Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 11

Θέμα: BMW E46 N40 κινητήρας καίει λάδια

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-12
    Μηνύματα
    15
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW E46 N40 κινητήρας καίει λάδια

    Καλησπέρα, αν και το θέμα έχει αναφερθεί τόσο εδώ όσο και σε άλλα forum, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.
    Έχω μία bmw E46, 316, με κινητήρα Ν40. Το αυτοκίνητο έχει 164.000 χλμ. Και είναι δωδεκαετίας.
    Το αυτοκίνητο το πήγαινα μέχρι και τα 130.000 χλμ σε αντιπροσωπία της bmw για σερβις, οπότε και πρώτη φορά το πήγα εκτός αντιπροσωπίας. Ενώ μέχρι τότε μου έβαζαν λάδια 5-30, έβαλα από άγνοια μου τα 10-40 της bmw. Στις 140.000, όταν και πήγα για αλλαγή λαδιών είχα χάσει για πρώτη φορά 1 λιτρο. Στα επόμενα 20.000 χλμ. έχανα 1λιτρο αρχικά κάθε 5.000 χλμ και στο τέλος στα 3.000 χλμ, (σέρβις στα 10.000 χλμ κανονικά με 10-40).
    Λίγα χλμ πριν το σέρβις των 160.000 και αφού συμπλήρωσα λάδι, έκανα μία διαδρομή 200 χλμ. και ο κινητήρας δεν δούλευε σωστά. Στα 200 χλμ μου άναψε ένδειξη λαδιού (κόκκινη) και κινητήρα. Το πήγα σε συνεργείο και το διαγνωστικό έδειξε κακή λειτουργία τριών κυλίνδρων ενώ το λάδι είχε ασφαλώς καεί. Έβαλα λάδι 5-40 και πάλι στα 1.500 χλμ. χρειάστηκε να συμπληρώσω 1 λίτρο. Ξαναέκανα αλλαγή λαδιού με 5-30, αυτή τη φορά και άλλαξα κάποιες τσιμούχες στο φίλτρο λαδιού, και εκεί γύρω (δεν ξέρω να εξηγήσω ακριβώς) ενώ μου έβαλαν ένα ενισχυτικό λαδιού και αντισμόκ. Και πάλι στα 1.600 χλμ. απώλεια ενός λίτρου.
    Τι μπορεί να φταίει; Η χρησιμοποίηση λαδιού 10-40 μπορεί να μου έκανε κάποια ζημιά; Και τι ζημιά;
    Διαρροή μεγάλη (εννοώ κάποια κηλίδα από κάτω) δεν έχω. Η εξάτμιση πριν το αντισμόκ έβγαζε καπνό, νομίζω άσπρο (δεν είμαι σίγουρος για το χρώμα), τώρα δεν καπνίζει. Επίσης όσο το πήγαινα για σέρβις σε αντιπροσωπεία, δυστυχώς, άκουγα ότι μου έλεγαν για την αλλαγή των λαδιών στα 20.000 χλμ…

  2. #2
    Εγγραφή
    03-04-10
    Περιοχή
    θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    20
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εγω σε ν 40 ειχα το ιδιο προβλημα.ενω στο συνεργειο (εκτοσ αντιπροσωπειας)εβαζα 5-30,μια φορα με επεισαν να βάλω 10-40.αποτελεσμα ειχε να καιω λαδι (αναψε λαμπακι),εβγαζε απο την εξατμιση ασπρο καπνο.μετα απο 1000 περιπου χλμ,αλλαγη λαδιων σε 5-30.απο τοτε εχω κανει 25000 χλμ και η καταναλωση λαδιου ειναι περιπου 1 λιτρο στα 7500 χλμ η και λιγο λιγοτερο και ολα καλα.κουφο,ε?τι να πω..παντως σε οσους το ειπα δεν ηξεραν τι να πουν.τσιμουχακια δεν αλλαξα.

  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο geros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα, αν και το θέμα έχει αναφερθεί τόσο εδώ όσο και σε άλλα forum, θέλω να μου πείτε τη γνώμη σας.
    Έχω μία bmw E46, 316, με κινητήρα Ν40. Το αυτοκίνητο έχει 164.000 χλμ. Και είναι δωδεκαετίας.
    Το αυτοκίνητο το πήγαινα μέχρι και τα 130.000 χλμ σε αντιπροσωπία της bmw για σερβις, οπότε και πρώτη φορά το πήγα εκτός αντιπροσωπίας. Ενώ μέχρι τότε μου έβαζαν λάδια 5-30, έβαλα από άγνοια μου τα 10-40 της bmw. Στις 140.000, όταν και πήγα για αλλαγή λαδιών είχα χάσει για πρώτη φορά 1 λιτρο. Στα επόμενα 20.000 χλμ. έχανα 1λιτρο αρχικά κάθε 5.000 χλμ και στο τέλος στα 3.000 χλμ, (σέρβις στα 10.000 χλμ κανονικά με 10-40).
    Λίγα χλμ πριν το σέρβις των 160.000 και αφού συμπλήρωσα λάδι, έκανα μία διαδρομή 200 χλμ. και ο κινητήρας δεν δούλευε σωστά. Στα 200 χλμ μου άναψε ένδειξη λαδιού (κόκκινη) και κινητήρα. Το πήγα σε συνεργείο και το διαγνωστικό έδειξε κακή λειτουργία τριών κυλίνδρων ενώ το λάδι είχε ασφαλώς καεί. Έβαλα λάδι 5-40 και πάλι στα 1.500 χλμ. χρειάστηκε να συμπληρώσω 1 λίτρο. Ξαναέκανα αλλαγή λαδιού με 5-30, αυτή τη φορά και άλλαξα κάποιες τσιμούχες στο φίλτρο λαδιού, και εκεί γύρω (δεν ξέρω να εξηγήσω ακριβώς) ενώ μου έβαλαν ένα ενισχυτικό λαδιού και αντισμόκ. Και πάλι στα 1.600 χλμ. απώλεια ενός λίτρου.


    Έχεις αλλάξει ποτέ τσιμουχάκια βαλβίδων?

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=18156

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο geros Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης όσο το πήγαινα για σέρβις σε αντιπροσωπεία, δυστυχώς, άκουγα ότι μου έλεγαν για την αλλαγή των λαδιών στα 20.000 χλμ…
    αυτό δεν θα είναι καλά νέα για τον κινητήρα σε καμία περίπτωση...

    To πιο φθηνό που θα μπορούσα να σκεφτώ είναι να πας σε συνεργείο και με ένα flush engine product να δοκιμάσεις την τύχη σου
    https://www.bmwfans.gr/forum/showpos...8&postcount=63
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 30-08-16 στις 10:43



  4. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    wheelman (30-08-16)

  5. #4
    Εγγραφή
    24-12-12
    Μηνύματα
    15
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν έχω αλλάξει τσιμουχακια και μου είπαν βασικά σε αντιπροσωπία ότι είναι επισκευή που ίσως να μην έχει αποτέλεσμα

  6. #5
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι να πει η αντιπροσωπεια κανα μοτερ θα θελει να πουλησει, μια χαρα επισκευη ειναι υπαρχουν αυτοκινητα που την εχουν κανει και δεν καινε γραμμαριο λαδι, απλα στην επισκευη καλο θα ειναι να πρεσσαριστουν τα τσιμουχακια απο το μηχανουργειο με το κεφαλαρι εξω και οχι με το κεφαλαρι κουμπωμενο στο μοτερ.

  7. The Following User Says Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    geros (30-08-16)

  8. #6
    Εγγραφή
    24-12-12
    Μηνύματα
    15
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εν τέλει, απλά για ενημέρωση των δύσπιστων, όπως εγώ, άλλαξα τσιμουχάκια βαλβίδων, χωρίς να βγάλω το μοτέρ, και μέχρι στιγμής έχω κάνει 6.000 χλμ, και δεν έχει κάψει τίποτα.
    Σε έλεγχο του ΚΤΕΟ που έκανα μετά την αλλαγή, μηδενικούς ρύπους, ενώ πριν έβγαζε ντουμάνι.
    και η τιμή....260 ευρώ.

  9. The Following 2 Users Say Thank You to geros For This Useful Post:

    BILL007 (21-12-16), nikos valvetronic (22-12-16)

  10. #7
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ωραία!
    E30 318i

  11. #8
    Εγγραφή
    15-03-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    133
    Thanked
    70
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα στη παρέα του forum.Δεν ξέρω εάν πρέπει να γράψω σε αυτό το θέμα μιας και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα αλλά με την ένδειξη της λυχνίας κίτρινου χρώματος για χαμηλή στάθμη κατά την εκκίνηση του κινητήρα η οποία παραμένει αναμμένη για τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα και έπειτα να σβήνει.Ελέγχοντας την στάθμη του λαδιού δεν υπάρχει έλλειψη λαδιού, με αυτή να βρίσκεται στο max. Αυτό συνέβη έπειτα από oil service σε εξειδικευμένο αντιπρόσωπο και έπειτα από περίπου 1000χλμ δίχως να ξανασυμβεί πριν από αυτό. Να ανησυχώ για κάτι; Πηγαίνοντάς το στον αντιπρόσωπο για έλεγχο, ο μηχανικός μου διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα εφόσον δεν φαίνεται να έχει κατέβει η στάθμη του λαδιού. Περιμένω απόψεις ή ανάλογες εμπειρίες με το συγκεκριμένο θέμα. Παρεμπιπτόντως ο κινητήρας είναι ο n45b16.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

  12. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.286
    Thanked
    14163
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vasilis e46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα στη παρέα του forum.Δεν ξέρω εάν πρέπει να γράψω σε αυτό το θέμα μιας και αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα αλλά με την ένδειξη της λυχνίας κίτρινου χρώματος για χαμηλή στάθμη κατά την εκκίνηση του κινητήρα η οποία παραμένει αναμμένη για τουλάχιστον 5-10 δευτερόλεπτα και έπειτα να σβήνει.Ελέγχοντας την στάθμη του λαδιού δεν υπάρχει έλλειψη λαδιού, με αυτή να βρίσκεται στο max. Αυτό συνέβη έπειτα από oil service σε εξειδικευμένο αντιπρόσωπο και έπειτα από περίπου 1000χλμ δίχως να ξανασυμβεί πριν από αυτό. Να ανησυχώ για κάτι; Πηγαίνοντάς το στον αντιπρόσωπο για έλεγχο, ο μηχανικός μου διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κάποιο θέμα εφόσον δεν φαίνεται να έχει κατέβει η στάθμη του λαδιού. Περιμένω απόψεις ή ανάλογες εμπειρίες με το συγκεκριμένο θέμα. Παρεμπιπτόντως ο κινητήρας είναι ο n45b16.Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    Αυτό είναι πρόβλημα και στο Μ43 με τον αισθητήρα στάθμης λαδιού, τον αλλάζεις και είσαι κομπλέ



  13. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    vasilis e46 (22-12-16)

  14. #10
    Εγγραφή
    15-03-10
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    133
    Thanked
    70
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτό είναι πρόβλημα και στο Μ43 με τον αισθητήρα στάθμης λαδιού, τον αλλάζεις και είσαι κομπλέ
    Σ' ευχαριστώ πολύ για την απάντηση Βασίλη, μάλιστα το είχα διαβάσει ότι ευθύνεται ο σένσορας κατά την αναζήτηση του προβλήματος σε αγγλικό bmwδοφορουμ στο διαδίκτυο.Είναι σύνηθες δηλαδή και εν συνεχεία τι να περιμένω, να μην λειτουργεί καθόλου εάν δεν αλλαχτεί άμεσα; Καλές γιορτές εύχομαι!

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP