Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 35

Θέμα: Παραλληλοι εγκεφαλοι σε Ε36...

  1. #21
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Mike το θέμα δεν είναι αν δουλεύεις 0,5 ή 1,5bar. Το θέμα είναι που τα δουλεύεις, αυτό θέλω να σου πω....
    Διαφορές σε απόκριση δεν νομίζω να δεις, αλλά και να δεις φαντάζομαι ότι δεν θα αξίζουν τα διπλά χρήματα του άγραφου. Το θέμα είναι οτι στον άγραφο μπορεις πχ να βάλεις waterinjection σε πολλαπλή ή στο ιντερκούλερ, θα μπορείς να ρυθμίζεις το βεντιλατερ, θα μπορείς να έχεις βλέπεις τα πάντα σε ένα λαπτοπ, θα μπορείς να έχεις 800 διαφορετικούς κόφτες, shift light και άλλα πολλά πράγματα πολύ χρήσιμα σε πίστα. Το δικό μου σκοπεύω να το τελειώσω σε κανα μήνα μέσα. Στο 0,5 δεν θα μείνεις και το ξέρεις, μην πας να δώσεις 2 φορές τα χρήματα για εγκεφάλους και οργανάκια. Τεσπα θα τα πούμε και απο κοντά στην ερχόμενη

  2. The Following 3 Users Say Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (22-09-11), black_beauty (22-09-11), m-power_01 (22-09-11)

  3. #22
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δηλαδη ο greedy ultimate για μενα που το θελω για χρηση δρομου
    πιστευω με υπερκαλυπτει!

  4. The Following User Says Thank You to mormon For This Useful Post:

    Panos 316T (22-09-11)

  5. #23
    Εγγραφή
    24-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Μηνύματα
    2.454
    Thanked
    1890
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδη ο greedy ultimate για μενα που το θελω για χρηση δρομου
    πιστευω με υπερκαλυπτει!
    Και στον υπνο σου αλογα βλεπεις αγορι μου...

    Καλημερα!

  6. The Following User Says Thank You to StratosZ4 For This Useful Post:

    mormon (22-09-11)

  7. #24
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παιδια ,κατα τη γνωμη, ειστε υπερβολικοι στις κρισεις σας οσο αναφορα οτι ο αγραφος δεν εχει καμια σχεση με παραλληλο.Πρωτον να ξεκαθαρισω οτι και εγω φοραω αγραφο που τυγχανει να τον εχω τοποθετησει-ρυθμισει μονος μου οποτε τυγχανει να μην τα ξερω μονο θεωρητικα τα πραγματα.
    Ενας παραλληλος μπορει να εχει τις ιδιες λειτουργιες και παραμετροποιηση με εναν αγραφο.Ιδιες εξοδους, ιδιες δυνατοτητες ,ιδιο resolution με εναν σχετικα φθηνο αγραφο.Κατα τη γνωμη μου αυτο που διαφοροποιει την τιμη ενος αγραφου ή παραλληλου ειναι η ταχυτητα (επεξεργαστικη ισχυς), ο αριθμος των εξοδων για pwm ελεγχο -αναφλεξη , και επιπροσθετα χαρακτηριστικα (που απλα δεν θεωρουνται απο τα βασικα χαρακτηριστικα για να εχει ενας αγραφος ή παραλληλος ) πχ ρυθμιση advance ανα κυλινδρο ,ελεγχος διαφορικων που συνανταται σε ακριβους αγραφους motec,autronic,haltech 12.Λεγοντας πρωτα πρωτα,ακριβους αγραφους εννοω πανω απο 1400ευρω για αγορα απο αυστραλια,αμερικη και οχι η υπερκοστολογηση με τοποθετηση στο ελλαδα για 3000 με 5000 χιλιαρικα.Τωρα οσο αναφορα τους υπολοιπους φθηνους αγραφους λιγο πολυ τα ιδια πραγματα κανουν wideband στα cells, 4 ανεξαρτητοι εξοδοι για αναφλεξη (γιατι σε 6-8-12 θα πρεπει να δουλεψουν wasted spark), 4 ή περισσοτερες εξοδοι για ελεγχο , περιβαλλον windows ,antilag κλπ.
    Αλλος εχει περισσοτερα αλλος λιγοτερα καλουδια.Ομως ορισμενοι παραλληλοι εχουν τα ιδια και περισσοτερα χαρακτηριστικα απο ορισμενους αγραφους οπως αλωστε και τιμη!! πχ κατα την γνωμη μου ο msquirt υπολοιπεται σε τιμη γιατι εχει μικροτερη επεξεργαστικη ισχυ και resolution (πχ μοιρες αβανς νομιζω 0.5 , μικρο διδιασταστο matrix σε σχεση με αλλους φθηνους αγραφους και με εναν πολυ καλο παραλληλο πχ smt8...ΟΧΙ ΟΜΩς ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΟΓΑ....
    Τελος μην ξεχναμε οτι εδω απο το φορουμ πολλα παιδια χρησιμοποιουν παραλληλους και εχουν βγαλει πολλα αλογα χωρις κανενα περιορσμο , ενω σφυριλατα 400αρια bmw εχουν δουλεψει στο εξωτερικο με παραλληλους, map converted.ΠΧ o γνωστος βουλγαρος.Αν θελεις πχ να δουλεψεις σε ενα gtr r35, Μ3 ε92, vag ελεγχοντας ολες τις παραμετρους που ελεγχει ο μαμα και διατηρωντας αλλες ,καλυτερα να δουλεψεις με παραλληλο με πολλες δυνατοτητες ή πολυ ακριβο αγραφο γιατι ενα κοινως αγραφος ειναι πολυυυυυ υποδιεστερος απο τον μαμα του εργοστασιου.
    Ευχαριστω

  8. The Following 7 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    BILL007 (22-09-11), ghost-rider (23-09-11), kloukakis (22-09-11), mormon (22-09-11), NIKOS Z3 (22-09-11), paganis (22-09-11), Panos 316T (22-09-11)

  9. #25
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πες τα αγορι μου....

    Συμφωνω και επαυξανω!
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    NIKOS Z3 (22-09-11), paganis (22-09-11)

  11. #26
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σωστότατος και κατατοπιστικότατος!
    Δεν λέμε οτι όλοι οι παράλληλοι είναι για πέταμα, ούτε οτι το αμάξι του mike δεν θα δουλέψει. Όμως με τον παράλληλο θα είναι και πάλι εξαρτημένος απο τον μαμά εγκέφαλο 20ετίας που έχει το Ε36 του-μας. Όντως στα καινούργια αυτοκίνητα ο μαμά εγκέφαλος είναι ένα φοβερό μηχάνημα το οποίο δύσκολα μπορεί να αντικατασταθεί και κατά την γνώμη μου δεν πρέπει κιόλας. Πολλά μάλιστα τρέχουν με διπύρηνους επεξεργαστές, όχι όμως η αντίκα μας και ο mike το θέλει για πίστα οπότε ίσως αυτές οι παραπάνω έξοδοι που έχουν οι άγραφοι να του φανούν πολύ χρήσιμες και να τον γλυτώσουν απο παραπάνω έξοδα ή ζημιές στο μέλλον. Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια είναι ότι στο μέλλον θα θέλει να προσθέσει κάποια πράγματα όπως πχ water injection, staged injection κλπ, θα πρέπει να πληρώνει πάλι για περιφερειακά εγκεφαλάκια-οργανάκια κλπ οπότε θα φτάσει τα ίδια χρήματα και η απόδοση θα είναι και χαμηλότερη.

    ps1:το θέμα με τους παράλληλους δεν το έχω ψάξει σε βάθος γιατι όταν γνώρισα το MS για την δική μου περίπτωση ήταν μονόδρομος, οπότε σταμάτησα να ασχολούμε με παραλληλους και επαναπρογραμματισμούς.

    ps2:Το MS έχει 16χ16 fuel και advance tables και 0,1% resolution.
    psp:φιλικά πάντα

  12. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    BILL007 (22-09-11)

  13. #27
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σωστότατος και κατατοπιστικότατος!
    Δεν λέμε οτι όλοι οι παράλληλοι είναι για πέταμα, ούτε οτι το αμάξι του mike δεν θα δουλέψει. Όμως με τον παράλληλο θα είναι και πάλι εξαρτημένος απο τον μαμά εγκέφαλο 20ετίας που έχει το Ε36 του-μας. Όντως στα καινούργια αυτοκίνητα ο μαμά εγκέφαλος είναι ένα φοβερό μηχάνημα το οποίο δύσκολα μπορεί να αντικατασταθεί και κατά την γνώμη μου δεν πρέπει κιόλας. Πολλά μάλιστα τρέχουν με διπύρηνους επεξεργαστές, όχι όμως η αντίκα μας και ο mike το θέλει για πίστα οπότε ίσως αυτές οι παραπάνω έξοδοι που έχουν οι άγραφοι να του φανούν πολύ χρήσιμες και να τον γλυτώσουν απο παραπάνω έξοδα ή ζημιές στο μέλλον. Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια είναι ότι στο μέλλον θα θέλει να προσθέσει κάποια πράγματα όπως πχ water injection, staged injection κλπ, θα πρέπει να πληρώνει πάλι για περιφερειακά εγκεφαλάκια-οργανάκια κλπ οπότε θα φτάσει τα ίδια χρήματα και η απόδοση θα είναι και χαμηλότερη.

    ps1:το θέμα με τους παράλληλους δεν το έχω ψάξει σε βάθος γιατι όταν γνώρισα το MS για την δική μου περίπτωση ήταν μονόδρομος, οπότε σταμάτησα να ασχολούμε με παραλληλους και επαναπρογραμματισμούς.

    ps2:Το MS έχει 16χ16 fuel και advance tables και 0,1% resolution.
    psp:φιλικά πάντα
    1)Και οι παραλληλοι εχουν τετοιες εξοδους ιδιες με τους αγραφους για να τις χρησιμοποιησει καθενας οπως θελει πχ.pwm (για χρηση boost controlling,wateρ injection, βαλβιδα ρελαντι, νος) και απλες για ελεγχο πχ βεντιλατερ.Δεν χρειαζεται κανενα ειδους μαραφετι της δεκατιας του 90 να προσθεσεις για να κανεις κατι...


    2) Οταν λεω resolution εννοω οτι ορισμενοι αγραφοι μειωνουν -αυξανουν αβανσ κατα 0.1 μοιρες ενω αλλοι κατα 0.5μοιρες αλλοι 0.2 μοιρες klp
    Νομιζω,αν δεν κανω λαθος, ο MS παιζει στο 0.5 της μοιρας που στην πραξη δεν εχει βεβαια καμια σημασια σε θνητα αμαξια...
    Το Resolution βεβαια μπαινει στο παιχνιδι και για μενα ειναι σημαντικο, οταν ο χαρτης πχ εχει 16χ16 cells οπως MS που ανεφερες σε σχεση πχ με τον δικο μου που παιζει 41χ27 cells με 0-255 σημεια ανα cell.Και παλι αυτο, περισσοτερο δινει ευελιξια στο προγραμματισμο σε περιεργες υποπιεσεις με πολυπεταλουδα και εκεντροφορους παρα αλογα καθεαυτου στο αμαξι αφου και οι μαμα εγκεφαλοι προηγουμενης γενιας ηταν 8μπιτι με 8χ8 ή 16χ16 ματριξ

    Για μενα το δυσκολο ειναι με αγραφο να μπει μπρος το αμαξι τα υπολοιπα ειναι ευκολα.
    ps Καλα εκανες που πηρες ms, συμφωνω μαζι σου
    Ευλογειτε
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη bmw316turbo : 22-09-11 στις 15:07

  14. The Following 2 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    paganis (22-09-11), Panos 316T (22-09-11)

  15. #28
    Εγγραφή
    18-01-10
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    879
    Thanked
    574
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το δικό μου έχει 0.1% fuel table resolution & 0.1 deg advance resolution. Οι πίνακες είναι 16χ16 αλλά για κάθε σημείο ορίζω-αλλάζω εγώ τη θέση του(στροφες και πίεση). Ο εγκέφαλός σου έχει πίνακα 41χ27???

    Δεν ήξερα οτι οι παράλληλοι έχουν τόσες πολλές εξόδους. Τότε πια είναι η διαφορά? Οτι τα μπεκ και τα μπουζι τα δουλεύουν μέσω του μαμα εγκεφαλου?

  16. The Following User Says Thank You to kloukakis For This Useful Post:

    Panos 316T (22-09-11)

  17. #29
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kloukakis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το δικό μου έχει 0.1% fuel table resolution & 0.1 deg advance resolution. Οι πίνακες είναι 16χ16 αλλά για κάθε σημείο ορίζω-αλλάζω εγώ τη θέση του(στροφες και πίεση). Ο εγκέφαλός σου έχει πίνακα 41χ27???

    Δεν ήξερα οτι οι παράλληλοι έχουν τόσες πολλές εξόδους. Τότε πια είναι η διαφορά? Οτι τα μπεκ και τα μπουζι τα δουλεύουν μέσω του μαμα εγκεφαλου?
    Σορρυ λαθος, εχω το μισο, 26χ11 ματριξ ems γαρ.Οσο για τις εξοδους των παράλληλων ναι εχουν εξελιχθει, η εμφανης για μενα διαφορα ειναι οτι επειδη παρεμβαλονται αναμεσα στον μαμα εγκεφαλο και το μοτερ υπολειπεται το ολο συστημα στην ταχυτητα. Τα μπουζι τα διαχειριζεται απο οσο ξερω εξολοκληρου ο παραλληλος λαμβανοντας τα σηματα απο τον μαμα
    φιλικα

  18. The Following 2 Users Say Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    NIKOS Z3 (22-09-11), Panos 316T (22-09-11)

  19. #30
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    υπαρχουν παραλληλοι οπως ανεφερε και ο bmw316turbo...που ειναι αρκετα οικονομικοι,και περα απο τις τυπικες ρυθμισεις εχουν και την δυνατοτητα να ορισεις setpoints και να ελενξεις ανεμιστηρες, boost controlers κτλ! επισης εχουν την δυνατοτητα να ρυθμισεις βαση πολλων μεταβλητων οπως, deflection-φορτιου,μαφ ή μαπ(μπορεις να καταργησεις το μαφ , με μαπ),στροφων, θερμοκρασια αερα-μοτερ, λαμδα(narrow & wideband) ! επισης εχεις την δυνατοτητα ανα πασα στιγμη να παιξεις με το λαπτοπ σου , σε οποιαδηποτε μετατροπη και να φτιαξεις μονος σου τους νεους χαρτες! επισης εχεις την επιλογη μεταξυ δυο ετοιμων προγραμματων ...αμμεσα με ενα κουμπι( πχ ενα για οικονομια...και ενα για δυναμη)...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη paganis : 22-09-11 στις 18:52

  20. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (22-09-11), Panos 316T (22-09-11)

Σελίδα 3 από 4 ΠρώτηΠρώτη 1234 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP