Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 14

Θέμα: Βενζίνη vs Πετρέλαιο

  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Βενζίνη vs Πετρέλαιο

    Λοιπόν με αφορμή αυτό


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πλέον να σκέφτεσαι και τα πετρέλαια!!
    και αυτό


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μου την επεσε μολις ενας συναδελφος ο οποιος εχει μια σκατοκουβαριστρα* πετρελαιο.

    Μου ειπε να παρω και εγω μια (να κρατησω το si φυσικα)....

    3 λιτρα πετρελαιο στα 100χλμ (επι 1,4 το λιτρο....) Μοντελο του 2009 το πηρε 8000 ευρω. Τελη κυκλοφοριας 3 ευρω....

    Με δουλευει ο ατιμος? 3 λιτρα
    (5,2 ευρω στα 100 χμλ βρε παιδια???)


    *smart
    από του Ντίνου το θρεντ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=9934 για πώληση ή όχι του si, αντέγραψα το παρακάτω τεστ από το περιοδικό Auto Bild 19.8.2011, ώστε να μπορέσουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα αν τους συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ή όχι.

    Έχουν ληφθεί υπόψη 15.000 χλμ / χρόνο, το κόστος αγοράς, τα τέλη κυκλ. για 4 χρόνια, το κόστος καυσίμου (σημερινού) για 4 χρόνια και το κόστος σέρβις / χρόνο.

    Έχουμε και λέμε:

    Νέο Ford Focus TDCi (140ps) vs Ecoboost 1.6 (150ps). Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με τελικό συνολικό κόστος 28.588e και το πετρέλαιο με 31.392e.

    Skoda Yeti 1.6 diesel vs 1.2 tsi. Νικητής το diesel με βάση ΜΟΝΟ τη κατανάλωσή του (5.1 vs 7.3 lt/100km), αφού δεν εισάγεται στην Ελλάδα και έτσι δε μπορεί να υπολογιστεί το συνολικό του κόστος.

    Mercedes C250 CDI diesel vs C250 CDI βενζίνης. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 53.396e και το ντίζελ με 53.624e.

    Fiat 500 Multijet 0.9 vs Diesel. Νικητής η ΒΕΝΖΙΝΗ με συνολικό κόστος 19.582e και το ντίζελ με 20.164.

    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  2. The Following User Says Thank You to Monsta For This Useful Post:

    GiannisRob (16-09-11)

  3. #2
    Εγγραφή
    18-11-10
    Περιοχή
    Lagadas - greece
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    2.181
    Thanked
    1370
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπόν με αφορμή αυτό




    και αυτό




    από του Ντίνου το θρεντ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=9934 για πώληση ή όχι του si, αντέγραψα το παρακάτω τεστ από το περιοδικό Auto Bild 19.8.2011, ώστε να μπορέσουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα αν τους συμφέρει η αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου ή όχι.




    Τα συμπεράσματα δικά σας.
    για το σμαρτακι ειναι αληθεια χωρις πλακα καιει οσο ενα παπακι

  4. The Following 2 Users Say Thank You to 850CSI For This Useful Post:

    Monsta (16-09-11), nikos1400 (17-09-11)

  5. #3
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καίει όσο ένα παπάκι, χωράει όμως όσους και ένα παπάκι και κοστίζει όσο ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο.

  6. The Following 5 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    Eleni (16-09-11), imolarot (17-09-11), kplc16 (16-09-11), Vasilis (16-09-11), z3 2.2 (17-09-11)

  7. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Χανια
    Μηνύματα
    1.195
    Thanked
    524
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καίει όσο ένα παπάκι, χωράει όμως όσους και ένα παπάκι και κοστίζει όσο ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο.
    Στο παπακι βρεχεσαι ομως...

  8. #5
    Εγγραφή
    28-08-10
    Μηνύματα
    389
    Thanked
    172
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το smart diesel ειναι πολυ οικονομικο κανα 4 λιτρα αλλα βγαζει κατι προβληματακια..
    το θεμα με την οικονομια το εχω ψαξει πολυ γιατι ειμαι φοιτητης ακομα και δεν παιζουν πολλα λεφτα γενικα.αποψη μου προσωπικη,η λυση ειναι vw lupo 3L καιει διαπιστωμενα 3,5 λιτρα πετρελαιο μικτη χρηση.με σταθερη ταχυτητα 80 μπορει να καιει και 2,5..
    ειναι πολυ ελαφρωμενο περιπου 800 κιλα και εχω πολυ καλο συντελεστη οπισθελκουσας
    γενικα δεν εχει καμια σχεση vw lupo της σειρας.εχει πρωτης γενιας dsg και συστημα eco start stop στα φαναρια
    εγω λογω κοστους κτησης δεν το πηρα γιατι θελει κανα 7000 να παρεις ενα τετοιο σημερα
    οποιος εχει ακρες με γερμανια μπορει με κανα 5000 ευρω να βρει κατι τετοιο.και παιρνει 4 ατομα.ειναι και μοναδικο γιατι δεν εχει κανεις τετοιο.!!https://www.car.gr/classifieds/cars/view/1333731/ αυτο ειναι βεβαια το χρωματακι δε λεει και πολλα αλλα στη γερμανια τα πουλανε με το κιλο

  9. The Following User Says Thank You to bmwz3 For This Useful Post:

    Vasilis (16-09-11)

  10. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ας το πιασουμε απο την αρχη..
    οι μυθοι που ηθελαν τα diesel να ειναι χαμηλοτερων επιδοσεων και ρυπογονα εχουν ξεπεραστει.
    Την αυξημενη αρχικη τιμη αγορας ερχεται να αντισταθμισει,η μειωμενη καταναλωση,η χαμηλοτερη τιμη του καυσιμου,τα μεγαλυτερα μεσοδιαστηματα service, η μακροζωια του κινητηρα και φυσικα η καλυτερη τιμη μεταπωλησης του.
    Ωραια τα παραδειγματα αν και το διαστημα των τεσσαρων ετων ειναι πολυ οριακο για να εχεις αντικειμενικη αποψη και να βγαλεις σωστα οικονομικα αποτελεσματα μιας και τα βενζινοκινητα εκτοξευουν ουσιαστικα το κοστος συντηρησης μετα τα τεσσερα χρονια ή τα 60000 χιλ.
    Απο την αλλη τι γινεται στα μεγαλυτερου κυβισμου αυτοκινητα?
    Ας παρουμε τα δικα μας, μια 320 βενζινη και μια 320 diesel!! η δευτερη εχει διπλασια αυτονομια χιλιομετρων.
    Στη νεα πενταρα 2000 d το εργοστασιο "δινει" αυτονομια 1400 χιλ με ενα ρεζερβουαρ.
    Πιστευω οτι στα μεγαλα κυβικα η αποσβεση (της διαφορας στη τιμη αγορας) ερχεται αρκετα γρηγορα και αργοτερα στα μικροτερα κυβικα.
    Οπως και να εχει σε βαθος χρονου (οχι τετραετια) ολα τα πετρελαιοκινητα αυτοκινητα ειναι ποιο οικονομικα.
    Ειδικα ανα λαβεις υποψη στους υπολογισμους και τη διαφορα απο τη τιμη μεταπωλησης.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    bimmer-corfu (17-09-11), Κωνσταντίνος (17-09-11)

  12. #7
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    τα σμαρτακια τα πετρελαια παιδια, ΔΕΝ εχουν τα προβληματα που ειχανε (ειδικα) τα πρωτης γενιας 600αρια.
    δεν καινε τιποτα.
    τωρα αν παρουσιασει κανα θεματακι κανενα σασμαν, ισως.
    αλλά άλλο τα 600αρια και τα 700αρια, και ΑΛΛΟ τα 800αρια πετρελαιοκινητα,
    που συνεχιστηκε με το ιδιο μοτερ με διαφορα στη χαρτογραφηση και στο επομενο (τωρινο) σμαρτ.

    αν κανω λαθος ας με διορθωσει καποιος ειδικος Σμαρτακιας.
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  13. #8
    Εγγραφή
    28-08-10
    Μηνύματα
    389
    Thanked
    172
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    παλαιοτερα εβγαζαν προβλημα στην τρομπα πετρελαιου(σωστα το λεω?)
    1500 περιπου κοστος που αν στο εβγαζε αρχιζε το κλαμα
    τωρα γινονται και ανακατασκευες και καθαριζεις με κανα 600 ευρω.

  14. #9
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.559
    Thanked
    2763
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    τα σμαρτ ντιζελ φορανε ολα και παλιο και καινουργιο το ιδιο μοτερ και οπως ανεφερε και o bmwz3αν σου χαλασει ητρομπα πετρελαιου ξηλωνεσαι για τα καλα.

  15. #10
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    δεν ξερω παιδια σιγουρα αλλα,
    πιθανον τα σμαρτακια που την παιζανε οι τρομπες να ηρθανε απο γερμανια ΗΔΗ λιωσμενα με 400,000+χλμ...
    μπορει να τα παιρνανε οι μαντραδες τότε 1200ευρω και να τα πουλαγανε 7200...
    ποιος ξερει...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP