Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 17

Θέμα: V10 Powered Z3 M Coupe

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή V10 Powered Z3 M Coupe

    Eτσι θα χορτασετε φωτο μετατροπης....οχι οτι σας βαζω ιδεεςαλλα εαν υπαρχει χρημα και διαθεση για πολλη δουλεια δειτε τι γινετε.....
    https://www.denislavshishev.com/car/bmw-z3-v10-project/



  2. #2
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υπαρχει και σε Ζ4.....

    και ολο το θεμα εδω:https://www.bmw-syndikat.de/bmwsyndi...3,_Z4,_Z8.html

  3. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    fanisk (16-08-10)

  4. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Στο κόσμο μου
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    5.010
    Thanked
    5441
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Afto tora pataei to 850???



  5. #4
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω εαν παταει το 850csi....αλλα σιγουρα ειναι:
    To ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ που το ειδα δεν το Πιστευα και επαθα ο Ιδιος Πλακα.

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Aceman1925 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Afto tora pataei to 850???
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω εαν παταει το 850csi....αλλα σιγουρα ειναι:
    To ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ που το ειδα δεν το Πιστευα και επαθα ο Ιδιος Πλακα.
    Kύριοι παρακαλώ να μείνουμε εντός θέματος.
    Το θέμα είναι για το V10 transplant και όχι η όποια κόντρα...
    Eπι του θέματος ότι θέλετε...Αν θέλετε να μιλήσετε για υποθετικές κόντρες ανοίχτε άλλο thread
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 12-08-10 στις 13:45



  7. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πάντως έχουν γίνει και άλλα παρόμοια εγχειρήματα σε Ζέττες...

    Με μοτέρ απο άλλη μάρκα , βλέπε Corvete!Αλλά το V πάντα V...



    https://www.zroadster.net/forum/viewtopic.php?t=17281



    https://www.ls1tech.com/forums/conve...onversion.html

    Kαι για V μοτέρ απο ΒΜW σε Ε36

    https://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=887016


    Γενικά λεφτά να έχεις και ότι γουστάρεις γίνεται...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 12-08-10 στις 13:55



  8. #7
    850 CSI Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Eτσι θα χορτασετε φωτο μετατροπης....οχι οτι σας βαζω ιδεεςαλλα εαν υπαρχει χρημα και διαθεση για πολλη δουλεια δειτε τι γινετε.....
    https://www.denislavshishev.com/car/bmw-z3-v10-project/


    Φιλε μου αριστεντ γιατι να εμπαινα στον κοπο και τα λεφτα για αυτη τη μετατροπη σε φρενα χιλια δυο οταν το αμαξι μανισιο με τα μανισια κρατηματα καροσερι της //Μ κοιτα ποσο εχει.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...7&pageNumber=1
    η μετατροπη θα βγη φθηνοτερα οταν στη ζ θες ενα καρο λεφτα για να φτιαξης το σωστο αμαξωμα?????

  9. #8
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850 CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε μου αριστεντ γιατι να εμπαινα στον κοπο και τα λεφτα για αυτη τη μετατροπη σε φρενα χιλια δυο οταν το αμαξι μανισιο με τα μανισια κρατηματα καροσερι της //Μ κοιτα ποσο εχει.https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/s...7&pageNumber=1
    η μετατροπη θα βγη φθηνοτερα οταν στη ζ θες ενα καρο λεφτα για να φτιαξης το σωστο αμαξωμα?????
    Συμφωνω μαζι σου Γιωργο!!!ουτε κατα διανοια δε θα εκανα αυτη τη δουλεια.......απλα υπαρχουν αρκετα διαθεσιμα V10 μοτερ απο τρακαρισμενα Μ5/Μ6 και σε πολλες περιπτωσεις (επαγγελματιες μηχανικοι η βελτιωτες μηχανικοι,οδηγοι αγωνων,κλπ.....)η ιδεα να μπει αυτο το καταπληκτικο μοτερ σε ενα αλλο αμαξωμα και να κανει την εκπληξη στον δρομο η σε αγωνα η σε κοντρα ,οπως στο Ζ κουπε αμαξωμα που ειναι πιο ελαφρυ,ειναι κατι το πολυ ενδιαφερον!!!
    Αρης
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 12-08-10 στις 13:55

  10. #9
    850 CSI Guest

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aristent Εμφάνιση μηνυμάτων
    Συμφωνω μαζι σου Γιωργο!!!ουτε κατα διανοια δε θα εκανα αυτη τη δουλεια.......απλα υπαρχουν αρκετα διαθεσιμα V10 μοτερ απο τρακαρισμενα Μ5/Μ6 και σε πολλες περιπτωσεις (επαγγελματιες μηχανικοι η βελτιωτες μηχανικοι,οδηγοι αγωνων,κλπ.....)η ιδεα να μπει αυτο το καταπληκτικο μοτερ σε ενα αλλο αμαξωμα και να κανει την εκπληξη στον δρομο η σε αγωνα η σε κοντρα ,οπως στο Ζ κουπε αμαξωμα που ειναι πιο ελαφρυ,ειναι κατι το πολυ ενδιαφερον!!!
    Αρης
    Κοιτα Αρη θα ηθελα να μαθω το στοχο σου γιατι για να πιασεις τους χρονους του Μ6, πρεπει να κουμπωσεις το μοτερ με το SMG,μανισιο σασμαν του σε μανισια Κορωνα (κιβωτιο διαφορικου) απο Μ6 (γιατι απ την //Μ εχει σαν κουπε σπορ καλλυτερα αρπαγματα απ το //Μ5 το σενταν), οποτε το διαφορικο Μ6 ειναι περιπου σαν και το δικο μου εχωντας κατω ολοκληρη γεφυρα και υποδοχες (κουρμπαρισματα) για εξατμισεις, το ESP Elektronisches Stabilitats Control π.χ. τωρα αν κουμπωσεις το διαφ. Μ6 με συνδεση ημιαξονια τζετας κατι γινεται εισαι κοντα σε χρονους Μ6 αλλα πιστεψε με για να εχεις τα κρατηματα του Μ6 ξεχνα το.
    Αν απλα κουμπωσεις το μοτερ σε σασμαν-διαφορικο τζετας για ανοιγματα η ντριφτ τοτε αλλαζει.

  11. #10
    Εγγραφή
    11-01-10
    Μηνύματα
    38
    Thanked
    12
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο 850 CSI Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κοιτα Αρη θα ηθελα να μαθω το στοχο σου γιατι για να πιασεις τους χρονους του Μ6, πρεπει να κουμπωσεις το μοτερ με το SMG,μανισιο σασμαν του σε μανισια Κορωνα (κιβωτιο διαφορικου) απο Μ6 (γιατι απ την //Μ εχει σαν κουπε σπορ καλλυτερα αρπαγματα απ το //Μ5 το σενταν), οποτε το διαφορικο Μ6 ειναι περιπου σαν και το δικο μου εχωντας κατω ολοκληρη γεφυρα και υποδοχες (κουρμπαρισματα) για εξατμισεις, το ESP Elektronisches Stabilitats Control π.χ. τωρα αν κουμπωσεις το διαφ. Μ6 με συνδεση ημιαξονια τζετας κατι γινεται εισαι κοντα σε χρονους Μ6 αλλα πιστεψε με για να εχεις τα κρατηματα του Μ6 ξεχνα το.
    Αν απλα κουμπωσεις το μοτερ σε σασμαν-διαφορικο τζετας για ανοιγματα η ντριφτ τοτε αλλαζει.
    Φιλαρακι συγχαρητήρια για το αμάξι σου...ενα όνειρο για όλους τους κατόχους BMW.

    Kανεις μας δεν θελει...αλλα στο τελος τους "καθομαστε"

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP