Γιά χαρά σε όλους.. μία ερωτισούλα: για e46 coupe τα ελατήρια-αμορτισέρ
τα m-pack με τα απλά (για αυτοκίνητα που δεν είναι m-pack απο μαμά)
τι διαφορά έχου??? και άν έχουν διαφορά και στο χαμίλωμα...
![]()
Γιά χαρά σε όλους.. μία ερωτισούλα: για e46 coupe τα ελατήρια-αμορτισέρ
τα m-pack με τα απλά (για αυτοκίνητα που δεν είναι m-pack απο μαμά)
τι διαφορά έχου??? και άν έχουν διαφορά και στο χαμίλωμα...
![]()
τα m-pack ελατηρια σε σχεση με τα εργοστασιακα χαμηλωνουν 1,5 ποντο απο οτι θυμαμαι το αμαξι.για τα αμπρτισερ τωρα με επιφυλαξη πρεπει να ειναι πιο σπορ τα M-pack δηλαδη ενα κλικ λιγο πιο σκληρα για καλυτερο κρατημα.
αυτα ξερω εγω αλλα μπορει να κανω και λαθος.οποιος ξερει κατι διαφορετικο ας με διορθωσει γιατι δεν ειμαι και σιγουρος οσον αφορα τα αμορτισερ ειδικα.
e36 till death!
its not what you can say its what you can proοve(denzel washighton-training day film).
Ετσι ειναι.
Χαμηλοτερο και σκληροτερο.
Για facelift και μετά, όλα τα κουπέ φορούν ελατήρια του m-pack και ενδιάμεσα αμορτισέρ σε σχέση με τα τετράθυρα. Αν το αμάξι είναι μαμά m-pack, φορά ακόμη σκληρότερα αμορτισέρ, έχει διαφορετικά σινεμπλοκ και ψαλίδια, όπου φέρουν και ανάγλυφα το αντίστοιχο λογότυπο m
Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.
ευχαριστώ πολύ παιδιά για τις άμεσες απαντήσεις σας....
ψαλιδια εχει αλλα σινεμπλοκ ιδια αλλα αμορτισερ αλλα ελατηρια αλλα πισω bump stop(πιο κοντα) αλλη ρυθμιση στο dsc και abs
TAKIS_BMW (31-08-11)
δεν ξέρω βρε παιδιά τι γίνετε.. στην bmw λένε οτί να ελατήρια στα facelift είναι τα ίδια με τα prolift!!!! θα τα δό στην μπράξη και θα σας πω.....
εμένα δεν ήταν m-pack και είναι μοντέλο του 3-2006.
τώρα θα δούμε.....