Kαλησπέρα στο forum καλός σας βρήκαEίμαι καινούργιος κάτοχος ενός bmw e36 318is και εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να το συμμαζεύω , είπα να αλλάξω πολλαπλασιαστή μιας και μου κάνει κάτι κοψίματα και σκέφτομαι να αναβαθμίσω(?) τον μαμά με τα μποζοκαλώδια και να βάλω καρφωτούς πάνω στα μπουζί τύπου r8. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής ποσο εύκολα γίνετε αυτή η μετατροπή? Έχω δει ότι στα vag που βάζουν θέλει μια πλακα-αντάπτορα για να βιδώσουν πάνω ισχύει το ίδιο και στα δικά μας μοτέρ? Εσείς τι λέτε αξίζει? Το έχει κανεις κανένας άλλος εδώ?








Eίμαι καινούργιος κάτοχος ενός bmw e36 318is και εδώ και λίγο καιρό έχω αρχίσει να το συμμαζεύω , είπα να αλλάξω πολλαπλασιαστή μιας και μου κάνει κάτι κοψίματα και σκέφτομαι να αναβαθμίσω(?) τον μαμά με τα μποζοκαλώδια και να βάλω καρφωτούς πάνω στα μπουζί τύπου r8. Οι ερωτήσεις μου είναι οι εξής ποσο εύκολα γίνετε αυτή η μετατροπή? Έχω δει ότι στα vag που βάζουν θέλει μια πλακα-αντάπτορα για να βιδώσουν πάνω ισχύει το ίδιο και στα δικά μας μοτέρ? Εσείς τι λέτε αξίζει? Το έχει κανεις κανένας άλλος εδώ?
Απάντηση με παράθεση


για την απάντηση. Oταν λες πoλύ δουλειά εννοείς στο φτιάξιμο της φυσάς του πολλαπλασιαστή για να πάει στον καθένα μετά ξεχωριστά? Αν δεν κανω λάθος τα εξακύλινδρα (m50,m52) έχουν τύπου καρφωτούς αν πάρω την καλωδίωση από τέτοιο μοτέρ και την προσαρμόσω θα γίνει δουλειά?
