Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 19

Θέμα: Mαγνήτες / Εξοικονόμηση καυσίμου

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή Mαγνήτες / Εξοικονόμηση καυσίμου

    Εχθές μου έφερε ο αντιπρόσωπος αυτού του προϊόντος https://www.gasmagic.gr/index.php/home ένα κομμάτι (δωρεάν) για να το δοκιμάσω στο σκαλιστό μου έπιπλο*.

    Το κουμπώσαμε λοιπόν πανεύκολα πάνω στο σωληνάκι της βενζίνης και έκανα γύρω στα 100 χλμ. Δε μπορώ να πω ότι κατάλαβα διαφορά στη κατανάλωση (μου είπε και ο άνθρωπος ότι η ένδειξη στο αυτοκίνητο δε πρόκειται να αλλάξει), αλλά θα το καταλάβω όταν θα πηγαίνω στο πρατήριο. Υποτίθεται δλδ ότι αν κάνω τις ίδιες διαδρομές θα 'βγάλω' περισσότερα χλμ με τα ίδια λίτρα. Επίσης μου είπε ότι στα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν θα δει κανείς διαφορά μεγάλη μέσα στη πόλη, παρά μόνο σε ταξίδι (σταθερές ταχύτητες). Άρα στο έπιπλο (λόγω παλαιότερης τεχνολογίας), θα πρέπει να καταλάβω διαφορά παντού.

    Το ευχάριστο που οφείλω να πω ότι κατάλαβα, είναι αύξηση της ροπής στις 2-3.500.

    Τι λέτε ? Έχει κανείς εμπειρία με το συγκεκριμένο μαραφέτι ? Έχει δει αποτέλεσμα ?? Ή πρόκειται για άλλη μια αμερικάνικη μούφα πατέντα στυλ Magic Pen ??


    * όπου έπιπλο / σκαλιστό έπιπλο = 1996 Passat 2.0L 115 HP

  2. #2
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Kώστα κάνε και ια δοκιμή στο λευκό τουρμπιστό αλλά και στο Μ3 (δεν είναι ούτε ντροπή ούτε ιεροσυλία) να δείς κι εκεί.

  3. #3
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Kώστα κάνε και ια δοκιμή στο λευκό τουρμπιστό αλλά και στο Μ3 (δεν είναι ούτε ντροπή ούτε ιεροσυλία) να δείς κι εκεί.
    Φίλε, το τουρμπιστό δουλεύει μέσα στη πόλη 90% της ζωής του. Και λόγω νέας τεχνολογίας -σύμφωνα με τα λεγόμενα του αντιπρόσωπου- δεν θα δω αποτέλεσμα.

    Το Μ είναι αυτοκίνητο βόλτας όπως ξέρεις. Το λιγότερο που με απασχολεί εκεί είναι το πόσο βενζίνη καταναλώνει.

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φίλε, το τουρμπιστό δουλεύει μέσα στη πόλη 90% της ζωής του. Και λόγω νέας τεχνολογίας -σύμφωνα με τα λεγόμενα του αντιπρόσωπου- δεν θα δω αποτέλεσμα.

    Το Μ είναι αυτοκίνητο βόλτας όπως ξέρεις. Το λιγότερο που με απασχολεί εκεί είναι το πόσο βενζίνη καταναλώνει.
    Το πρότεινα έτσι για να μάθουμε αν γίνεται κάτι, έτσι εγκυκλοπαιδικά...

  5. #5
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλα ειδικα στα ταξιδια ο πιο σιγουρος τροπος οικονομιας ειναι η νορμαλ οδηγηση χωρις "κυνηγηματα".
    τα μαραφετια αυτα προσωπικα τα θεωρω αχρηστα,με το συμπαθειο κιολας..

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    καλα ειδικα στα ταξιδια ο πιο σιγουρος τροπος οικονομιας ειναι η νορμαλ οδηγηση χωρις "κυνηγηματα".
    τα μαραφετια αυτα προσωπικα τα θεωρω αχρηστα,με το συμπαθειο κιολας..
    Γιώργο το "νορμάλ οδήγηση" νομίζω οτι είναι πολύ γενικό.
    Προσωπικά, σε ταξίδι την μικρότερη κατανάλωση την βλέπω όταν χρησιμοποιώ cruise control σε ταχύτητες όπου ο κινητήρας "γυρίζει" σε στροφές μέγιστης ροπής.
    Αναλόγως ταχύτητας (σταθερής) μπορεί μια μικρότερη σχέση στο κιβώτιο μπορεί να έχεις μικρότερη κατανάλωση.
    Π.Χ. στο δικό μου GLK, με σταθερά 120km/h πηγαίνεις οικονομικότερα με 6η παρά με 7η. Απο 135-140km/h και πάνω, συμφέρει η 7η.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 17-10-10 στις 18:46

  7. #7
    Εγγραφή
    07-01-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    21
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    πρόκειται για άλλη μια αμερικάνικη μούφα πατέντα στυλ Magic Pen ??
    Και τελεία όμως... έτσι απλά και καθαρά!

  8. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    727
    Thanked
    103
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το ειχαν δοκιμασει και οι myth busters χωρις αποτελεσμα. Οτι βενζινη καταναλωνε ο κινητηρας χωρις αυτο το μαραφετι, την ιδια επισης καταναλωσε και με αυτο τοποθετημενο στο σωληνακι του καυσιμου.

  9. The Following User Says Thank You to Apostolos For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-10)

  10. #9

    Προεπιλογή

    Λοιπον αυτα τα μαγνητακια στηριζονται στην αρχη του ιονισμου με μαγνητικο συντονισμο. Επιστημονικη μεθοδος βραβευμενη και με Νομπελ καπου στα 1950. Συμφωνα λοιπον με την μεθοδο αυτη, κατακερματιζονται οι αλυσιδες υδρογονανθρακων και τα συμπλεγματα μοριων βενζινης, ετσι μενουν σε πληρη εκθεση στα μορια του οξυγονου με αποτελεσμα την καλυτερη καυση. Χοντρα-χοντρα...
    Αλλα το θεμα ειναι οτι συμφωνα με την φυσικη παντα...χρειαζομαστε μαγνητικα πεδια πολλων gauss ,τα οποια δυο μαγνητακια δεν πιστευω οτι μπορουν να τα πετυχουν

  11. The Following 7 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (17-10-10), katsaraios (17-10-10), Logistakos (17-10-10), Monsta (17-10-10), oldcarskickass (14-04-11), Samaro (17-10-10), strof (17-10-11)

  12. #10
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο m-power_01 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλα το θεμα ειναι οτι συμφωνα με την φυσικη παντα...χρειαζομαστε μαγνητικα πεδια πολλων gauss ,τα οποια δυο μαγνητακια δεν πιστευω οτι μπορουν να τα πετυχουν
    Μου το είπε αυτό και γι αυτό το λόγο υπάρχουν 3 διαφορετικά μοντέλα, ανάλογα με το κυβισμό του αυτοκινήτου.

    Επίσης, πως εξηγείς τη (μικρή) διαφορά που ένιωσα στη ροπή ?

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP