Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: '...exclusively with a manual transmission'

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή '...exclusively with a manual transmission'

    Ε ρε πως αλλάζουν οι εποχές...

    Κάποτε εκείνοι δεν ήξεραν τι θα πει χειροκίνητο κιβώτιο. Έβλεπαν χειροκίνητο και απλά έλεγαν 'Ι can't drive a stick'. Έπερναν civic το '85 με αυτόματο κιβώτιο !!!! Αντίστοιχα εμείς βλέπαμε αυτόματα μέχρι πριν λίγα χρόνια και τα κοροϊδεύαμε.

    Τώρα τα πράγματα έχουν αντιστραφεί. Εδώ αρέσουν τα πληκτράκια πίσω από το τιμόνι και βέβαια το γεγονός ότι τα σύγχρονα (αυτόματα) κιβώτια είναι πιο γρήγορα στις αλλαγές τους από τα χειροκίνητα με λεβιέ και αμπραγιάζ.

    Εκείνοι όμως έχουν παντρέψει ότι το γρήγορο και σπορ αμάξι πρέπει να συνδιάζεται αποκλειστικά με χειροκίνητο κιβώτιο. Ένα παράδειγμα ήταν η Ε60 Μ5 που η bmw αναγκάστηκε να της βάλει κλασσικό 6-τάχυτο για την αγορά της Αμερικής.

    Τώρα είδα κι αυτό το δελτίο τύπου.


    Official: Golf R coming to US in 2012

    It's been a couple of years since Volkswagen's heavyweight hot hatch, the R32, graced America's shores, but now we have official word of a successor. Tuned by the in-house R team at Volkswagen, the Golf R should be a good bit more exciting than its already entertaining forebear, and hopefully, it will shave a few pounds off, too.

    Unlike the R32, which was powered by VW's popular VR6, the new model will be powered by Volkswagen's ubiquitous turbocharged 2.0-liter four-cylinder. And while Volkswagen isn't quoting power output for the new U.S. model, the European version currently on sale conjures up 270 horsepower and 258 pound-feet of torque. All of that gumption will be routed through VW's fourth generation Haldex 4Motion all-wheel drive system, which means the VW should once again be a good foil for cars like the Subaru WRX and Mitsubishi Lancer Ralliart.

    Along with the power increase, VW is promising bigger brakes, an uprated suspension, 18-inch wheels, center-exit dual exhaust and a more liberally tuned ESP. Perhaps most interestingly, the Golf R will be available in both two and four doors and be paired exclusively with a manual transmission. That's right, we said it.

    Although the press release after the jump doesn't mention when it will debut (our money's on Detroit), additional R accoutrements include model-specific aero bits and badging, along with upgrated trim and a new steering wheel, shift knob, and so on.

    In other words, it's time to get excited.
    ...
    Τι συμβαίνει άραγε και δε μπορούμε να συντονιστούμε ?

  2. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ακριβώς φίλε ήθελα να ανοίξω και εγώ παραπλήσιο thread...
    Bέβαια ποτέ οι Αμερικλάνοι δεν είχαν παρουσιάσει τέτοια αυτόματα κιβώτια που βλέπουμε εμείς....
    Ούτε σειριακά, ούτε διπλοσύμπλεκτα...
    Είναι πίσω μακράν σε αυτόν το τομέα...

  3. #3
    Εγγραφή
    17-01-10
    Περιοχή
    Βολος
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    855
    Thanked
    550
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ακριβώς φίλε ήθελα να ανοίξω και εγώ παραπλήσιο thread...
    Bέβαια ποτέ οι Αμερικλάνοι δεν είχαν παρουσιάσει τέτοια αυτόματα κιβώτια που βλέπουμε εμείς....
    Ούτε σειριακά, ούτε διπλοσύμπλεκτα...
    Είναι πίσω μακράν σε αυτόν το τομέα...
    Κι ομως, η VW για το DSG, με την BorgWarner συνεργαστηκε.
    "You live more for five minutes, going fast on a bike, than other people do all of their life". - Marco Simoncelli R.I.P.

  4. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nfot Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι ομως, η VW για το DSG, με την BorgWarner συνεργαστηκε.
    Ναι αλλά στα δικά τους αμάξια δεν τα έχουν τοποθετήσει....
    Οι ιδέες είναι πάντα των Ευρωπαίων...

  5. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το θέμα είναι ότι τα Αμερικανάκια ξέρουν να ζητάνε και οι εκεί αντιπροσωπείες ξέρουν να ακούνε.

    Δεν κολλάνε στα προσχήματα και τα χώνουν ανοιχτά σε οτιδήποτε τους θίγει.

    Ενώ εδώ* εμείς παράδειγμα για να αναφέρουμε το όνομα ενός μάστορα που έχει κάνει είτε μαλακία είτε ΦΟΒΕΡΗ δουλειά πρέπει να περάσουμε από τον άρειο πάγο.

    ΥΓ:δεν μιλάω ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο φόρουμ, αλλά για την γενική κατάσταση των ελληνικών φόρουμ. Σεβαστοί οι λόγοι που επιλέγεται η συγκεκριμένη οδός από τους διαχειριστές, δεν παύει όμως να μην συμφωνεί με τη δική μου ιδεολογία.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  6. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι τα Αμερικανάκια ξέρουν να ζητάνε και οι εκεί αντιπροσωπείες ξέρουν να ακούνε.

    Δεν κολλάνε στα προσχήματα και τα χώνουν ανοιχτά σε οτιδήποτε τους θίγει.

    Ενώ εδώ* εμείς παράδειγμα για να αναφέρουμε το όνομα ενός μάστορα που έχει κάνει είτε μαλακία είτε ΦΟΒΕΡΗ δουλειά πρέπει να περάσουμε από τον άρειο πάγο.

    ΥΓ:δεν μιλάω ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο φόρουμ, αλλά για την γενική κατάσταση των ελληνικών φόρουμ. Σεβαστοί οι λόγοι που επιλέγεται η συγκεκριμένη οδός από τους διαχειριστές, δεν παύει όμως να μην συμφωνεί με τη δική μου ιδεολογία.
    Αυτο δεν το καταλαβα.....

    Ισα ισα για τα θετικα σχολια μιλαμε ανοικτα εδω.

    Για τα αρνητικα το μονο που ζηταμε ειναι να ειναι επωνυμη η καταγγελια για ευνοητους λογους

  7. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    98
    Μηνύματα
    1.575
    Thanked
    2228
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο sharky Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο δεν το καταλαβα.....

    Ισα ισα για τα θετικα σχολια μιλαμε ανοικτα εδω.

    Για τα αρνητικα το μονο που ζηταμε ειναι να ειναι επωνυμη η καταγγελια για ευνοητους λογους
    Δεν εννοώ κάτι προσωπικά ούτε φορουμικά για να ξεκαθαρίσω.

    Απλά ότι είμαστε γενικά δυσκοίλιοι ρε παιδί μου.

    Δε λέω να εξαπολύουμε ακατάσχετα σχόλια, αλλά αυτό που λες (περί επώνυμης καταγγελίας) ισχύει από το 2010 αν δεν κάνω λάθος(τουλάχιστον στα φόρουμ που είμαι μέλος).

    Και το κυριότερο είναι ότι ό,τι και να ειπωθεί από το οποιοδήποτε φόρουμ ΔΕΝ ακούγεται από τους ενδιαφερόμενους με ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ τρόπο, δλδ να δουν το σχόλιο και να πάρουν ένα θετικό αποτέλεσμα από αυτό.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    αληθινο ρινγκ ειναι η εγνατια καβαλας
    Out for all that I can get

  8. The Following User Says Thank You to oldcarskickass For This Useful Post:

    Kostas_1 (10-12-10)

  9. #8
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο oldcarskickass Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το θέμα είναι ότι τα Αμερικανάκια ξέρουν να ζητάνε και οι εκεί αντιπροσωπείες ξέρουν να ακούνε.

    Δεν κολλάνε στα προσχήματα και τα χώνουν ανοιχτά σε οτιδήποτε τους θίγει.

    Ενώ εδώ* εμείς παράδειγμα για να αναφέρουμε το όνομα ενός μάστορα που έχει κάνει είτε μαλακία είτε ΦΟΒΕΡΗ δουλειά πρέπει να περάσουμε από τον άρειο πάγο.

    ΥΓ:δεν μιλάω ΜΟΝΟ για το συγκεκριμένο φόρουμ, αλλά για την γενική κατάσταση των ελληνικών φόρουμ. Σεβαστοί οι λόγοι που επιλέγεται η συγκεκριμένη οδός από τους διαχειριστές, δεν παύει όμως να μην συμφωνεί με τη δική μου ιδεολογία.
    Εδω στην Ελλαδα μπορουμε να ζηταμε οτι θελουμε, δε θα μας το δψσουνε ομως...
    Ειμαι σιγουρος οτι το ξερεις.

    Αααλλη αγορα η Αμερικη...
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  10. #9
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δε γνωρίζω με τι εξοπλισμό πωλούνται τα BMW στην Αμερική, τα VW όμως είναι σαφώς πιο γυμνά απ' ότι εδώ. Το GTI στην Αμερική δεν έχει καν σπορ καθίσματα αλλά εκείνα τα... παγκάκια που φορούν οι απλές εκδόσεις, ντυμένα με Interlagos. Τα ταμπλώ τους έχουν κάτι απαίσιες τρύπες που ονομάζονται θήκες για μικροαντικείμενα, όταν τα ευρωπαϊκά έχουν πτυσσόμενα ντουλαπάκια. Ακόμη κι όταν είχα το ΤΤ, το πρώτο mod που έκαναν οι αμερικανοί ήταν το λεγόμενο 'euro dash'.

    Οι Αμερικανοί επίσης στερούνται αρκετών καλών εκδόσεων. Αν μιλήσουμε πάλι για VAG, τα TSI δεν τα έχουν δει ποτέ και συμβιβάζονται με τον ατμοσφαιρικό 5κύλινδρο 2,5l στο Golf, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους (αποτέλεσε τη βάση του κινητήρα του RS TT). Αν δε με απατά η μνήμη μου, ούτε το Ε36 Μ3 EVO πήγε ποτέ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Έμειναν με τα 286 άλογα του 'απλού' μοντέλου.

    Δεδομένων όλων αυτών λοιπόν, δε θεωρώ πως ό,τι ζητήσουν το έχουν σερβιρισμένο στο πιάτο. Ούτε βρίσκω μεμπτό το ότι η BMW επέλεξε μετά απο πιέσεις να συμπληρώσει το εξαιρετικό SMG με ένα χειροκίνητο 6άρι. Κάποιοι θεωρούν πως τα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα πρέπει να είναι χειροκίνητα κι εγώ είμαι ο τελευταίος που θα διαφωνήσει, αφού έχω κολλητό με 996 4S για το αυτόματο κιβώτιο της οποίας η Porsche θα 'πρεπε να ντρέπεται, ενώ ο ίδιος αγόρασα το GTI με το πολλά υποσχόμενο DSG για ν' αποδειχθεί στην πορεία πως είχα πέσει στον μεγαλύτερο μαρκετινίστινο λάκκο. Κι εσύ Κώστα με DSG το είχες πάρει και ήσουν εξίσου απογοητευμένος!

  11. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    Monsta (10-12-10)

  12. #10
    Εγγραφή
    28-05-10
    Περιοχή
    Patra, Greece
    Μηνύματα
    1.927
    Thanked
    3248
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο S8N Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δε γνωρίζω με τι εξοπλισμό πωλούνται τα BMW στην Αμερική, τα VW όμως είναι σαφώς πιο γυμνά απ' ότι εδώ. Το GTI στην Αμερική δεν έχει καν σπορ καθίσματα αλλά εκείνα τα... παγκάκια που φορούν οι απλές εκδόσεις, ντυμένα με Interlagos. Τα ταμπλώ τους έχουν κάτι απαίσιες τρύπες που ονομάζονται θήκες για μικροαντικείμενα, όταν τα ευρωπαϊκά έχουν πτυσσόμενα ντουλαπάκια. Ακόμη κι όταν είχα το ΤΤ, το πρώτο mod που έκαναν οι αμερικανοί ήταν το λεγόμενο 'euro dash'.

    Οι Αμερικανοί επίσης στερούνται αρκετών καλών εκδόσεων. Αν μιλήσουμε πάλι για VAG, τα TSI δεν τα έχουν δει ποτέ και συμβιβάζονται με τον ατμοσφαιρικό 5κύλινδρο 2,5l στο Golf, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους (αποτέλεσε τη βάση του κινητήρα του RS TT). Αν δε με απατά η μνήμη μου, ούτε το Ε36 Μ3 EVO πήγε ποτέ στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού. Έμειναν με τα 286 άλογα του 'απλού' μοντέλου.

    Δεδομένων όλων αυτών λοιπόν, δε θεωρώ πως ό,τι ζητήσουν το έχουν σερβιρισμένο στο πιάτο. Ούτε βρίσκω μεμπτό το ότι η BMW επέλεξε μετά απο πιέσεις να συμπληρώσει το εξαιρετικό SMG με ένα χειροκίνητο 6άρι. Κάποιοι θεωρούν πως τα πραγματικά σπορ αυτοκίνητα πρέπει να είναι χειροκίνητα κι εγώ είμαι ο τελευταίος που θα διαφωνήσει, αφού έχω κολλητό με 996 4S για το αυτόματο κιβώτιο της οποίας η Porsche θα 'πρεπε να ντρέπεται, ενώ ο ίδιος αγόρασα το GTI με το πολλά υποσχόμενο DSG για ν' αποδειχθεί στην πορεία πως είχα πέσει στον μεγαλύτερο μαρκετινίστινο λάκκο. Κι εσύ Κώστα με DSG το είχες πάρει και ήσουν εξίσου απογοητευμένος!
    Αρη (το πετυχα το ονομα?) δεν θα διαφωνησω μαζι σου, ομως η VW στην Αμερικη ειναι ειδική περιπτωση.

    Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για αυτοκίνητα εισαγώμενα κατευθείαν από την Ευρώπη, με κάποιες διαφορετικές παραμέτρους ώστε να πάρουν έγκριση τύπου στις ΗΠΑ. Το γεγονός ότι η πλειοψηφία των VW που πωλούνται στην Αμερική κατασκευάζονται ακόμα στη Γερμανία, σε συνδυασμό με τα παραπάνω, κάνει την τιμή αγοράς τους να είναι μερικές χιλιάδες δολάρια πάνω από τα αυτοκίνητα που θεωρούν ανταγωνιστές τους.

    Αποτέλεσμα αυτού, είναι να γίνονται εκπτώσεις στην ποιότητα σε μεγάλο βαθμό στο εσωτερικό ώστε να πέσει το κόστος, άρα και η τιμή πώλησης, σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, που παράγεται ή στις ΗΠΑ ή στην Κίνα/Κορέα και είναι αρκετά φθηνότερος.

    Παράδειγμα το Jetta που στην προηγούμενη έκδοση του για την αμερική, ήταν κατά 2500$ δολάρια ακριβότερο από τον ακριβότερο ανταγωνιστή του, ενώ το νέο αμερικάνικο Jetta είναι πλέον μόλις 200$ ακριβότερο. Όμως το παλιό Jetta ήταν το ευρωπαϊκό με μερικές εκπτώσεις στην ποιότητα, ενώ το νέο US Jetta είναι εξ' ολοκλήρου σχεδιασμένο για την αμερικανική αγορά, βλέπε δηλαδή πλαστικά επιπέδου Chevrolet Impala και αντίστοιχες θήκες στο ταμπλό για να χωράει η Pepsi Maxi από τα McDonalds.

    Ξεκαθαρίζω, ότι δε διαφωνώ με αυτή την τακτική της VW, γιατί αν το δεις αντικειμενικά, είναι ο μόνος τρόπος να επιβιώσει στην Αμερική.

    Όσο για τους καλούς κινητήρες, εννοείς τους 1.4TSI και 1.4TSI?

    Δεν λέω, καλοί και χρυσοί είναι (αν και εμένα με απογοήτευσαν από πλευράς κατανάλωσης) αλλά είναι μικροί για την αμερική. Όταν ο ανταγωνιστής του Golf/Jetta που ακούει στο όνομα Chrysler Serbin/Dodge/Chevrotet/Ford είναι το λιγότερο 3.5l V6, που να πάει η VW με τα 1.4? Ακόμα και αν όντως είναι πολύ αποδοτικά, δεν κάνουν για τη νοοτροπία του αμερικάνου αγοραστή.

    Είναι γεγονός, ότι το ότι εμείς αγοράζουμε ένα Renault Clio με 98 άλογα, είναι αδιανόητο για έναν large (όπως είπε και ο Κώστας) αμερικάνο.

  13. The Following User Says Thank You to GiannisRob For This Useful Post:

    S8N (10-12-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP