Σελίδα 1 από 10 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 92

Θέμα: E34 αναβάθμιση

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή E34 αναβάθμιση

    Λοιπόν παιδιά το πήρα απόφαση. Πολλοί μου λένε πως το μοτέρ μου είναι τέρας αξιοπιστίας και σηκώνει πολύ άνετα ένα light turbo kit.

    Σκέφτηκα λοιπόν να το "πουσάρω" και άν δεν με ικανοποιήσει τότε πάω σε μεγαλύτερο μοτέρ ή σε μοτέρ απο 318Is (για να μην αλλάξω κυβισμό).

    Σύντομα θα κατεβάσω καπάκι να αλλάξω φλάτζες και τα συνναφή.
    Θα ήθελα να μου πεί κάποιος γνώστης αν υπάρχει μεταλλική φλάτζα πιο ψιλή, καθώς και τι άλλο θα μπορούσα να κάνω....
    Γυάλισμα βαλβίδων θα γίνει επίσης θα αλλαχτούν και ελατήρια, τσιμουχάκια κλπ....

    Τα χρειάζεται αυτά όπως και να χει γιατί τσιμπάει λάδια..... Οπότε με την ευκαιρία ας το "προετοιμάσω"

  2. #2
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ελα μαστόρια μου να βγώ για shopping!

  3. #3
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγώ λέω μην κάνεις τίποτα πάνω στ δικό σου μοτέρ είναι πολύ παλιό ένας σωστός μάστορας θα αρνηθεί να σου το τουρμπισει χωρίς ανάκατασκευή που θέλει πολύ χρήμα. βάλε απλά έναν m44 κ τέλος
    bmwfans.gr

    __________________
    عشق دریفت

  4. #4
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.297
    Thanked
    7253
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    το δικο σου το μοτερ ειναι πραγματι ασπαστο...εχει φτιαξει ο πλουμιστος 2-3 τετοια με τα ψεμματα (φτηνοδουλειες) οι οποιες ομως παραταυτα αντεχαν στο χρονο και στο σκισιμο!!!!θα μπορουσες να πας απο κει να παρεις καποιες ιδεες...φυσικα δεν λεω να το φτιαξεις εκει..αλλα πιστευω θα σε διαφωτισει αρκετα...με μια 25αρα θα σαι μια χαρα και με χαμηλες πιεσεις το αμαξι θα πεταει...θα μπορουσες λογω βαρους να βαλεις και μικροτερη και το αμαξι θα ηταν φοβερο..ροπη απο πολυ χαμηλα!!!

  5. #5
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Νίκο έτσι το σκέφτομαι και εγώ φίλε αλλά για Τ3 garrett.... Μου μοιάζει για ιδανική....

    Σε κανα 2-3 μηχανικούς φίλους που πήγα σήμερα άκουσα τα καλύτερα για το μοτέρ μου.... Μαμά όπως είναι φτάνει 200-220ps δοκιμασμένα, φυσικά έμεινα κόκκαλο αλλά είδα ένα ηλίθιο χαμόγελο στο πρόσωπό μου μετά...

    Θέλω αυτές τις μέρες να πάρω φλάτζες, τσιμουχάκια βαλβίδων, φίλτρα και τα σχετικά να κάτσω να τα αλλάξω (ναι καλά είδατε εγώ θα τα φτιάξω ξέρω απο το προηγούμενο αμάξι που το έφτιαχνα) αλλά δεν ξέρω που θα βρώ μια μεταλλική πιο ψιλή φλάτζα να ανεβάσω λίγο την συμπίεση και απο 8.8:1 να την πάω 10.5:1

    Φίλε ziaba δεν θέλω να το πάω 600άλογα ή να το στήνω στα φανάρια με κτήνη 2τούρμπινα.... να του χώνω σε κανα στροφιλίκι θέλω και να πηγαίνω πιο άνετα κανα ταξιδάκι, όχι όπως τώρα που απαγγέλεις το Άξιον Εστί για να φορτώσει η 5η στην εθνική....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jimmakos : 07-04-11 στις 22:26

  6. #6
    Εγγραφή
    13-09-10
    Περιοχή
    Εδώ
    Μηνύματα
    1.477
    Thanked
    1476
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1ον όταν τουρμπιζουν συνήθως κατεβάζουν τ συμπίεση δε τ ανεβάζουν
    2ον άς υποθέσουμε ότι το stock μοτέρ σου αντέχει αναρωτήθηκες εάν αντέχει η μετάδοση σου τη ροπή στα 220 άλογα
    3ον σίγουρα θα χρειαστείς φρένα εφόσον θες να διπλασιασεις τ δύναμή κ αλλά πολλά
    για να μην δώσεις πολύ χρήμα κ μην γίνεις μέτοχος του συνεργείου του μηχανικού σου σου λέω το πολύ βάλε έναν m44 κ θα σε κομπλε
    bmwfans.gr

    __________________
    عشق دریفت

  7. #7
    Εγγραφή
    17-12-10
    Μηνύματα
    1.849
    Thanked
    668
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ziaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    1ον όταν τουρμπιζουν συνήθως κατεβάζουν τ συμπίεση δε τ ανεβάζουν
    2ον άς υποθέσουμε ότι το stock μοτέρ σου αντέχει αναρωτήθηκες εάν αντέχει η μετάδοση σου τη ροπή στα 220 άλογα
    3ον σίγουρα θα χρειαστείς φρένα εφόσον θες να διπλασιασεις τ δύναμή κ αλλά πολλά
    για να μην δώσεις πολύ χρήμα κ μην γίνεις μέτοχος του συνεργείου του μηχανικού σου σου λέω το πολύ βάλε έναν m44 κ θα σε κομπλε
    1. Λογικό αλλά δεν μιλάμε για +200ps, συμπίεση κατεβάζουν όταν ανεβάζουν τρελές πιέσεις (overboost στον Θεό) απο όσο ξέρω... Εδώ μιλάμε για 0,8-1bar
    2. Άνετα γιατί δεν θα "τα τρώει όλα" με την 1η στην εκκίνηση, είμαι τρελλός αλλά όχι και έτσι....
    3. Φρένα, αναρτήσεις. Τα ξέρω αυτά και τα χρειάζομαι και έτσι όπως είμαι, έχω ένα θέμα να χω δυνατά φρένα και αναρτήσεις δυνατές.

    Να βάλω τον Μ44 δεν έχω πρόβλημα αλλά και πάλι τα 140 άλογα θα είναι λίγα... Σαν να βάλω ένα πολύ καλό ΦΠΕ στον Μ40 θα είναι....

    Να βάλω τον Μ44 και να του δώσω για παρέα έναν σαλίγκαρο οκ....

    Κυβικά δεν αλλάζω με τίποτα προς το παρών.... Λόγο εφορίας!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Jimmakos : 08-04-11 στις 01:26

  8. #8
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Jimmakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    1. Λογικό αλλά δεν μιλάμε για +200ps, συμπίεση κατεβάζουν όταν ανεβάζουν τρελές πιέσεις (overboost στον Θεό) απο όσο ξέρω... Εδώ μιλάμε για 0,8-1bar
    2. Άνετα γιατί δεν θα "τα τρώει όλα" με την 1η στην εκκίνηση, είμαι τρελλός αλλά όχι και έτσι....
    Δημητρη 0.8-1.0 bar και stock σωθικα ξεχνα το!Δεν παιζει με τιποτα ν'αντεξει,περαν του γεγονοτος οτι θες κι αλλη αντλια βενζινης και μπεκ γιατι τα δικα σου ουτε 0.4 δεν θα σηκωσουν.Το μοτερ σπανια σπαει στην 1η,το φορτιο που δεχεται ειναι στις μεγαλυτερες σχεσεις.Συμπιεση θα παραμεινεις οπως εισαι(για τουρμπατο ειναι τελεια το 8,8:1),θα βαλεις μπεκ απο 328(ροζ κεφαλακι) και με τη δικη σου αντλια βενζινης θα δουλεψεις 0.6bar ικανα να παραγουν περιπου 150-170hp αναλογα το μεγεθος της τουρμπινας.Ετσι θα μπορεις να σπας 1η-2α-3η και 4η-5η θα χαλαρωνεις....Οτι πρεπει για ορεινες διαδρομες.
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. The Following User Says Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    Jimmakos (26-04-11)

  10. #9
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο MikeT328E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δημητρη 0.8-1.0 bar και stock σωθικα ξεχνα το!Δεν παιζει με τιποτα ν'αντεξει,περαν του γεγονοτος οτι θες κι αλλη αντλια βενζινης και μπεκ γιατι τα δικα σου ουτε 0.4 δεν θα σηκωσουν.Το μοτερ σπανια σπαει στην 1η,το φορτιο που δεχεται ειναι στις μεγαλυτερες σχεσεις.Συμπιεση θα παραμεινεις οπως εισαι(για τουρμπατο ειναι τελεια το 8,8:1),θα βαλεις μπεκ απο 328(ροζ κεφαλακι) και με τη δικη σου αντλια βενζινης θα δουλεψεις 0.6bar ικανα να παραγουν περιπου 150-170hp αναλογα το μεγεθος της τουρμπινας.Ετσι θα μπορεις να σπας 1η-2α-3η και 4η-5η θα χαλαρωνεις....Οτι πρεπει για ορεινες διαδρομες.
    εδω εισαι λαθος....τα στοκ σωθικα εχουν αποδειξει , πως με συνετη χρηση..αντεχουν και πιεση ανω του 1 μπαρ! παραδειγματα υπαρχουν και αν κρινω απο μ43..που ειναι εφαμιλλα σε ανθεκτικοτητα με το μ40...και δουλευουν με 1,3 μπαρ και στοκ μηχανοστασιο...τοτε δεν υπαρχει θεμα σε σωστα συντηρημενο μοτερ! οσο για τα μπεκ...μηπως γνωριζεις την παροχη του 328?? αν θεωρησω πως τα 6 μπεκ ...τροφοδοτουν δυναμη 190 αλογων...στον τετρακυλινδρο για ιδια ιπποδυναμη τα ιδια μπεκ...δεν νομιζω να επαρκουν...!

  11. #10
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο paganis Εμφάνιση μηνυμάτων
    εδω εισαι λαθος....τα στοκ σωθικα εχουν αποδειξει , πως με συνετη χρηση..αντεχουν και πιεση ανω του 1 μπαρ! παραδειγματα υπαρχουν και αν κρινω απο μ43..που ειναι εφαμιλλα σε ανθεκτικοτητα με το μ40...και δουλευουν με 1,3 μπαρ και στοκ μηχανοστασιο...τοτε δεν υπαρχει θεμα σε σωστα συντηρημενο μοτερ! οσο για τα μπεκ...μηπως γνωριζεις την παροχη του 328?? αν θεωρησω πως τα 6 μπεκ ...τροφοδοτουν δυναμη 190 αλογων...στον τετρακυλινδρο για ιδια ιπποδυναμη τα ιδια μπεκ...δεν νομιζω να επαρκουν...!
    Αν θες εσυ να παιζεις το μοτερ κορωνα-γραμματα σε καθε πατημα και εισαι σιγουρος για τη βενζινη που βαζεις και για τον προγραμματιστη του αυτοκινητου σου οτι θα'χει ασχοληθει με το αβανς σε ολη τη μπαντα του στροφομετρου,ε, τοτε ειμαι λαθος!....Η εμπειρια δειχνει οτι μοτερ που δουλευει οριακα,καποια στιγμη σπαει.Και πραγματικα θελω να μου δειξεις Μ40-42-43-44 με στοκ σωθικα και 1.3bar σταθερο μεχρι τον κοφτη που ζει ακομη!
    Οσον αφορα τα μπεκ:
    1ον Το οτι τροφοδοτουν μοτερ 190-200 ιππων δεν σημαινει οτι δουλευουν στο full duty cycle που μπορουν.
    2ον και πραγματι ισχυει αυτο καθοτι ειναι τα μεγαλυτερα μπεκ ατμοσφαιρικου E36 πιθανον μεγαλυτερα/ισαξια με του Μ3 με παροχη 222cc/min(τα βελτιωτικα μπεκ για Μ3 βελτιωμενα ατμοσφαιρικα εχουν παροχη 252cc και για τουρμπατα 472cc.
    3ον λοιπον τα ροζ μπεκ του 328 για να κλεισουμε τις αποριες του Δημητρη μας,εαν δουλευουν μεχρι και στο 93% της παροχης τους επαρκουν για τουρμπατη εφαρμογη μεχρι 0.7-0.8ct και νορμαλ τουρμπινες απο Τ25 εως Τ35...Σε τουρμπατο 328 αυτο μεταφραζεται σε περιπου 280-310hp στροφαλο,στο 4κυλινδρο φανταζομαι γυρω στα 160-180hp...
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

Σελίδα 1 από 10 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP