Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 35

Θέμα: Λαδια

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-05-10
    Περιοχή
    Γέρακας
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    21
    Thanked
    11
    Rides
    0

    Προεπιλογή Λαδια

    Λοιπον θα ηθελα την γνωμη σας για ενα θεμα που πιστευω οτι ολοι θα πρεπει να χρησιμοποιουμε κατι καλο!
    Θελω να αλλαξω λαδια στο αμαξι μου (Ε36 2λιτρο και λιγο τουρμπατο) και θα ηθελα κατι καλο γιατι πιστευω οτι το λαδι ειναι πολυ σημαντικο
    στην αντοχη του μοτερ! Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα το Motorkote 10/40(εχω βαλει και το αντιτριβικο) το οποιο πριν καιρο εγινε Super Dynamic
    και μπορω να πω οτι ειμαι ικανοποιημενος και απο θορυβους και απο την υφη που εχει σε καθε αλλαγη! Θα ηθελα ομως και την γνωμη σας
    για το τι λαδι χρησιμοποιηται και τη πυκνοτητα μηπως υπαρχει κατι καλυτερο! Ειμαι αναμεσα σε ΕΝΕΟS και RED LINE που απο οτι
    ακουσα ειναι απο τα καλυτερα! Περιμενω τα φωτα σας! Ευχαριστω

  2. #2
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω το χειμωνα χρησιμοποιω motul 5-40. Καλοκαιρι αναλογα με το τι χρηση σκοπευω να κανω παιζω με 10-40 παλι σε motul η αν με τρωει και στριφογυρναω με το γκαζι στο πατωμα, aral 5-50.

  3. #3
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Στο δικό μου τουρμπίδη ή Valvoline Racing 10-60 ή Castrol edge 10-60 πάλι βάζω.

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Libanner Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στο δικό μου τουρμπίδη ή Valvoline Racing 10-60 ή Castrol edge 10-60 πάλι βάζω.
    Κι εγώ πιστεύω ότι τα edge 10-60 θα είναι ό,τι πρέπει λόγω της τουρμπίνας.
    Αν ήταν ατμόσφαιρα θα έλεγα τα 0-40 ή 5-30.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  5. #5
    Εγγραφή
    04-01-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    379
    Thanked
    284
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κι εγώ πιστεύω ότι τα edge 10-60 θα είναι ό,τι πρέπει λόγω της τουρμπίνας.
    Αν ήταν ατμόσφαιρα θα έλεγα τα 0-40 ή 5-30.
    εγω παιδια θα διαφονησω..ειμαι τουρμπατος και εγω 3χρονια τωρα...
    ακομα και στα μεγαρα το βαζω και και και.....καλοκαιρι παιζω με 0-40
    το πολυ οπως φετος 5-40μοτουλ λογο πολυ καλης τιμης που το βρικα,,
    και καλης ποιοτητας...παντα 0-40μομπιλ1 και στις 5.000χιλ 300μλ συμπληρωμα.
    8.000αλλαγη...και τον χειμωνα εχω δουλεψει και τα τορκο 5-30..
    αρκετα καλα το μονο μειονεκτημα ειναι οτι καθε 3.000χιλ συμπληρωνα 400-500μλ...και αρκετα τσουχτερα στην τιμη τους.....
    εγω θα προτεινα τουλαχιστον για χειμωνα ενα πιο ψιλο λαδακι
    απο 0-50 η 10-60

  6. #6
    Εγγραφή
    21-01-10
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    231
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    φιλε μου και εγω τουρμπατος ειμαι και εχω ψαχτει πολυ με τα λαδια.
    Μιλαμε πολυ διαβασμα στο νετ. Υπαρχει καποιος miltelas στα φορουμς που πειθει οτι την εχει ψαξει πολυ με τα λαδια,,,,
    Λοιπον απο αποψη αποδοσης δεν βλεπω διαφορες ως προς τα κορυφαια.
    Αποψη προσωπικη, οταν μιλαμε για κορυφαια θεωρω τα

    mobil 1 0w-40 μονο
    motul 300v ολα τα ιξωδη
    redline
    amsoil
    Λαδια 100% συνθετικα group v\iv

    Λοιπον επι 8 συναπτα ετη χρησιμοποιουσα μονο τα 300v competition με αλλαγες αυστηρα στα 4500-6500 χλμ .
    Η θερμοκρασιες ηταν χαμηλες με αποδοση πολυ καλη αλλα αυτο που δεν μου αρεσε οταν ελυσα μοτερ ηταν οτι ενω τα μεταλλα ηταν σαν ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ εντουτοις βρηκα σκουριες στα ωστηρια των βαλβιδων.Τις απεδωσα στο λαδι γιαυτο το αντικατεστησα με amsoil amo. H ευστροφια λιγο καλυτερη τα υπολοιπα με την παροδο του χρονου χρησης.
    Το motorkote 100 ποτε δεν υπηρξε motorkote .Ειναι πατεντα του Λάγια εισαγωντας πρωτες υλες απο Γαλλια.Tωρα το βαφτισε super dynamic.
    Παντως την επαθα και εγω και το δοκιμασα . Στα πρωτα 600χλμ ειδα διαφορα στην ευστροφια μετα τζιφος.Παντως το γνησιο που ειναι και πολυυυ φθηνοτερο θεωρειται κορυφαιο σαν αντιτριβικο μεταλλων και ενα κλικ υποδιαιστερο απο το αντιστοιχο x1-r.

  7. The Following User Says Thank You to bmw316turbo For This Useful Post:

    z3outofmind (26-06-10)

  8. #7
    Εγγραφή
    12-06-10
    Μηνύματα
    131
    Thanked
    174
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μη σε προβληματιζει και τοσο πολυ...ειτε βαλεις το Castrol 5-30 που προτεινει η Βmw, η' Aral, η' Mobil, ολα μια χαρα ειναι.
    Τσεκαρε ομως και προδιαγραφες παραλληλα. Με 5-30 εισαι υπερκαλυμενος, αντε το πολυ 5-40, κι αυτο μια χαρα !!!

    Εγω παλιοτερα που ειχα ενα Audi S3 1.8Τ 280 αλογα εβαζα τα Aral 5-40 με ενα καλο αντιτριβικο και τελος.Αλλαγη ομως καθε 5000 χλμ... Να προσθεσω πως ολο το vw-audi group εβαζε στα τουρμπο Aral 5-30. Αυτο για να κανεις τη συγκριση σου...

  9. The Following User Says Thank You to NikoZ3 For This Useful Post:

    z3outofmind (26-06-10)

  10. #8
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zarkosbmwturbo Εμφάνιση μηνυμάτων
    Λοιπον θα ηθελα την γνωμη σας για ενα θεμα που πιστευω οτι ολοι θα πρεπει να χρησιμοποιουμε κατι καλο!
    Θελω να αλλαξω λαδια στο αμαξι μου (Ε36 2λιτρο και λιγο τουρμπατο) και θα ηθελα κατι καλο γιατι πιστευω οτι το λαδι ειναι πολυ σημαντικο
    στην αντοχη του μοτερ! Μεχρι τωρα χρησιμοποιουσα το Motorkote 10/40(εχω βαλει και το αντιτριβικο) το οποιο πριν καιρο εγινε Super Dynamic
    και μπορω να πω οτι ειμαι ικανοποιημενος και απο θορυβους και απο την υφη που εχει σε καθε αλλαγη! Θα ηθελα ομως και την γνωμη σας
    για το τι λαδι χρησιμοποιηται και τη πυκνοτητα μηπως υπαρχει κατι καλυτερο! Ειμαι αναμεσα σε ΕΝΕΟS και RED LINE που απο οτι
    ακουσα ειναι απο τα καλυτερα! Περιμενω τα φωτα σας! Ευχαριστω
    μια σημειωση...το σουπερ νταιναμικ....καμια σχεση με το προηγουμενο! ο πρωην αντιπροσωπος ...πλεον παραγει ενα δικο του, κατα την γνωμη του βελτιωτικο...με σηματακι παραπλησιο...! σαν συνθεση...ή ιδιοτητες...αγνωστο αν ειναι καλο....και σιγουρα διαφορετικο απο το προηγουμενο...

  11. #9
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μιας και το θέμα του τόπικ είναι λάδια, θεώρησα σκόπιμο να γράψω εδώ την ερώτησή μου και να μην ανοίγω νέο τόπικ.

    Πολύ απλά λοιπόν, τι λάδια προτείνετε για κινητήρα Ν46Β20 (ο δίλιτρος 150hp της Ε90)?
    Προσωπικά, είμαι ανάμεσα στα castrol edge 5W30 και 0W40.
    Ποια από τα δυο θεωρείτε καταλληλότερα?

    Καλοδεχούμενες κι άλλες προτάσεις (σε ίδια κατηγορία τιμής περίπου αλλά και ποιότητα), αν και νομίζω πως τα edge, μιας και είναι ειδικά εξελιγμένα για τους κινητήρες μας, είναι καλή και σίγουρη επιλογή.
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  12. #10
    Εγγραφή
    18-01-10
    Περιοχή
    Corfu
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.079
    Thanked
    1120
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Driver M Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μιας και το θέμα του τόπικ είναι λάδια, θεώρησα σκόπιμο να γράψω εδώ την ερώτησή μου και να μην ανοίγω νέο τόπικ.

    Πολύ απλά λοιπόν, τι λάδια προτείνετε για κινητήρα Ν46Β20 (ο δίλιτρος 150hp της Ε90)?
    Προσωπικά, είμαι ανάμεσα στα castrol edge 5W30 και 0W40.
    Ποια από τα δυο θεωρείτε καταλληλότερα?

    Καλοδεχούμενες κι άλλες προτάσεις (σε ίδια κατηγορία τιμής περίπου αλλά και ποιότητα), αν και νομίζω πως τα edge, μιας και είναι ειδικά εξελιγμένα για τους κινητήρες μας, είναι καλή και σίγουρη επιλογή.
    0-40 είναι καλύτερα αλλά και ακριβότερα. Μιλάμε για ίδιες προδιαγραφές έτσι? πχ LL4
    Αν δεν μπορείς να πας γρήγορα με 100 ίππους, τότε, δεν θα πας ούτε με 500

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP