Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥς ΛΥΤΕς...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή ΦΡΕΝΑ ΓΙΑ ΔΥΝΑΤΟΥς ΛΥΤΕς...

    συμφορουμιτες...ακουστε μια τρελη ιδεα....
    σε E36 328,θελουμε να τοποθετησουμε φρενα απο την 730.ποια 730 ομως?αυτη με τα τετραπιστονα...
    https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_pad_sensor/

    το ωραιο λοιπον ειναι οτι σε αυτο το μοντελο ο δισκος ειναι 316χιλιοστα..(δηλαδη σχεδον ιδιος με του Μ3)
    βλεποντας ομως τον δισκο του 750(....)https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_brake_disc/

    παρατησουμε μια αξιοσεβαστη διαθαρα στις διαστασεις του(περισσοτερο στο παχος του δισκου που του επιτρεπει καλυτερο αερισμο...

    ολα αυτα μπορουν να παντρευτουν σε ενα 36ρι??

    εννοω,οτι τα τακκακια της δαγκανας,θα δεχτουν τον παχυτερο δισκο?
    ειναι περιεργη μετατροπη καθως σχεδον ολοι πηγαινουν σε αφτερμαρκετ λυσεις..
    οποιος γνωριζει ας μου πει παρακαλω.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οταν εννοεις τα τακακια της δαγκανας τι εννοεις πιας δαγκανας?το πιθανοτερο (πριν μια εβδομαδα σκεφτομουν αυτη την πατεντα σε μενα)να εχεις προβλημα με το offset της ζαντας!!!δλδ να βρισκει πανω στην δαγκανα η αν ο δισκος του 740 εχει μακρυτερο μουαγιε τοτε θα σου βγαζει την ζαντα πιο εξω!!!!αν βαλεις δισκο αλλο οχι του 740 δλδ να ειναι πιο λεπτος τοτε δεν θα εχεις προβλημα με τα τακακια απλα θα τα αλλαζεις πιο γρηγορα απ οτι πρεπει μιας και το εμβολο θα βγαινει πιο εξω για να κλυψει την διαφορα!!!! προσοχη μην ειναι πολυ μεγαλη η διαφορα στο παχος των δισκων!!!

  3. #3

    Προεπιλογή

    Νομίζω ότι τα φρένα Ε46 330 (325 χιλ και σεβαστή επιφάνεια τριβής ) θα σε καλύψουν και με το παραπάνω ! Μπαίνουν κουτί χωρίς κόψε ράψε , δεν θα έχεις προβλήματα με ανταπτορες και ιστοριες , επιπλέον έχουν μικρότερο έξοδο συντήρησης και αμεση διαθεσιμότητα ... Γιατί αυτά που λες μάλλον θα παραγγελνεις σήμερα για να σου τα φέρουν σε καμία βδομάδα

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (05-11-10), spar@ (15-11-10)

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    εγώ φίλε ξέρω πως σωστή δουλειά κάνεις μόνο με σωστές καμπάνες και σωστούς
    αντάπτορες...ότι άλλο και αν κάνεις θα είναι αποτυχία...όσο για το πάχος του δίσκου,
    αν βάλεις σέτ και τις δαγκάνες δεν θα έχεις πρόβλημα με το άνοιξε κλείσε...
    απλά πρέπει η καμπάνα να έχει ίδιο οφσετ με την μανίσια σου, έτσι ώστε ο δίσκος να
    έχει την ίδια απόσταση απο το ψαλίδι. αν αυτό γίνεται, τότε με φτιαχτούς αντάπτορες
    φοράς και τις δαγκάνες. αν πάλι θέλεις να κρατήσεις τις μαμά δαγκάνες σου, τότε πάλι
    φτιάχνεις αντάπτορες, και βάζεις τακάκι με πάστα λιγότερου πάχους.
    όλα αυτά όμως πρέπει να γίνουν μόνο και μόνο αν οι καμπάνες είναι σωστές για το αμάξι
    σου. και όπως είναι γνωστό, οι δίσκοι των αυοκινήτων μας δεν επιτρέπουν την αλλαγή
    της καμπάνας με φτιαχτές...
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  6. #5
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    συμφωνω και επαυξανω οσο αφορα τη συμβατικοτητα.
    ομως επειδη το μεγαλο μου παθος ειναι τα πολιπιστονα,ακομα και τοσο καλα φρενα οσο του 330 θα μου ειναι οπτικα αδιαφορα.
    ΟΜΩΣ
    https://bmwfans.info/parts/catalog/E...ke_brake_disc/
    ειναι απο 840ci.
    ξεκιναμε με τη διασταση ωστε να χωραν στα 17ρια.
    εδω λοιπον εχουμε διασταση που οριακα χωραει.οπως και οι δαγκανες του 840 ειναι παλι τετραπιστονες(απο οτι ειδα ομως δεν πρεπει να ειναι ιδιες με του 730.
    σιγουρα υπαρχουν πολλες αφτερμαρκετ λυσεις ομως επειδη τα βηματα θα γινουν αργα και σταθερα(δηλαδη πρωτα αγορα δαγκανας,μετα αγορα δισκων(αφου αποφασιστει τι δισκος)μετα βασεις δαγκανς κλπ κλπ
    με ενδιαφερει πολυ αν ολα αυτα μπορουν να παντρευτουν χωρις υπερβολες.
    και τι εννοω υπερβολες...αν παρω ενα σετ της brembo με 380 χιλιοστα δισκο θα πρεπει να βαλω 19ρες ζαντες και μεγαλους αποστατες ωστε να μπουν κατι που δεν το θελω.
    αντιθετα σε 17ρα ζαντα,αν μπορει να μπει ενας δισκος 324Χ30 με τετραπιστονη και να μπει εστω και ενας αποστατης 0.5 εκατοστων...παιζει να γινει.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  7. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απ οτι μπορεσα να καταλαβω το παχος του εργοστασιακου δισκου στο 730 ειναι 32 χιλιοστα. Στο Ε36 Μ3 ειναι 28 χιλιοστα. Δε νομίζω οτι θα υπαρξει προβλημα.

    Η διαφορα στη διαμετρο ειναι σεβαστη παραυτα(315 χιλ Μ3 vs 330+ το 730). Εισαι σιγουρος οτι ο δισκος του Μ3 εχει επιφανεια για να πατήσει όλο το τακακι του 730?

    Τωρα αν σκεφτεις να βαλεις επανω το δίσκο του 730. Να προσέξεις το offset του.
    Συνήθως στα μοντέλα με 4πίστονα φρένα δινουν δίσκους με μεγαλύτερο οffset, στοχεύοντας στο να τραβήξουν μεσα(ως προς το μουαγιε) δισκο και δαγκανα, για να μη βρίσκει η τελευταια πανω στη ζαντα.

    Αν βαλεις ενα τετοιο δισκο πανω στο δικο σου, θα παει και θα φυτευτει πανω στην κιθάρα...

    Η θεση της ζάντας καθορίζεται απο το παχος του δισκου στο σημείο εφαρμογής επάνω στο μουαγιέ και οχι απο το ποσο μεσα η εξω βρισκεται η επιφάνεια τριβης ως προς το μουαγιε(οffset δισκόπλακας).

  8. #7
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    thomelef,αυτο προσπαθω να διαπιστωσω.
    αν οι καμπανες δισκων οπως του 840 η της 730 ειναι ιδιες με του 36ριου.
    αν ειναι τα υπολοιποα ειναι σχετικα ευκολα.
    απο την αλλη παλι,υπαρχουν δισκοι απο αλλες εταιριεες px brembo για τα 36ρια,οποτε η δαγκανα λογικα (και εννοω την τετραπιστονη της bmw)θα προσαρμοστει αναλογα.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  9. #8

    Προεπιλογή

    Σε 17´μπαινει 324 τετρεπιστονο ! Το θέμα είναι αν χωράει η συγκεκριμένη δαγκανα όχι ως προς το ύψος αλλά στο φαρδος! Δηλαδή θέλω να πω ότι το840 είχε οφσετ μπροστινου τροχου 10 ! Δηλαδή 3,5 πόντους παραπάνω από εσένα ! Έδινε χώρο αβερτα

  10. The Following User Says Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    spar@ (15-11-10)

  11. #9
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    1.493
    Thanked
    850
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ghost rider,ας ξεκινησω απο αλλο σημειο.
    οι δαγκανες υπαρχουν.
    τωρα προβληματισζομαστε για το τι δισκοι θα μπουν
    αν μιλαμε για δισκο απο 730,τοτε μιλαμε για ενα μολις χιλιοστο διαφορα απο του Μ3.
    αν μιλαμε παλι για δισκο 840 τοτε μιλαμε για μεγαλυτερη διαφορα ,ομως αφου και αυτο φοραει ετραπιστονο,τοτε υπαρχει και το αναλογο τακκακι.
    παντα υπαρχει καποιος πιο μαγκας απο εμας....

  12. #10
    Εγγραφή
    24-12-09
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    2.756
    Thanked
    1695
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οι δισκοι απο τα παραπανω αυτοκινητα που ανεφερες σιγουρα εχουν μεγαλυτερη καμπανα και ειναι αυτοκινητα με αλλο offset απο σενα!!!αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να βρεις δισκους απ το δικο σου αυτοκινητο που να ειναι παραπλησιοι στις διαστασεις της δαγκανας αλλα απο κει και περα μπορει να βρισκει η δαγκανα πανω στη ζαντα σου λογο οπως σου ειπα διαφορετικου offset

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP