Καλησπερα, θελω να κανω αυτοματο το αυτοκινητο μου.
Τι χρειαζεται σαν αλλαγη ανταλακτικα ?περαν του σαζμαν?
ξερει καποιος το κοστος?
Καλησπερα, θελω να κανω αυτοματο το αυτοκινητο μου.
Τι χρειαζεται σαν αλλαγη ανταλακτικα ?περαν του σαζμαν?
ξερει καποιος το κοστος?
Για τι αυτοκίνητο μιλάμε?
Ναι σωστα E46 1.8 2003 SEDAN
Θα αλλαξεις και μηχανη? Τι εχεις τωρα 318 2ιλιτρο με τα 143?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη HULK : 10-07-10 στις 20:32
Οχι μονο σαζμαν 1.8 ειναι με τα 118 αλογα
Εγω ειχα κανει μετατροπη απο 316 χειροκινητο σε 330 αυτοματο.Εαν δε σου χαλασει το αυτοματο σασμαναξιζει αλλα "χανεις" αρκετα αλογα σε σχεση με ενα χειροκινητο.Στα 231 δλδ εγω εχανα καπου 30 .Τωρα εσυ με τα 118 θα το θαψεις για τα καλα.Προσωπικα αν ειναι να το κανεις αυτοματο καν' το μονο βαζοντας ενα εξακυλιδρο μοτερ πανω 2.2 2.5 η 3.0.
Vasilis (10-07-10)
Αυτο που το ακουσες ... ? δεν ισχυει ! Δεν χανεις αλογα με το αυτοματο, απλα το μειονεκτημα ειναι οτι δεν μπορεις να το ''πατιναρεις'' στις εκκινησεις οπως ενα χειροκινητο ,π.χ. για πατιλικια. Επισης στα παλια αυτοματα, χωρις σπορ και χειροκινητη λειτουργια, πραγματι οι σχεσεις ηταν πολυ ομαλες και αργες, κατι ομως που δεν ισχυει για τα στεπτρονικ γιατι μολις πατησεις αποτομα γκαζι μπαινει σε σπορ λειτουργια και ανεβαζει γρηγορα ! Κατα την γνωμη μου το στεπτρονικ ειναι ενα πολυ πετυχημενο σασμαν και συνδιαζει ανεση με σπορ αισθηση !
bbs rules ....
PANOS-E60 (11-07-10)
πεστου ομως κ τα αρνητικα ρε Μητσο ........... (αν χαλασει φεριπειν?)
...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!
Εαν χαλασει στη δικη μου περιπτωση για ολικη αντικατασταση το κοστος ηταν 1500 ευρω παλι μεταχειρο βεβαια.Γενικα αυτο που θες να κανεις και να στο κανει καποιος δεν αξιζει με τιποτα εκτος αν κανεις πληρη μετατροπη με μεγαλυτερο μοτερ.