Εμφάνιση των αποτελεσμάτων της ψηφοφορίας: Μ6 vs 911

Ψήφισαν
140. Δεν έχετε δικαίωμα ψήφου
  • M6

    73 52,14%
  • 911

    67 47,86%
Σελίδα 13 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 31112131415 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 121 έως 130 από 217

Θέμα: m6 ή 911

  1. #121
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MPower Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kαι να το θεσω διαφορετικα..Ας συγρινουμε Ε class{coupe}Αmg.. Με 911..?Τοτε τι διαλεγουμε..?
    εκεί υπερισχύει το μυαλό, και πάς για porsche...τουλάχιστο για όποιον ξέρει έστω και 2 - 3 βασικά πράγματα
    απο αυτοκίνηση!!! ακόμα και την νεκρόκασα το πανανύχτα, το προτιμώ από οποιοδήποτε μερκ, πλύν
    τα black series και ειδικότερα το sl, το οποίο είναι και ένα dream car για μένα!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #122
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Λογω διακοπων δεν εχω μπαταρια να διαβασω ολο το αρθρο...παρ ολα αυτα θα ηθελα να εκφερω και εγω την αποψη μου επι του θεματος...Το καθε ενα απο αυτα τα αμαξια εχει τα δικα του + και -...το Μ6 ειναι τοσο καλο που συγκρινεται μονο με 911 τουρμπο,η συγκριση του με οποια αλλη πορσε δεν εχει νοημα,το Μ6 ειναι καλυτερο..Και μην μιλησουμε τωρα για GT ειδικες εκδοσεις της πορσε...αυτες δεν εχουν τον εξοπλισμο και την ανεση του Μ6...
    το αστειο ειναι οτι πριν περιπου ενα χρονο ειχαμε με το σταθη την ευκαιρια να δοκιμασουμε και οι 2 αυτα τα 2 οχηματα βγαζοντας τα οποια συμπερασματα μας...Το τελευταιο διαστημα οδηγαω πολυ συχνα ενα Μ5 Ε60 στα 550 αλογα...και η αληθεια ειναι οτι το εχω αγαπησει...Το κακο ειναι οι ελληνικοι δρομοι...γλιστρανε και η 911 ειναι τετρακινητη...εκει μαλλον κρινεται το παιχνιδι αν μας ενδιαφερει η μετακινηση 2 ατομων...για παραπανω...το Μ ειναι σε δικη του κατηγορια...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  3. The Following 8 Users Say Thank You to skandalis447 For This Useful Post:

    alexm (23-07-11), aristent (24-07-11), GM6 (26-07-11), PANOS-E60 (24-07-11), pilot (25-07-11), S8N (23-07-11), Stathis (24-07-11), Thomelef (23-07-11)

  4. #123
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Pakistan
    Μηνύματα
    326
    Thanked
    175
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ρε Δημητρη μηπως εισαι κρυφοΜ??
    Τωρα ειδα η υπογραφη σου ειναι ιδια με τον αριθμο των μηνυματων σου
    Καλα να περνας

  5. #124
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Γίνονται εντελώς λάθος αναφορές και συγκρίσεις. Το μόνο κοινό των αυτοκινήτων είναι η ιπποδυναμη τους στην περίπτωση του 911 turbo. Κατα τ΄αλλα όσοι είναι γνωστες της αυτοκίνησης γνωρίζουν ότι το ένα είναι αυτοκίνητο μεγάλου τουρισμού (ίσως το καλύτερο ever) και το άλλο ένα πολύ βατό super sport . Και λέω βατό διότι χρησιμοποιείται με χαραχτηριστικη άνεση και καθημερινά όταν αλλά super sport νιώθουν να στραγγαλιζονται στην κίνηση της πόλης. Τι σχέση έχει να μιλάτε για 911 GT όταν γνωρίζετε ότι απευθύνεται σε ειδικό κοινό με πισταδικες βλέψεις η για το turboτο οποίο εξαιρετικοτατο μεν αλλά για κάποιον που θέλει να διασχίσει και ταξιδέψει ανα την Ευρωπη με άνεση και στυλ το Μ6 είναι αξεπέραστη. Απλά στα σύγχρονα φορουμς και αυτοκινητιστικες παρέες όλα είναι συνάρτηση του ποσά βγάζει και σε ποια ρίχνει. Το Μ6 συγκρίνεται με κάποιο 550 η 575 (παρότι παλαιότερα), με Scaglieti, με Αston Martin , Mercedes CL και μη βιαστούν κάποιοι να πουν ότι κάποια απ΄ αυτά είναι πολύ ακριβότερα διότι και το 997 turbo είναι σαφώς ποιο ακριβό.
    Κάντε σωστές αναφορές και συγκρίσεις και όχι απλά πολλς να περνάει η ώρα.
    Διαφορετικά Θυμίζουμε λίγο τους ΄συντακτες ΄ γνωστού περιοδικού που μόλις βγήκε η M5 E60 την εχωσαν στα Μεγαρα και δήλωσαν δυσαρεστημένοι που το διτονο δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες τους να γυρίζει γρηγορότερα απ΄ το KTM.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Nikos : 23-07-11 στις 22:19

  6. The Following 7 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    5555 (23-07-11), PANOS-E60 (24-07-11), pilot (25-07-11), S8N (23-07-11), Stamatis (23-07-11), Stathis (24-07-11), Thomelef (24-07-11)

  7. #125
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και μετά το μήνυμα του Δημήτρη Σκανδάλη που τα είπε κυριολεκτικά όλα σε 5 αράδες, θα δικαιολογήσω κι εγώ την επιλογή μου:

    Μ6 γιατί:

    1. Αγαπώ Bangle. Ο άνθρωπος είναι δεκαετίες μπροστά από την εποχή του. Τόσο μεγαλοφυής αλλά τόσο παρεξηγημένος...

    2. Ο S85 μου φέρνει στο μυαλό την καλή δεκαετία της F1 όπου οι V12 ήταν πολύ παρωχημένοι και οι V8 πολύ παιδικοί. Επίσης, θα ψάρωνα τους πάντες με τη συλλογή μου με τις 'πεταλούδες'.

    3. Ούτε είμαι Walter Rohrl για να καταλάβω τη διαφορά των 2mm στη θέση της αντιστρεπτικής αλλά ούτε και πρόκειται ν' αξιοποιήσω 500 ίππους σε δημόσιους δρόμους ώστε ν' ανησυχώ για την 4κίνηση.

    4. Κατά την ταπεινή μου άποψη οι τελευταίες πραγματικές 911 ήταν αερόψυκτες, όπως για πολλούς εδώ μέσα οι τελευταίες πραγματικές Μ είναι ατμοσφαιρικές.

    5. Δε μ' ενδιαφέρει αν τα φτιάχνουν Τούρκοι, Κινέζοι, Ναζί ή Βραζιλιάνες παρθένες. Θέλω τις τσίχλες μου 100% sugarfree και τα αυτοκίνητά μου 100% VAG unrelated.

  8. The Following 3 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (24-07-11), PANOS-E60 (24-07-11), Stathis (24-07-11)

  9. #126
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    συμφωνω απολυτα με τις τοποθετησεις του δημητρη, του νικου και του αρη.

    πριν κανενα χρονο, ελεγα να δωσω το Μ και να παρω κατι αλλο.
    μια ανταλλαγη με σκαλιετι που ειχε προτεινει ενας γνωστος δεν προχωρησε (ηθελε V10 γιατι ενας φιλος του με Μ5 Ε60 του εριχνε συνεχεια ), ετσι μια επιλογη ηταν ενα 911Τ.
    ειχα βρει μαλιστα να το ανταλλαξω με ενα γκρι μεταλικο χειροκινητο με σαλονι τερακοτα, μοντελο 08 και διαφορα 20κ.

    ετσι βρεθηκαμε με το δημητρη στην αττικη οδο οπου καναμε μια μικρη βολτουλα και με τα δυο αυτοκινητα.
    μπαινοντας στο 911 ειχα λιγοτερο χωρο να κινηθω, σκληροτερα καθισματα και πιο περιορισμενη ορατοτητα.
    το ταμπλω ομως και τα μεγαλα κλασσικα οργανα της πορσε ειναι πολυ ωραια, ενω η υψηλη ποιοτητα δημιουργει ενα ωραιο περιβαλον, οχι καλυτερο απο της bmw παντως.

    οδηγωντας το αυτοκινητο, ειναι εντυπωσιακο το τραξιον και η επιταγχυνση στις χαμηλες σχεσεις.
    νομιζεις οτι οδηγεις τρακτερ. τραβαει απο μηδεν στροφες, δεν ενδιαφερεται τι οδοστρωμα υπαρχει απο κατω, τα ισιωνει ολα και προχωραει.
    το τιπτρονικ κανει αλλαγες γρηγορα και ομαλα, αλλα καπως ραθυμα.
    τα χιλιομετρα ανεβαινουν πολυ γρηγορα, τα 300 ειναι ευκολη υποθεση, και τα φρενα επισης πολυ δυνατα "επιπεδου πορσε", δηλαδη κορυφαια.
    μου αρεσε το γεματο μοτερ απο χαμηλα, τα φρενα, αλλα δεν μου αρεσε το κιβωτιο (σε συνδυασμο με τα κουμπια στο τιμονι που ειναι δυσχρηστα, βεβαια αυτο εχει αλλαξει με τα νεα pdk, αλλα παμε αλλου σε αυτα), οπως επισης -και το κυριοτερο- η αισθηση του τιμονιου και του μπροστινου μερους στα πολλα χιλιομετρα.
    μετα τα 200 το εμπρος μερος ελαφρωνει σε τετοιο βαθμο, ωστε ρωτησα το δημητρη πως ειναι δυνατον να του δινει εμπιστοσυνη να παει γρηγορα (που ξερω οτι το κανει), μια τετοια συμπεριφορα.
    μου ειπε οτι ειναι θεμα συνηθειας καθως ολα τα πορσε λιγο πολυ ετσι ειναι.

    συγκριτικα το bmw εχει πολυ χειροτερο τραξιον σε ελληνικο δρομο (διοτι σε γερμανικο δεν σπιναρει ουτε με πρωτη), πραγμα που ηταν και ο λογος που ηθελα να αλλαξω αυτοκινητο.
    οταν θελεις να πας γρηγορα με 500 ιππους σε γλυστερο δρομο τα Μ δυστυχως δεν ειναι καλες επιλογες. ειναι πιο απαιτητικα, πιο δυσκολα, πιο απροβλεπτα και το λαθος (που θα ερθει αργα ή γρηγορα) εγκυμονει κινδυνους.
    απο την αλλη ομως, αυτο δεν ειναι που αναζηταει ο Π.Ο.?
    ετσι σε ελληνικο δρομο ή πιστα που γλιστραει (βλεπε σερρες) η 911Τ θα παει πιο ευκολα και πιο γρηγορα απο την bmw.
    σε δρομο ομως που δεν γλιστραει οι διαφορες μικραινουν πολυ και ειναι θεμα οδηγου να εκμεταλευτει το αριστο πλαισιο της bmw, το εκπληκτικο τιμονι, το μοτερ και το κιβωτιο που ερχονται κατ' ευθειαν απο τη Φ1.

    ετσι οπως τα ειδα εγω, η bmw ειναι πιο ζυγισμενη, εχει πολυ καλυτερο τιμονι και μπροστινο συστημα γενικοτερα (ακομα και στα 330 που δειχνει στο κοντερ ειναι βραχος), ενω μοτερ και κιβωτιο κινουνται στην αλλη ακρη σε σχεση με την πορσε.
    απο τη μια εχουμε τονους ροπης και μια δυναμη που ερχεται "απο μεσα", με υποκωφο βαρυ ηχο που ερχεται να ξηλωσει την ασφαλτο, ακολουθουμενη απο ενα ομαλο και ραθυμο κιβωτιο (που εχει αλλαξει πλεον βεβαια), ενω απο την αλλη εχουμε μια ραθυμια χαμηλα, αλλα κλωτσια μετα τις μεσαιες, υστερια μεχρι τις 8.5 σχεδον, και ενα κιβωτιο που ενισχυει τη "φουντωτικη" συμπεριφορα του μοτερ μοιραζοντας κλωτσιες στα ανεβασματα και κανοντας διπλογκαζιες στα καταβασματα.
    αρα οσον αφορα τη συμπεριφορα του μοτερ ο καθενας διαλεγει οτι τον συγκινει.

    τα φρενα του bmw ειναι χειροτερα μετα τα πρωτα 2-3 πατηματα απο πολλα, αλλα στο δικο μου αυτοκινητο αυτο το εχω βελτιωσει τοποθετωντας φρενα πορσε... χεχεχε

    τελος οσον αφορα τους χωρους το bmw ειναι κανονικο αυτοκινητο με τεραστιο χωρο αποσκευων, αξιοπρεπεις πισω θεσεις (για εφηβους και μικροσωμα γενικα ατομα ειναι μια χαρα), μπορεις να ξεκινησεις απο την ανκονα και να οδηγησεις 13-14 ωρες σερι διασχιζοντας τη μιση ευρωπη και να μην καταλαβεις τιποτα.
    αυτη ειναι η δουλεια του αυτοκινητου. γι αυτο σχεδιαστηκε και δεν βλεπω καποιο αλλο αυτοκινητο να το κανει αυτο καλυτερα.
    εκει υπερτερει σαφως εναντι του πιο σπορ και καλυτερου σε πιστα 911Τ.

    συγκρισεις με ακομα πιο καθαροαιμες κατασκευες οπως οι gt3, gt2, rs κλπ, δεν υπαρχουν, αφου αυτα ειναι αυτοκινητα πιστας με αδεια να κυκλοφορουν και στο δρομο.
    επισης ουτε με τις βασικες εκδοσεις της 911 οπως η καρερα 2 και 4, οι οποιες συγκρινονται με Μ3 και οχι με Μ6.

    φευγοντας απο τη βολτα με το δημητρη καταλαβα πως ειχα το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου (για τις αναγκες και γουστα μου) και αποφασισα να το κρατησω καθως δεν εφταιγε αυτο για καποιο προβληματισμο που ειχα, αλλα εγω.
    αλλαζοντας την προσεγγιση μου ειδα πιο καθαρα τα πραγματα και μπορεσα να απολαυσω τα δυνατα του σημεια ακομα περισσοτερο.

  10. The Following 14 Users Say Thank You to Stathis For This Useful Post:

    alexm (24-07-11), aristent (24-07-11), bill_m3 (24-07-11), gant (25-07-11), GM6 (26-07-11), Leonidas_E39 (25-07-11), Monsta (24-07-11), nik200 (24-07-11), PANOS-E60 (24-07-11), pilot (25-07-11), S8N (24-07-11), skandalis447 (25-07-11), Thomelef (24-07-11), Z4 DCT (24-07-11)

  11. #127
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    φευγοντας απο τη βολτα με το δημητρη καταλαβα πως ειχα το καλυτερο αυτοκινητο του κοσμου (για τις αναγκες και γουστα μου) και αποφασισα να το κρατησω καθως δεν εφταιγε αυτο για καποιο προβληματισμο που ειχα, αλλα εγω.
    αλλαζοντας την προσεγγιση μου ειδα πιο καθαρα τα πραγματα και μπορεσα να απολαυσω τα δυνατα του σημεια ακομα περισσοτερο.
    Τι αλλο να πει καποιος για το αμαξι του και να μην συμφωνησεις μαζι του!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  12. The Following 2 Users Say Thank You to Z4 DCT For This Useful Post:

    aristent (24-07-11), Stathis (25-07-11)

  13. #128
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγώ πάντως ξεκινώντας με το ανάλογο budget, βάζω στη ζυγαριά όσες περισσότερες επιλογές
    μπορώ, και απο εκεί και πέρα αρχίζω την διαγραφή...θυμάμαι όταν πείρα το Μ3, είχα τουλάχιστο
    7 - 8 διαφορετικές επιλογές, εκ των οποίων είχα δει τις 2 - 3 πρίν το Μ3...όταν ανέβηκα και το
    οδήγησα, αμέσως διαγράφηκαν τα υπόλοιπα...σήμερα ώντας παντρεμένος με την κορούλα μου,
    τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...για το μόνο που είμαι σίγουρος, είναι το ότι πέρα απο coupe,
    δεν υπάρχει άλλη επιλογή...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  14. #129
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    8.180
    Thanked
    9103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    εγώ πάντως ξεκινώντας με το ανάλογο budget, βάζω στη ζυγαριά όσες περισσότερες επιλογές
    μπορώ, και απο εκεί και πέρα αρχίζω την διαγραφή...θυμάμαι όταν πείρα το Μ3, είχα τουλάχιστο
    7 - 8 διαφορετικές επιλογές, εκ των οποίων είχα δει τις 2 - 3 πρίν το Μ3...όταν ανέβηκα και το
    οδήγησα, αμέσως διαγράφηκαν τα υπόλοιπα...σήμερα ώντας παντρεμένος με την κορούλα μου,
    τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά...για το μόνο που είμαι σίγουρος, είναι το ότι πέρα απο coupe,
    δεν υπάρχει άλλη επιλογή...
    Ενα Χ6 με προγραμματακι θα σε χαλαγε???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nick bmwlover Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μακαρι να μπορεσω να τον πιουμε παρεα...

  15. #130
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Z4 DCT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα Χ6 με προγραμματακι θα σε χαλαγε???
    τα μάλα!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

Σελίδα 13 από 22 ΠρώτηΠρώτη ... 31112131415 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP