Μπράβο Νάσο.
Το είχα στο μυαλό μου το θέμα powerflex, με τη πρώτη ευκαιρία θα το βάλω στο πρόγραμμα.
Μπράβο Νάσο.
Το είχα στο μυαλό μου το θέμα powerflex, με τη πρώτη ευκαιρία θα το βάλω στο πρόγραμμα.
EVERGET (07-05-11)
BILL007 (10-06-13)
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
ΔημήτρηςΜ3 (11-05-11)
Δλδ με τα λεγομενα να βαλουμε powerflex για να αποφυγουμε το σκισιμο
στο σασι? γιατι μεχρι χθες ακουγα οχι powerflex γιατι θα ανοιξει ποιο γρηγορα!!
τελικα ποια ειναι η αληθεια?
Στο παρόν ποστ θα ήθελα να αναφερθώ στον επαγγελματισμό και τη σοβαρότητα που επέδειξε η Αγγλική Powerflex σε ένα πρόσφατο παράπονό μου.
Πριν 1,5 χρόνο είχα αλλάξει όλα τα σινεμπλόκ του Μ3 με powerflex, εγκαθιστώντας το full kit που είχε η εταιρία για το εν λόγω μοντέλο. Φέτος τον Αύγουστο παρατήρησα πως όταν το αμάξι ανέβαινε ή κατέβαινε ράμπα (π.χ. τη ράμπα του γκαράζ μου) ακουγόταν ένας βραχνός και μπάσος ήχος (σαν τρίξιμο) από πίσω.
Μετά από επιθεώρηση καταλήξαμε πως τον ήχο παράγουν τα bushings της βασης του διαφορικού. Έγινε λίπανση των σημείων αυτών και ο ήχος μειώθηκε σε επίπεδα που είναι ελάχιστα αντιληπτό και μόνο σε μένα που το ξέρω ότι συμβαίνει.
Παρόλα αυτά μετά από πληροφορία του μηχανικού μου διαπίστωσα πως η Powerflex πλέον έχει αλλάξει το σχέδιο των τεσσάρων αυτών bushing της γέφυρας, και αποφάσισα να επικοινωνίσω μαζί τους. Παρακάτω βλέπετε πως είναι το σχέδιο των κομματιών που είχα αγοράσει και εγκαταστήσει πριν 1,5 χρόνο:
Και παρακάτω βλέπετε τα ανανεωμένα κομμάτια με τον ίδιο κωδικό PFR5-4610 και PFR5-4611 (παρατηρήστε πως είναι διαιρούμενα και όχι ένα σώμα + υπάρχουν μεταλλικοί διακτύλιοι για ενίσχυση του χείλους του σινεμπλόκ):
H ερώτησή μου λοιπόν στην Powerflex ήταν ποιος ο λόγος του ανασχεδιασμού των bushings αυτών όπως και σε τι οφείλεται ο ήχος που παράγουν στο αμάξι μου. Αρχικά μου απάντησαν πως ανασχεδιάστηκαν ώστε να αποτελούνται από δύο κομμάτια έκαστο σιναμπλόκ ώστε να διευκολύνεται η τοποθέτησή τους.
Και τότε τους έστειλα τα παρακάτω links που αναφέρουν λανθασμένο σχεδιασμό των bushings:
https://forum.e46fanatics.com/showth...=934342&page=2
https://forum.e46fanatics.com/showth...=840635&page=2
Για να μην σας τα πολυλογώ, σήμερα παρέλαβα τα νέα bushings της γέφυρας ως αντικατάσταση στα πλαίσια του lifetime warranty της Powerflex. Φυσικά δεν πρόκειται να τα αντικαταστήσω προς το παρόν αφού πέρα από τον πλέον ελαχιστότατο ήχο σε ράμπες δεν παρουσιάζουν κανένα σημάδι κόπωσης, κρατάνε τη γέφυρα άψογα σταθερή στη θέση της και η αίσθηση του αυτοκινήτου πίσω είναι το ίδιο συμπαγής με την πρώτη μέρα που τοποθετήθηκαν. Άλλωστε και η εργασία αλλαγής είναι αρκετά επίπονη.
Οπότε τα κρατάω και όταν σε Χ καιρό/χρόνια καταλάβω μικρό παίξιμο της γέφυρας τα αλλάζω...
Μπράβο στην Powerflex που χωρίς πολλά πολλά μου έστειλε τα νέα parts (τα οποία κοστίζουν περί τις 140 GBP παρεμπιπτόντως). Και προσοχή όσοι θέλετε να αλλάξετε bushings γέφυρας στα 46άρια σας και πάτε στη λύση Powerflex να προμηθευτείτε το νέο "split" design.
![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
alexk (24-10-12), BILL007 (10-06-13), bill_m3 (24-10-12), doctore (24-10-12), GiannisRob (25-10-12), gnx (24-10-12), Kazakos Garage (24-10-12), Panos 316T (24-10-12), pilot (24-10-12), steliosm46 (24-10-12), Thomelef (24-10-12), Vassilis ///M (20-09-14), zaharias (24-10-12)
μπράβο ρε νασο.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
EVERGET (24-10-12)
Προτιμώ τα εργοστασιακα σινεμπλοκ σαν όχι σκληρά και την πιο συχνή όταν κ αν χρειαστεί αλλαγη τους
Εμένα μια φορα χρειάστηκε μέχρι τώρα στα 128000 που έχω φτάσει.
A4 2.0 TFSI FWD B7
- M3 E46 sold
alexk (24-10-12)
Πολύ καλό θρεντάκι everget και εγώ τον τελευταίο καιρό κοιτούσα συνεμπλόκ και κοιτούσα σχετικά κιτ powerflex απ το ebay..
μάλιστα κοιτούσα και σε άλλα θρέντ όπου ξανα είχες αναφέρει για τον μπιλιοφόρο κεντρικού άξονα και το flex disc..και κοιτούσα τιμές
πόσό είπες 300ευρώ όλα?
μήπως δεν περιλαμβάνουν τα συνεμπλόκ της γέφυρας του διαφορικού?
ρωτάω γιατί επειδή τα έβλεπα και εγώ πρόσφατα τα είχα υπολογίσει περίπου στα 500 ευρώ μάζι με μεταφορικά για ΌΛΑ τα συνεμπλόκ οτι υπάρχει σε αντικατάσταση με powerflex
στο διάγραμμα αυτό που έβαλες ποιο πάνω δηλαδή όλα μπρός-πίσω συν τα συνεμπλόκ της γέφυρας όπου σε αυτό το διάγραμμα δεν φαίνονται
επίσης κάτι τελευταίο, αυτό που διάβαζα σε όλα τα κιτ που δίνανε όλοι είχαν ένα notice για τα συνεμπλόκ των αντιστρεπτικών είτε μπρός ή πίσω και διευκρίνιζαν πριν κάνεις παραγγελία να τους ενημερώσεις ποια χιλιοστά θέλεις για τις αντιστρεπτικές και σου έδινε κάποιες επιλογές 21.5mm είχε μια επιλογή νομίζω δεν θυμάμαι γιατί σου έλεγε οτι το ένα είναι για CSL το άλλο είναι για normal M3.. έχουν μια μικρή διαφορά με του CSL στα χιλιοστά πάχους στις αντιστρεπτικές..
Όταν αγόρασα το κιτ-άκι δεν περιελάμβανε σινεμπλόκ του διαφορικού, τώρα τα προσθέσανε. Οπότε για το διαφορικό έβαλα το μαμά. Σχετικά με τη διάμετρο των αντιστρεπτικών αρκεί να βάλεις στο realoem το VIN σου και θα βρεις διαστάσεις αντιστρεπτικών.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
doctore (24-10-12), STREETRACING (24-10-12)