Η ΖΩΗ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΜΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ MΙΑ Μ3!!!
aristent (09-06-10), georggge46 (08-06-10), Gregory_///M (09-06-10)
Να σε πετυχει κανα "τετοιο" μοτορι στο δρομο.....να μην ξερειs που να κρυφτειs.....Tι κανουνε ρε οι ανθρωποι.Παντωs το παω με 1000 το οχημα.
Ως smartοφιλος ειχα ασχοληθει αρκετα εως πολυ θα ελεγα με το roadster.Αν πω οτι ειχε καλυτερο στησιμο απο το z4 σε bmw σαιτ τι θα παθω???Αυτη η μετατροπη παντως γινεται Αγγλια με κοστος κοντα στα 15,000.Το κακο ειναι οτι καθε 5-6χιλ χλμ θελει αλλαγη ο δισκος
Nαι...200 αλογα σε 800 κιλα (για το roadster τουλαχιστον).
και ως συνηθως εγω θα κανω την διαφορα με την χοντρουλα φιλη μας και δεν θα παραθεσω βιντεο που να εχει αμαξωμα μηχανη απο busa..
χαχαχαχαχαχαχα
Γρηγορη ο μιχαλης ειμαι (απο Λαρισα).Του Γιωργου ειχες οδηγησει?Του γιωργου ηταν μαμα 101.Τα 82αρια κατω Αθηνα δεν εχουν καμια σχεση πανε πολυ πιο γρηγορα ακομα και απο brabus με προγραμμα.Αυτο γινεται επειδη στα brabus τα εξω προγραμματα πατανε στο ηδη υπαρχον προγραμμα χωρις να μπορεις να παρακαμψεις πληρως το προγραμμα με αποτελεσμα μετα το 1,5bar να μπαινει σε safe mode.Tα 82αρια φτανουν και 1,6 ειναι και 40 κιλα ελαφρυτερα εχουν και μικροτερη τουρμπινα απο τα brabus(φουσκωνει πιο γρηγορα στις χαμηλες) με αποτελεσμα να ειναι αρκετα μπροστα.Ενδεικτικα 82αρι με βαρυ προγραμμα παει σαν z4 2,2.Τεσπα αν βρειτε κανενα ειδικα σε στροφες και δεν ειστε 6-κυλινδροι να εχετε το νου σας...