αφημα του γκαζιου.Ειναι οντως στα 20:1 στοιχειομετρικη αναλογια αερα-μειγματος(φαινεται και στα δυναμομετρα οταν πας για ρυθμιση),το οποιο οντως αναλογει στα 2-4lt/100km αν πηγαινεις με αφημενο γκαζι.Για τεχνικους λογους,οπως καταλαβαινεις,δεν μπορει ενα μοτερ να δουλευει μονο με αερα κοπανιστο και τα πιστονια ν'ανεβοκατεβαινουν στεγνα..απλως δουλευει τελειως φτωχο.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  2. #32
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    @ gant.

    2.4lt/100 είναι η ένδειξη της στιγμιαίας κατανάλωσης ή της μέσης;

    Γιατί της στιγμιαίας από την στιγμή που ΔΕΝ πατάς γκάζι με ταχύτητα μέσα (εκτός στροφών ρελαντί) πρέπει να δείχνει 0lt/100km (εκτός αν είναι φίατ, τα οποία για κάποιον ανεξήγητο λόγο η μίνιμουμ ελάχιστη στιγμιαία είναι 2lt/100km)
    Νομίζω πως μέση κατανάλωση μετρούμε.
    Ξεκινώ αμέσως μετά τον μηδενισμό κάπου στα 12λτ/100 και μόλις κατηφορίζω με 4η και ταχύτητα από 40 ώς 60χλμ/ώρα, χωρίς καθόλου γκάζι και πότε πότε λίγο φρενάκι, με τις στροφές του μοτερ γύρω στις 2000, αρχίζει και μειώνεται και μετά από 1 χλμ απόστασης σταθεροποιείται στα 2 με 2,5 χλμ/ώρα. Φυσικά με μιά βαθειά γκαζιά και μόνο η ένδειξη εκτινάσσεται προς τα πάνω.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  3. #33
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτερη οταν λες καιει μηδεν εννοεις οτι δεν καιει καθολου καυσιμο η το τι δειχνει το bc?ρωταω για συγκεκριμενο λογο λιγο ασχετο με το θεμα
    Δεν ψεκάζουν τα μπεκ, δεν ρίχνει σπινθήρα.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λευτερη η καταναλωση ενος αυτοκινητου,δεν ειναι ποτε μηδεν,ακομη και στο αφημα του γκαζιου.Ειναι οντως στα 20:1 στοιχειομετρικη αναλογια αερα-μειγματος(φαινεται και στα δυναμομετρα οταν πας για ρυθμιση),το οποιο οντως αναλογει στα 2-4lt/100km αν πηγαινεις με αφημενο γκαζι.Για τεχνικους λογους,οπως καταλαβαινεις,δεν μπορει ενα μοτερ να δουλευει μονο με αερα κοπανιστο και τα πιστονια ν'ανεβοκατεβαινουν στεγνα..απλως δουλευει τελειως φτωχο.....
    Όχι ρε συ κλείνουν τα μπεκ τελείως, δεν υπάρχει λόγος να γίνεται καύση, και απλά το μοτέρ λειτουργεί σαν αντλία αέρα. Γιατί να μην ανεβοκατεβαίνουν στεγνά τα πιστόνια; Από καύσιμο εννοείς στεγνά έτσι; Γιατί το λάδι και ΟΛΑ τα άλλα που κινούνται ΜΗΧΑΝΙΚΑ και ηλεκτρικά (εφόσον το κλειδί είναι στη θέση ignition) δουλεύουν κανονικά. Δεν υφίσταται καύση απλά συμπίεση και αποσυμπίεση αέρα.

    Αν ίσχυε αυτό (δλδ αν πάθαινε ζημιά ένας εμοβολοφόρος εσωτερικής καύσης επειδή συμπιέζει και αποσυμπιέζει αέρα) οι βοθρατζίδες θα αλλάζαν του V2 πίσω από τον τράκτορα κάθε τρεις και λίγο.

    Η στοιχειομετρική καύση βενζίνης αέρα Μιχάλη είναι 14,7 προς 1, όχι 20 προς 1.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  4. The Following 2 Users Say Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    ghost-rider (28-12-11), nikos valvetronic (28-12-11)

  5. #34
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    θα τοπω πιο απλα οχι με αναλογιες κλπ.στο ασε του γκαζιου η πεταλουδα κλεινει εντελως ? δεν στεκεται στην θεση του ρελαντι?ποτε δεν κλεινει εντελως ετσι δεν ειναι?αρα δεν εχει ποτε μηδενικη καταναλωση το αυτοκινητο.ειναι κλειστη μεχρι την θεση του ρελαντι.λογικο δεν ειναι?

  6. #35
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο gyiama Εμφάνιση μηνυμάτων
    θα τοπω πιο απλα οχι με αναλογιες κλπ.στο ασε του γκαζιου η πεταλουδα κλεινει εντελως ? δεν στεκεται στην θεση του ρελαντι?ποτε δεν κλεινει εντελως ετσι δεν ειναι?αρα δεν εχει ποτε μηδενικη καταναλωση το αυτοκινητο.ειναι κλειστη μεχρι την θεση του ρελαντι.λογικο δεν ειναι?
    Είναι δύο ξεχωριστά πράγματα αυτά.
    Το ένα είναι η πεταλούδα και το άλλο είναι η κατανάλωση καυσίμου.

    Στα ντιζάτα η πεταλούδα στο άσε κλείνει τελείως. Δεν ξέρω τι γίνεται με την βαλβίδα του ρελαντί όμως (αν μένει ανοιχτή δλδ). Στα ηλεκτρόγκαζατα δεν έχω ιδέα ανκλείνει τελείως.Δεν ρυθμίζεται το ρελαντί σε όλα τα μοτέρ μέσω πεταλούδας.

    Το 100% σίγουρο είναι ότι όταν αφήνεις γκάζι με ταχύτητα μέσα η κατανάλωση είναι μηδέν, δεν ψεκάζει ούτε ρίχνει σπινθήρα. Στα μοτέρ με ηλεκτρονικό ψεκασμό μιλάμε πάντα έτσι;
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  7. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μα και η βαλβιδα ρελαντι δεν ψεκαζει μια μικρη ποσοτητα καυσιμου στον κινητηρα?.αν δεν υπαρχει αναφλεξη εστω και με μηδεν γκαζι πως λειτουργει το μοτερ?

  8. #37
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Η βαλβίδα του ρελαντί δεν ψεκάζει καύσιμο.

    Καύσιμο ψεκάζουν ΜΟΝΟ τα μπεκ.

    Η βαλβίδα ρελαντί (όταν κλείνεις την πεταλούδα) αφήνει μια ελάχιστη ποσότητα αέρα να περάσει στην εισαγωγή για να μπορέσει το καύσιμο να αναφλεγεί.

    Μα το μοτέρ λειτουργεί. Καύση δεν γίνεται.

    Ρε συ το όλο θέμα είναι πολύ απλό.

    Πάρε μια ρόδα ποδηλάτου και γύρισε την με το χέρι (καύση, πάτημα γκαζιού), όταν την αφήνεις (αφήνεις το γκάζι) δεν συνεχίζει να γυρνάει;

    Ε λοιπόν όταν κινείσαι πχ με 100χλμ/ώρα και έχεις 5000 στροφές στο μοτέρ και αφήνεις γκάζι το αμάξι λόγω αδράνειας το όχημα συνεχίζει να κινείται και επειδή η μετάδοση (διαφορικό - σασμάν) είναι εμπλεγμένη συμπαρασύρει και σε περιστροφή το μοτέρ και ότι είναι συνδεδεμένο σε αυτό (αντλίες λαδιού, εκκεντροφόρους, βαλβίδες, αντλίες τιμονιού, δυναμό κτλ κτλ, και αν αυτά είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πάλι συνεχίζουν να δουλεύουν, αν είναι μηχανικά ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ να λειτουργούν ακόμα και αν γυρίσεις το κλειδί!!! (αρκεί να μην κλειδώσεις το τιμόνι, γιατί μετά θα λειτουργήσει και το ασθενοφόρο).

    Η Ecu βλέπει άνοιγμα πεταλούδας μηδέν άρα σου λέει δεν υπάρχει λόγος για ψεκασμό.
    Τι θεωρείς ότι δεν πάει καλά με το ότι δεν ψεκάζεται καύσιμο; (αλήθεια ρωτάω)
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  9. #38
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οχι ρε δεν θεωρω οτι κατι δεν παει καλα απλα σου λεω σαν σκεψη στο μυαλο μου οτι πιστευω οτι στο ασε του γκαζιου θεωρω οτι ο κινητηρας δουλευει σαν να ειναι στο ρελαντι οτι ποτε δεν κλεινει εντελως το καυσιμο(αυτο στο ρωτησα γιατι το ειχαμε κουβεντα με καποιους μηχανικους και καταληξαμε στο οτι το πιθανοτερο αυτο να συμβαινει παρα να κλεινουν ολα).απλα σαν σκεψη αν ενω στροφαρει ο κινητηρας με μηδεν καυσιμο ψεκασουν τα μπεκ και εχουμε σπινθηρα δεν θα εχουμε το λεγομενο σκασιμο στην εξατμιση?καποια προαναφλεξη η οτιδηποτε αλλο?

  10. #39
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σκάσιμο θα έχεις αν ψεκάσεις καύσιμο και ΔΕΝ έχεις σπινθήρα. και αυτό γιατί επειδή το μοτέρ δεν τραβάει αέρα δεν θα έχεις καύσιμο ΜΕΙΓΜΑ αλλά μόνο βενζίνη η οποία δεν μπορεί να καεί, αυτό θα αεριοποιηθεί θα περάσει και μόλις φτάσει στην ατμόσφαιρα λόγω οξυγόνου θα αναφλεγεί.

    Προανάφλεξη έχεις στην περίπτωση μαλακισμένου καυσίμου, ή μεγάλης προπορείας σπινθήρα ή υπερθέρμανσης των θαλάμων ή όλων των παραπάνω μαζί.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη oldcarskickass : 28-12-11 στις 01:19
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  11. #40
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ναι συμφωνω οκ μπορει να εδωσα λαθος παραδειγματα απλα λεω μηπως εχουμε καποια ανομαλια στην λειτουργεια του κινητηρα.δλδ ο κινητηρας εκεινη την ωρα βγαζει αερα κοπανιστο?

    υγ το @@@σαμε το θρεντ

Σελίδα 4 από 15 ΠρώτηΠρώτη ... 2345614 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP