ετοιμο το stage1 απο 136PS στα 170PS και ροπη 300NM!
made in Germany.
ετοιμο και το 318 its στα 250PS...
ετοιμο το stage1 απο 136PS στα 170PS και ροπη 300NM!
made in Germany.
ετοιμο και το 318 its στα 250PS...
Για δώσε μας πληροφορίες πώς και με τι κάνετε τα 170 άλογα 250...
Τα 170 απο 210 πανε ανετα!!!Για 250 θες ενα καλο μεγαλουτσικο πακετακι,πολυ καλο προγραμμα,βελτιωση εισαγωγης,πιο μεγαλο intecooler,αλλαγη απο πολλαπλη μεχρι τελικο...Οπως κ να εχει εχει αρκετο"ψωμι" για να ψαχτεις,ενω στα προηγουμενα μοτερ καθεσαι στα αυγα σου που λεει ο λογος.
Ι donut understeer...
Νίκο με τι σκεπτικό βάζεις ταβάνι τα 210; Δεν ξέρω ... Ρωτάω! Δεν έχω ψαχτεί καθόλου με αυτά τα μοτέρ . Σύμφωνα με τον πωλητή που ρώτησα φοράνε ίδια τουρμπινα και το 116 λαό το 118 άρα γιατι το ένα να σταματάει πιο κάτω ; Απο μπεκ ;
halkida116mpack (08-11-11), m-power_01 (08-11-11)
Ναι ρε άλλη χαρτογράφηση έχουν και άλλη πίεση , απλά λέω γιατι όταν τα πουσαρουν το ένα σταματάει πιο κάτω... Αν έχουν την ίδια τουρμπινα . Και το μυαλό μου παει στα μπεκ.
Αν ο σνιτσελ λέει 210 , πιστεύω 230 παει ... Λίγο μπακαλικη μέθοδος αλλά συνήθως έτσι παει !!!
halkida116mpack (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11)
Εγώ ακόμη περιμένω από τον bomer απάντηση επίσημη...
Για ποια μοτερ μιλάμε;
πολλες φορες οι κατασκευαστες κανουν διαφορες γυφτιες..του στυλ..το 116 πχ. μπορει να εχει διαφορετικο "κωλο" στην τουρμπινα για να σπουλαρει πιο γρηγορα (απο το ιδιο μοτερ στο 118!)..ή διαφορετικα πιστονια για λιγοτερη πιεση..ή πολλες αλλες μικροδιαφορουλες μεσα στο μοτερ..οποτε θελει πολυ προσοχη!
120ie87 (08-11-11), BILL007 (08-11-11), halkida116mpack (08-11-11), Nick bmwlover (08-11-11)
ΤΟ ΝΕΟ 1.6its δεν χρειαζεται ουτε μπεκ ουτε τουρμπινες. Αλλα πραγματα χρειαζεται.. Λοιπον, τα αυτοκινητα ειναι ηδη μεσα στο δυναμομετρο. Ξαναλεω το 136PS ειναι ΗΔΗ στα 170/300ΝΜ, και θα ανεβει στα 180/320ΝΜ μονο με software. Το Stage2 σ αυτο το μοτερ θα παει 220PS και τελος!
Οσον αφορα το 1.8lit its: ηδη εχουν βγει 250, με στοχο στα 260PS, και τελος κι εκει, οσον αφορα αξιοπρεπες και αξιοπιστο stage1 με γραμμικη ροπη, διαμορφωμενη για προστασια το αμπραγιαζ. Το πιο σημαντικο ειναι το συστημα ψυξης του οχηματος (λαδια, νερο,αερας) κι οποιος καταλαβε καταλαβε.