Και αν χρίζει επισκευής ή αντικατάστασης πως το βλέπουμε?
Εμένα δεν έχει λαμπάκι στο καντράν για check πχ.... Και θέλω καταλύτη.... Πως καταλαβαίνω οτι δεν λειτουργεί σωστά?
Και αν χρίζει επισκευής ή αντικατάστασης πως το βλέπουμε?
Εμένα δεν έχει λαμπάκι στο καντράν για check πχ.... Και θέλω καταλύτη.... Πως καταλαβαίνω οτι δεν λειτουργεί σωστά?
προ καιρου ειχα παει σε ενα εξατμισα εδω κατω οπου και βρηκα ενα τελικο για το αυτοκινητο μου, δεν το βαλα ακομα βεβαια αλλα ελπιζω να μπει συντομα, ο οποιος μου προτεινε και την αλλαγη του καταλυτη με πιο ελευθερο. Μου ειπε οτι σε συνδιασμο με φιλτρο και τελικο θα δω καποια διαφορα. Ποια η γνωμη σας πανω σ' αυτο. Αξιζει να αλλαχθει ο μαμα καταλυτης με καποιον αφτερ-μαρκετ ποιο ελευθερο??
Ο καταλύτης συνήθως δεν κάνει σωστά την δουλειά του λόγω χιλιομέτρων. Μετράς καυσαέρια και στα βγάζει λάθος αν θέλει αλλαγμα.
Επίσης υπάρχει πρτίπτωση το "μπισκότο" να έχει σπάσει και να έχει φράξει την ροή των καυσαερίων οπότε έχεις και μειωμένη απόδοση
Μάλιστα... Εμένα δλδ στα 207.000 χλμ θα θέλει άλλαγμα ας μην μετρήσω καυσαέρια τσάμπα κόπος....
Σταύρο πολλοί το κάνουν αυτό φίλε... Κερδίζεις! Έχω οδηγήσει φίλου αμάξι με μαμά καταλύτη και μετά με αγωνιστικό ελεύθερο και είδα μεγάλη διαφορά
stavr (19-04-11)
υπαρχει καμια προταση για αφτερμαρκετ καταλυτη ?? Αυτος που μου ειχαν δειξει ηταν απλα ενα ανοξειδτο βαρελακι νο νειμ...για πειτε και καμια τιμη!
Κοιτα να τους πεις να ειναι διπλο το μπισκοτο και να ειναι συρματινος- μεταλικος απο τιμες δεν θα την αποφυγεις την 300αρα.
Τωρα για τον φιλο jimmy παραπανω δεν εχουν και πολυ σχεση τα χιλιομετρα πανω οι οδηγιες λενε να των αλλαζουμε καθε 150000 @@@. Εχω αλλαξει καταλυτη σε καρινα με 500000 και δεν ειχε σπασει ουτε ειχαν αλλιωθει εσωτερικα οι κυψελες απλως τον αλλαξε λογω φοβου.
Τωρα για να διαγνωσουμε εαν ειναι σπασμενος ετσι και πεσουμε απο κατω και των χτυπησουμε θα ακουσετε ενα θορυβο σαν εχεται βαλει σε ενα κουβα μεταλικο κοματια κεραμυδια και να το βαρατε.
Ακομη μπορει να λυθει το αυτοκινητο στο σημειο εκεινο και με μια λαμπα φθοριου φενεται αν εχουν λιωσει-βουλωσει-σπασει οι κυψελες.
Τωρα για την ροπη δεν νομιζω να δινει κατι οπως ολοι λενε απλως στροφαρι λιγο καλυτερα και φουλ εξατμιση να εχεις χειροποιητη απο μπρος μεχρι πισω παλι δεν κερδιζεις κατι εαν δεν πας για προγραμμα.
Mην το λες με τοση μεγαλη βεβαιοτητα...
Πηγαινε να τον μετρησεις και δες τι θα σου πουν!
Το λεω αυτο γιατι για να τον ελεγξεις πρεπει να δεις τι γινεται πριν και τι μετα απο αυτον!
Βλεποντας μονο πισω δε βγαινει ακρη.*
Οποτε φανταζομαι οτι μια χαρα θα ειναι ο δικός σου.
Τωρα αν εισαι ευαθητοποιημενος περιβαλλοντικα... Αλλαξε τον!
*Ο καταλυτης παιρνει το CO(τουλαχιστον με αυτο ασχολουνται ολοι, τα αλλα δεν τα κοιταζουν πουθενα) και το μετατρεπει σε CO2.
Μετρωντας πισω βλεπεις καποιες εκπομπες μονοξειδιου(CO) ετσι κ αλλιως(ο καταλυτης το μειωνει αλλα δεν το εξαφανιζει) και καποιες διοξειδιου(CO2).
Δεν εισαι σε θεση να ξερεις τι εκπεμπει η μηχανη και τι ποσοστο εχει μειωθει.
Οποτε δε βγαινει ακρη.
Αν πας σε σοβαρο εξατμισα και του ζητησεις να ελεγξει τον καταλυτη σου, θα τον τρυπησει πριν(προς το χταποδι) για μετρητη και θα βαλει και εναν πισω.
Ετσι θα ειναι σε θεση να σου δωσει ακριβως ποσοστο μετατροπης ρυπων...
Αν δεν το κανει αυτο απλως παιζει τo Mάντη!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 20-04-11 στις 10:54
bill_m3 (20-04-11), GiannisRob (21-04-11), Jimmakos (20-04-11), Ptboul (20-04-11)
Ο καταλύτης επίσης μετατρέπει και τα NOx και τα οξειδια του θείου. Αλλά κυρίως μετράνε τα CO. Προσοχή σε όλους γιατί αφορμή ψάχνουν οι κινητοί σταθμοί μετρησης ρύπων για να μας γδάρουν
Μηπως εννοει γιουρο 2?