Επειδη διαβασα για κουπες-ημιαξονια και αλλαγες σε ακρα-φρενα(τι σχεση εχουν δεν βλεπω βεβαια),για παντρεματα σε κεντρικους και μεταδοσεις,να ξεκαθαρισω λιγο το θεμα και συνεχιστε να γραφετε απο κατω μετα οτι θελετε........
Εχουμε και λεμε:τα Ε36 απο 316 εως και 325 φορανε ακριβως το ιδιο σασμαν....Ο αξονας μεταδοσης χωριζεται σε 2 κομματια:αυτο που κουμπωνει στο σασμαν κι αυτο που κουμπωνει στο διαφορικο.....Τα 316 εως και 320 φορανε μικρα καβουκια με βηματα 3.38-3.45....Υπαρχουν και γι'αυτα μπλοκε και μαλιστα πουλαει ενας φιλος μου ενα αυτη τη στιγμη στα 450 ευρω,αν ενδιαφερεσαι.......Το βημα σου παραμενει ως εχει επομενως...Παει αυτο...
Κατα δευτερον,αν επιλεξεις να βαλεις μεσαιο καβουκι για λογους αντοχης και μονο(τα μικρα σπανε κορωνα),ειτε παρεις απο Μ3 3.0,ειτε 328-325 η γεφυρα δεν αλλαζει παρα μονο στα Μ3 3.2.....Χρειαζεσαι το καβουκι παρεα με τα ημιαξονια+το κομματι του αξονα που κουμπωνει επανω του...Στην προκειμενη περιπτωση που σου πεφτει μακρυ το 3.15 βημα,μπορεις να βαλεις κορωνοπηνιο απο αλλο bmw με 3.46,να μοιαζει με το δικο σου....Φυσικα αυτες δεν ειναι φτηνες δουλειες,αλλα δεν βλεπω να αναφερθηκε το θεμα κοστος εδω περα....Συνεχιστε....
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....