Θα ήθελα να ενημερώσει, οποίος γνωρίζει , σχετικά με τη διαδικασία πώλησης αυτοκινήτου με ελληνικές πινακίδες , σε χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης ( απο εξαγωγές πάμε καλα χαχαχα )
Ευχαριστώ
Θα ήθελα να ενημερώσει, οποίος γνωρίζει , σχετικά με τη διαδικασία πώλησης αυτοκινήτου με ελληνικές πινακίδες , σε χώρα της ευρωπαϊκής ένωσης ( απο εξαγωγές πάμε καλα χαχαχα )
Ευχαριστώ
Καλημέρα Βαγγέλη,
Τι θα πουλήσεις το μ5; δεν σου είπα να με ενημέρωσης πριν Χαχαχαχα
Η διαδικασία για εσένα ειναι αρκετά απλή, καταθέτης της πινακίδες για οριστική διαγραφεί το οχήματος σου, αλλα για τον αγοραστή εξαρτάται απο πια χώρα ειναι γιατί ισχύ διαφορα πχ για να το πάω Σουηδία χρειάζομαι μια απόδειξη οτι αγόρασα το αυτοκίνητο απο εσένα κ την άδεια κυκλοφορίας, αλλα εφόσον έχεις κατάθεση πινακίδες θα πρέπει να πάρει απο την υπηρεσία μεταφορών προσωρινές πινακιδες κ μια ασφάλεια προσωρινή
Εάν γνωρίζεις κ εμπιστεύεσαι το άτομο που αγόρασε το αμάξι τότε το πάει στη χώρα του κανονικά με το αμάξι στο όνομα σου κ σου στέλνει της πινακίδες κ την Αδια όταν ειναι έτοιμος κ πας εσυ κ τα καταθέτης για οριστική διαγραφεί
BILL007 (28-04-17), Panagiotise46 (28-04-17)
Πρώτη φορά τέτοια ζήτηση Κώστα ....
3 άνθρωποι χωρίς κάν να βάλω αγγελία .
Με το ζόρι θα μου το πάρουν κ αυτο χαχαχα
Ειχα μιλησει όμως με κάποιον κ είχε προτεραιότητα .... .
Αυτο με τις 48 ώρες δεν κατάλαβα .... αν γίνει πρώτα διαγραφή ...
Άλλωστε για να γίνει πρώτα μεταβίβαση ... πρέπει να την κάνω σε ποιον ... στο Γερμανο ;; να τον παω στα ΚΕΠ , ή στο μηχανολογικό Θεσσαλονίκης ;;;
Επειδή το αυτοκινητο ειναι σε εταιρία θα κόψω τιμολόγιο , όποτε θα υπάρχει αποδεικτικό τιμολόγιο κ απόδειξη
Αυτο με την διαγραφη....γιατι το μπλεκουμε το πραγμα? Ο κωστας πουλαει το αυτοκινητο με τις πινακιδες του και κανει την μεταβιβαση κανονικα. Το τι θα κανει ο αγοραστης μετα, γιατι να ειναι κατι που θα πρεπει να προβληματιζει τον Κωστα?
Το αν θελει να βοηθησει ο Κωστας καποιον που αγοραζει το αυτοκινητο του και το παει στο εξωτερικο, και να αναλαβει αυτος τις διαδικασιες διαγραφης για να τον εξυπηρετήσει, ειναι αλλο καπελο
mark e92 (29-04-17)
BILL007 (28-04-17), Panagiotise46 (28-04-17)
Τι να σου πει ρε 6 μήνες το συζητάμε! Χαχαχαχαχα
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Tο καλύτερο είναι πρώτα να γίνει μεταβίβαση και μετά ας κάνει ο άλλος διαγραφή .
Αν γίνει πρώτα διαγραφή πρέπει εσυ να κανεις και την μτφ εντός 48 ωρων.
Δεν τα μπλέκουμε τα πράγματα, το μόνο σίγουρο ειναι οτι το τι θα το κάνει ο αγοραστής ειναι δικό του θέμα. Αλλα αν ο αγοραστής ειναι ξένος δεν μπωρει ο Βαγγέλης να του κάνει μια απλή μεταβίβαση, αυτο ενοω, αρα για να γίνει η μεταβίβαση σε έναν ξένο για να το πάρει το αμάξι κ να φιγει θα πρέπει να πάνε μαζει στο μηχανολογικό να βγάλει προσωρινές πινακιδες για εξοτερικο κ να πάει ο Βαγγέλης απο εκεί στην εφορία του να παράδοση πινακιδες κ αδια για οριστική διαγραφή του οχήματος. Έτσι το κατάλαβα με την έρευνα που έχω κάνει έως τορα, η αλλιος οπος είπα πιο πάνω,για να γλιτώσει το τρέξιμο, εάν ειναι φίλος η κάποιον που εμπιστεύεται, το πέρνει με ελληνικές πινακιδες κ όταν το δηλώσει το αμάξι στη Γερμανία η που θα το πάει στέλνει απλά της πινακιδες μαζί με την αδια στον Βαγγέλη για να πάει να τα καταθέσει
Μαλλον γινεται διαγραφη μαζι με καταθεση πινακιδων κ μεταφέρεται με φορτηγο.
Μεταβιβαση σε Γερμανο κ να τον αφησουμε να βγαλει αυτος ακρη με το ελληνικο δημοσιο ειναι απανθρωπο χαχαχα
Οσο φιλος κ να ειναι μιας κ το αυτοκινητο ανηκει στην εταιρια, αποκλειω το ενδεχομενο να οδηγηθεί εως τη Γερμανια, οχι για οποιαδήποτε αλλη περίπτωση αλλα γα αυτην του ατυχημάτος .
Αυτο με τις 48 ωρες τι ειναι?
το Μ5...?.....Ε39..???....αχχχχχχχ....το swap που θά θελα κάποτε να κάνω κάτω απο το καπό......![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη CHKO3CI : 29-04-17 στις 00:00