καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα αν ξέρει κανένας αν μπορώ το Ζ3 από 1.8 να το κάνω 1.9is? Επίσης το κόστος που εκτιμάτε? Όπως και το τι θα χρειαστεί? Επίσης θέλω να την δηλώσω εννοείται..μπορώ αν ναι πως?
Ευχαριστώ
καλησπέρα σε όλους. Θα ήθελα αν ξέρει κανένας αν μπορώ το Ζ3 από 1.8 να το κάνω 1.9is? Επίσης το κόστος που εκτιμάτε? Όπως και το τι θα χρειαστεί? Επίσης θέλω να την δηλώσω εννοείται..μπορώ αν ναι πως?
Ευχαριστώ
Γίνεται αλλά δεν γνωρίζω αν θέλει όλο τον ινητήρα ή μόνο τα σωθικά. Νομίζω ο 1.9is είναι 16βάλβιδος οπότε θέλει όλο τον κινητήρα.
Μήπως σε αυτά τα χρήματα να πήγαινες σε κάτι μεγαλήτερο?
δεν λέω καλά τα κυβικά αλλά το μόνο που θέλω είναι να αρπάξει λίγο και δεν θέλω να συντηρώ πολλά κυβικά γιατί κινούμαι πιο πολύ στη πόλη και επειδή μπορεί να υπάρξει η δυνατότητα να τον παρω τον κινητήρα από φίλο...απλά δεν ξέρω το πως γίνεται η δήλωση...θεσσαλονίκη μένω. Έχει γίνει αυτή η μετατροπή? αν ναι απ΄'οσο ξέρω δεν υπάρχει πρόβλημα. Υπάρχουν διεκπαιρεωτές που αναλαμβάνουν? αν δεν έχει γίνει θα υπάρξει πρόβλημα?
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dimis_gr : 26-06-10 στις 20:55
Οπως σου ειπαν και πιο πανω το εξοδο για κανεις τετοια μοντα ειναι μεγαλο. Δεν αξιζει σε καμια περιπτωση για μια διαφορα που θα δωσει λιγο πολυ, οτι και ενα προγραμμα στο δικο σου.
Τα εξοδα ενος διλιτρου εξακυλινδρου εχουν πολυ μικρη διαφορα. Και η διαφορα στον τροπο που θα απλωνει θα ειναι αισθητη σε σχεση με τον κινητηρα που εχεις και με αυτον που θες να βαλεις.
Εγω παντως προσωπικα η θα την εκανα την ιστορια για τριλιτρακι, η θα καθομουνα οπως ειμαι.
Συντηρηση πανω κατω τα ιδια εξοδα εχουν ολοι.
Διαφορα μονο στην καταναλωση θα δεις.
Και τον τριλιτρο προσωπικα παλι, θα τον δηλωνα η 2,0, η 2,2.
Και πιστεψε με κανενας δεν θα ειναι σε θεση να το παρει πρεφα.
Ξερω οτι ακουγονται καπως ολα αυτα.
Σου λεω τι θα εκανα.
Αυτο που σου προτεινω ειναι να βαλεις ενα εξακυλινδρο διλιτρο, που ειναι και κατι λιγοτερο απο 2.000 κυβικα, δεν εχει εξωφρενικα τελη, και να τον δηλωσεις και να εισαι καθολα νομιμος απεναντι ελληνικο κρατος.
H μετατροπή που λες γίνεται. Εχει γίνει απο φίλο μου. Μ43b18 (1.8 8v) σε Μ44 (1.9 16v)
Οτι γίνεται γίνεται...Αξίζει όμως την ολη βαβούρα και το κόστος για μόνο 30 άλογα διαφορά?
Εγώ προσωπικά λεω πως οχι...
Έχεις πάρει κάποια προσφορά απο κάπου φίλε μου?ή έτσι γενικά ρωτάς?
deepBLUE (27-06-10)
Για τον κινητήρα έχω κανα 2 υπόψη μου αλλά μπορεί να τον αγοράσω από φίλο σε καλή τιμή. Όσον αφορά το is θεωρώ ότι αξίζει μιας και είναι άλλο αμάξι. Αλλά γενικά ρωτάω για να ακούσω κάποια εκτιμιση
Δεν ξέρω πόσο θα το αγοράσεις απο φίλο,πάντως ένα γρήγορο κοστολόγιο είναι άνετα μια 1500άρα-1800άρα μαζί με το δήλωμα (στο δήλωμα ίσως να είναι πιο απλή υπόθεση μιας και δεν αλλάζεις κυβικά...)
Αν έχεις δυνατότητα για 6κύλινδρο,εγώ θα σου πρότεινα να πας προς τα εκεί μιας και οι τιμές έχουν πέσει πολύ στα τροπέτα-τα 25άρια είναι για χαβαλέ στο 2χίλιαρο- (αν και έχουν ανέβει σε ασφάλειες,βενζίνες και σήματα βέβαια)...
Οτι και να αποφασίσεις εύχομαι τα καλύτερα...
Για ότι μπορούμε να βοηθήσουμε ευχαρίστως...![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 27-06-10 στις 00:17
Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Αλλά όπως είπα δεν θέλω να ανέβω σε 6κύλινδρο λόγου πάγιων εξόδων που έχει και για αυτό προτιμώ τον is. Στα κυβικά ανεβαίνω μιας και το δικό μοπυ είναι 1796 και ο is είναι 1895 αλλά είναι μια σκέψη και τπ παράπανω και θα εξαρτηθεί από τα κοστολόγια που θα μου βγάλουνε.
Τι 1895cc, τι 1991cc...... βρες έναν M52B20 ΤU με τα 150 άλογα ...και όρεξη να 'χεις ...το φτάνεις και 250 αν χρειαστεί ..με τη γνωστή μέθοδο των ss..
BILL007 (27-06-10)