Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 21

Θέμα: BMW E21...αξιζει??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    14-01-16
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή BMW E21...αξιζει??

    Γεια σας μαγκες...ειμαι ακομα μικρος αλλα το καλοκαιρι προκειται να βγαλω διπλωμα κ να παρω δικο μου αμαξι.Σκεφτομαι να παρω E21 γιατι μου αρεσει αρκετα αλλα δεν ξερω αν αξιζει.Δηλαδη,μηχανικα τι βελτιωσεις πρωτεινονται ή τι μετατροπες,αν γενικα σαν αμαξωμα εχει σαπακια,κ αν αξιζει γενικα να ¨παντρευτω¨ ενα τετοιο αμαξι.Ευχαριστω εκ των προτερων...

  2. #2
    Εγγραφή
    24-02-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    170
    Thanked
    1189
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsimotsis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γεια σας μαγκες...ειμαι ακομα μικρος αλλα το καλοκαιρι προκειται να βγαλω διπλωμα κ να παρω δικο μου αμαξι.Σκεφτομαι να παρω E21 γιατι μου αρεσει αρκετα αλλα δεν ξερω αν αξιζει.Δηλαδη,μηχανικα τι βελτιωσεις πρωτεινονται ή τι μετατροπες,αν γενικα σαν αμαξωμα εχει σαπακια,κ αν αξιζει γενικα να ¨παντρευτω¨ ενα τετοιο αμαξι.Ευχαριστω εκ των προτερων...
    γεια σου φιλέ κ καλως ήρθες στη παρέα.. εγώ είμαι φαν του ε21 και δεν το αλλάζω με τίποτα.. ωραία καρότσα, η πρώτη σειρά 3

    για να βρεις ένα καθαρο ε21 θα πρέπει να ψαχτεις πολύ κ τα καλά κοστίζουν.. μπες στο θρεντ https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=23696 να δεις το δικο μου προτζεκτακι που αρχικά έλεγα ότι δεν είχε πολλές σαπίλες κ σκουριά αλλά όπως θα δεις δεν ήταν έτσι στην πραγματικότητα χαχαχα

    μηχανικά αν πας για 4 κύλινδρο μοτερ το μ10 εχει πολλές βελτιώσεις που μπορεις να κάνεις, όπως διπλά Βέμπερ καρμπιρατέρ, φτιάξιμο κεφαλις, εκκεντροφόρους κτλ αλλα θα ρήξεις πολύ χρήμα για λίγα αλόγα.
    από ανταλλάχτηκα θα βρεις πολύ πράγμα, κ εξωτερικο κ ελλαδα

    τώρα αν αξίζει η όχι θα το κρίνεις μονος σου, για εμένα αυτό το αυτοκινήτο ειναι μια τρελά κ μου αρεζε από μικρος, αρα οσα χρήματα να ρίξω δεν τα λείπαμε αλλά για πρώτο αμάξι θα σε συνιστούσα να παρεις ένα ε30 που μπορεις πιο εύκολα κ με λιγότερα χρήματα να βρεις ένα καθαρο κ καλο, και με παραπανω επιλογες στη μηχανή κ σε αλογα, κ το ε30 είναι πιο καλοστιμενο από το ε21, αρα για παντιλικια κ σβούρες θα γουσταρεις πιο πολύ με το 30αρι παρα με το 21.

  3. The Following 5 Users Say Thank You to costask2 For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-16), diosak (15-01-16), mitsimotsis (15-01-16), pilot (15-01-16), Vassilis ///M (15-01-16)

  4. #3
    Εγγραφή
    14-01-16
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλως σας βρηκα!!Ναι εχουν μια αλητεια τα πρωτα 3αρια κ γενικοτερα τα παλια αμαξια δν το συζητω...τα καινουρια τα θεωρω λιγο πιο ''γυναικεια'' θα ελεγα παντα ομως υπρχουν κ οι εξαιρεσεις...ευχαριστω για την απαντηση σου...οποτε αρχιζει το ψαξιμο για Ε30...

  5. The Following User Says Thank You to mitsimotsis For This Useful Post:

    drakx1 (18-01-16)

  6. #4
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.953
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Καλώς ηρθες φιλαράκι και καλό ψάξιμο με το 30αρι..
    Γνώμη μου κοίτα για 318 is.



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  7. The Following User Says Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    mitsimotsis (15-01-16)

  8. #5
    Εγγραφή
    14-01-16
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο A8hnaios Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλώς ηρθες φιλαράκι και καλό ψάξιμο με το 30αρι..
    Γνώμη μου κοίτα για 318 is.
    Ευχαριστω φιλε...αυτο που εχω στο μυαλο μου ειναι να φτασω τα 200 αλογατα...απλα φοβαμαι μηπως το 1800 καιει πολυ...

  9. #6
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsimotsis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω φιλε...αυτο που εχω στο μυαλο μου ειναι να φτασω τα 200 αλογατα...απλα φοβαμαι μηπως το 1800 καιει πολυ...
    Τι εννοείς θα καίει πολυ;
    Δηλαδή οταν θα φτάσεις το άλλο 200 άλογα δεν θα καιεί;
    Κοιτάς παλιά αυτοκινητα το οτι θα καταναλώνουν πολυ μπορεις να το θεωρήσεις δεδομένο

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Dimimav For This Useful Post:

    Dimzan (17-01-16), mitsimotsis (15-01-16)

  11. #7
    Εγγραφή
    14-01-16
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dimimav Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι εννοείς θα καίει πολυ;
    Δηλαδή οταν θα φτάσεις το άλλο 200 άλογα δεν θα καιεί;
    Κοιτάς παλιά αυτοκινητα το οτι θα καταναλώνουν πολυ μπορεις να το θεωρήσεις δεδομένο
    Το 1800αρι πχ να μην καει σαν ενα 2λιτρο νεοτερης τεχνολογιας...καταλαβες με ποια εννοια στο λεω??

  12. #8
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mitsimotsis Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το 1800αρι πχ να μην καει σαν ενα 2λιτρο νεοτερης τεχνολογιας...καταλαβες με ποια εννοια στο λεω??
    το 1800αρι εκεινης της εποχης, θα καιει σαν 3λιτρο νεας τεχνολογιας...
    καπου εχεις μπερδευτει

  13. The Following 9 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (16-01-16), costask2 (16-01-16), dark knight (16-01-16), Dimzan (17-01-16), HLIAS - E36 (30-01-16), Lykouras (16-01-16), PetrosD (16-01-16), Ptboul (18-01-16), skaros (16-01-16)

  14. #9
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Νεο Ηρακλειο, Αθηνα
    Μηνύματα
    685
    Thanked
    565
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτο που σου ειπε ο γνωστος σου ισχυει. Πολλοι εχουν σκοτωθει οταν πηραν για πρωτο αμαξι πισωκινητο με πολλα αλογα (καποιοι και με λιγα αλογα).

    Τα αμαξια που κοιτας ειναι παντελως ασυμφορα.

    Γουσταρω κι εγω τα παλια στρογγυλοφαναρα και εψαχνα για πολλα χρονια να παρω ενα 30αρι. Δεν πηρα ποτε ομως για τους λογους που θα σου εξηγησω:

    Το 99% των φτηνων e30 εχουν πολλα σαπακια, τρακαρισματα και ταλαιπωρημενα σασι αρα σεβαθος χρονου θα βγουν πολυ πιο ακριβα απο τα ακριβα μεταχειρισμενα e30.

    Ειναι αυτοκινητα 25-30 χρονων, και αμα βαλεις 12.000χλμ το χρονο ξεκινας με 300.000χλμ στην πλατη του μινιμουμ. Μετα απο 30 χρονια και 300.000 ποσα ανταλλακτικα πιστευεις θα ειναι σε καλη κατασταση και δε θα χρηζουν αλλαγης στο αμμεσο μελλον? Σε βαθος χρονου παντως ολο και κατι θα χαλαει οποτε παλι το κοστος ανεβαινει. Τα ανταλλακτικα του ειναι παμφθηνα, ομως βαλε και τα εργασικα και την ταλαιπωρια να πηγαινοερχεσαι συνεργειο. Εκτος αν βρεις καποιο σε αψογη κατασταση με τα περισσοτερα ανταλλακτικα του αλλαγμενα που σιγουρα ομως θα ειναι πολυ ακριβο.

    Καταναλωση... χμμμμ... Λοιπον, εδω ισχυει το προφανες που σου ειπαν. Παλιο αμαξι ειναι, με παλαια τεχνολογια (ποσο μαλλον το e21 με τα καρμπυρατερ) οποτε σιγουρα στα ιδιαι κυβικα καιει παραπανω απο ενα καινουριο. Ποσο μαλλον αν το πειραξεις με εκκεντροφορους τουρμπο κλπ. Θα φτασεις τα 13-15λ/100χλμ, που ειναι οντως πολλα. Στα 1000χλμ το μηνα με καταναλωση 15 και τιμη βενζινης 1,35 ειναι περιπου 200¤ το μηνα βενζινες.

    Με αυτα και με αυτα, αν τα βαλεις κατω ενα σωστο e30 θελει 5000¤, τα φθηνοτερα οσο και να εψαχνα δε βρηκα καποιο αξιολογο. Κατα καιρους μπορει να βρεις κατι ψοφια 1600αρια με μεταλλικους προφυλακτηρες στα 2000-2500¤ . Στα e21 σιγουρα θα βρεις και πιο φτηνα αλλα ειναι πολυ πιο αδυναμοι οι κινητηρες τους αν φορανε καρμπυρατερ και εχουν ακομα μεγαλυτρερη καταναλωση. Λογω παλαιοτητας ομως μαλλον θα εχουν και περισσοτερα σαπακια.

    Με αυτα και με αυτα θα δωσεις ενα Α ποσο για ενα παλιο αμαξι, που λογω παλαιοτητας δεν ξερεις τι μπορει να σου βγαλει και φυσικα λογω παλαιοτητας θα εχεις την τεχνολογια εκεινης της εποχης. Ειναι και θεμα ασφαλειας απο ενα σημειο και μετα. abs μπορει να βρεις σε e30, αεροσακους ομως οχι. a/c επισης βρισκεις ή βαζεις με εξτρα κοστος. Σε ενα συγχρονο αμαξι αυτα ειναι δεδομενα.

    Αφου λοιπον τα ειδα κι εγω αυτα, απογοητευτηκα και πρωτο αμαξι πηρα ενα honda με 115 αλογα, δεν το λες κι αργο, και αφου το εδωσα μετα απο χρονια ειπα θα παρω πισωκινητο. ΜΧ5 φιλε, με 7000¤ πηρα αμαξι του 2008 με klima 4airbags πισωκινητο και 0-100 κατω απο 9. Αν θες οπωσδηποτε πισωκινητο που να μπορεις να κανεις λιγο παιχνιδι βρες mx5. Τα bmw για να μπορεις να κανεις λιγο παιχνιδι και να χαρεις την πισωκινηση θες 150-200 αλογα γιατι ειναι πολυ βαρυα. Εχω οδηγησει απο 116 μεχρι Μ3. Η μονη αξιολογη και βιωσιμη επιλογη σε bmw απο αποψη κοστους ειναι το 318is. Ειτε το e30, ειτε το e36. Το 30αρι λογω βαρους ειναι αισθητα πιο γρηγορο, και με ενα μπλοκε σου χαριζει πολλα χαμογελα. Το εχω οδηγησει και ξερω. Ομως τα σωστα e30 318is κοστιζουν 5000¤. Κι αν κοστιζουν 3000¤ αρχικα τοτε σε βαθος χρονο θα ξεκπερασουν τα 5000¤. e36 318is δεν εχω οδηγησει, αλλα σιγουρα ειναι πιο συγχρονο και λιγο πιο αργο απο το 30αρι. Παλι για αν βρεις σωστο e36 318is θες περιπου 4000¤. Ειναι λιγο πιο φτηνα γιατι κυκλοφορησαν περισσοτερα, και επισης δεν εχει την αλητεια που εχει το Ε30.

    Σου χαλασα το ονειρο αλλα τι να κανυομε, γι αυτο ειανι τα φορουμ, για να μαθαινεις.

  15. The Following 7 Users Say Thank You to Dimzan For This Useful Post:

    bakalos (22-01-16), BILL007 (19-01-16), BMWNAOUSSA (17-01-16), chrisgiapz3 (20-01-16), diosak (17-01-16), mitsimotsis (18-01-16), nikos valvetronic (18-01-16)

  16. #10
    Εγγραφή
    14-01-16
    Μηνύματα
    18
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dimzan Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτο που σου ειπε ο γνωστος σου ισχυει. Πολλοι εχουν σκοτωθει οταν πηραν για πρωτο αμαξι πισωκινητο με πολλα αλογα (καποιοι και με λιγα αλογα).

    Τα αμαξια που κοιτας ειναι παντελως ασυμφορα.

    Γουσταρω κι εγω τα παλια στρογγυλοφαναρα και εψαχνα για πολλα χρονια να παρω ενα 30αρι. Δεν πηρα ποτε ομως για τους λογους που θα σου εξηγησω:

    Το 99% των φτηνων e30 εχουν πολλα σαπακια, τρακαρισματα και ταλαιπωρημενα σασι αρα σεβαθος χρονου θα βγουν πολυ πιο ακριβα απο τα ακριβα μεταχειρισμενα e30.

    Ειναι αυτοκινητα 25-30 χρονων, και αμα βαλεις 12.000χλμ το χρονο ξεκινας με 300.000χλμ στην πλατη του μινιμουμ. Μετα απο 30 χρονια και 300.000 ποσα ανταλλακτικα πιστευεις θα ειναι σε καλη κατασταση και δε θα χρηζουν αλλαγης στο αμμεσο μελλον? Σε βαθος χρονου παντως ολο και κατι θα χαλαει οποτε παλι το κοστος ανεβαινει. Τα ανταλλακτικα του ειναι παμφθηνα, ομως βαλε και τα εργασικα και την ταλαιπωρια να πηγαινοερχεσαι συνεργειο. Εκτος αν βρεις καποιο σε αψογη κατασταση με τα περισσοτερα ανταλλακτικα του αλλαγμενα που σιγουρα ομως θα ειναι πολυ ακριβο.

    Καταναλωση... χμμμμ... Λοιπον, εδω ισχυει το προφανες που σου ειπαν. Παλιο αμαξι ειναι, με παλαια τεχνολογια (ποσο μαλλον το e21 με τα καρμπυρατερ) οποτε σιγουρα στα ιδιαι κυβικα καιει παραπανω απο ενα καινουριο. Ποσο μαλλον αν το πειραξεις με εκκεντροφορους τουρμπο κλπ. Θα φτασεις τα 13-15λ/100χλμ, που ειναι οντως πολλα. Στα 1000χλμ το μηνα με καταναλωση 15 και τιμη βενζινης 1,35 ειναι περιπου 200¤ το μηνα βενζινες.

    Με αυτα και με αυτα, αν τα βαλεις κατω ενα σωστο e30 θελει 5000¤, τα φθηνοτερα οσο και να εψαχνα δε βρηκα καποιο αξιολογο. Κατα καιρους μπορει να βρεις κατι ψοφια 1600αρια με μεταλλικους προφυλακτηρες στα 2000-2500¤ . Στα e21 σιγουρα θα βρεις και πιο φτηνα αλλα ειναι πολυ πιο αδυναμοι οι κινητηρες τους αν φορανε καρμπυρατερ και εχουν ακομα μεγαλυτρερη καταναλωση. Λογω παλαιοτητας ομως μαλλον θα εχουν και περισσοτερα σαπακια.

    Με αυτα και με αυτα θα δωσεις ενα Α ποσο για ενα παλιο αμαξι, που λογω παλαιοτητας δεν ξερεις τι μπορει να σου βγαλει και φυσικα λογω παλαιοτητας θα εχεις την τεχνολογια εκεινης της εποχης. Ειναι και θεμα ασφαλειας απο ενα σημειο και μετα. abs μπορει να βρεις σε e30, αεροσακους ομως οχι. a/c επισης βρισκεις ή βαζεις με εξτρα κοστος. Σε ενα συγχρονο αμαξι αυτα ειναι δεδομενα.

    Αφου λοιπον τα ειδα κι εγω αυτα, απογοητευτηκα και πρωτο αμαξι πηρα ενα honda με 115 αλογα, δεν το λες κι αργο, και αφου το εδωσα μετα απο χρονια ειπα θα παρω πισωκινητο. ΜΧ5 φιλε, με 7000¤ πηρα αμαξι του 2008 με klima 4airbags πισωκινητο και 0-100 κατω απο 9. Αν θες οπωσδηποτε πισωκινητο που να μπορεις να κανεις λιγο παιχνιδι βρες mx5. Τα bmw για να μπορεις να κανεις λιγο παιχνιδι και να χαρεις την πισωκινηση θες 150-200 αλογα γιατι ειναι πολυ βαρυα. Εχω οδηγησει απο 116 μεχρι Μ3. Η μονη αξιολογη και βιωσιμη επιλογη σε bmw απο αποψη κοστους ειναι το 318is. Ειτε το e30, ειτε το e36. Το 30αρι λογω βαρους ειναι αισθητα πιο γρηγορο, και με ενα μπλοκε σου χαριζει πολλα χαμογελα. Το εχω οδηγησει και ξερω. Ομως τα σωστα e30 318is κοστιζουν 5000¤. Κι αν κοστιζουν 3000¤ αρχικα τοτε σε βαθος χρονο θα ξεκπερασουν τα 5000¤. e36 318is δεν εχω οδηγησει, αλλα σιγουρα ειναι πιο συγχρονο και λιγο πιο αργο απο το 30αρι. Παλι για αν βρεις σωστο e36 318is θες περιπου 4000¤. Ειναι λιγο πιο φτηνα γιατι κυκλοφορησαν περισσοτερα, και επισης δεν εχει την αλητεια που εχει το Ε30.

    Σου χαλασα το ονειρο αλλα τι να κανυομε, γι αυτο ειανι τα φορουμ, για να μαθαινεις.
    Ευχαριστω ρε μαγκα παιζει να ειναι η πιο πληρης απαντηση π θα μπορουσα να παρω ο γνωστος μου ειπε κ εκεινος ειτε mx5 ειτε Crx...δεν θελω αναγκαστηκα να ειναι πισωκηνιτο...απλα να ειναι συμπαθητικο σε γκαζι...τωρα για παραδειγμα κοιταω τη Celica του '92 η οποια με λιγες αλαγες τα αγκιζει τα 180-200 αλογα συμφωνα με ενα θειο μου...σε πιο καινουριο δυσκολα θα πηγαινα ακριβως για τον λογο της αλητειας...φαντασου οτι μαζι με τα αδερφια μου εχουμε εναν σκαραβαιο του 73 κ σε 2 μηνες το πολυ θα ειναι ετοιμος απο ανακατασκευη κ ετοιμαζονται αλλα δυο(Carman Ghia και Scirocco mk1)πανεμορφα κ αλητικα κ τα 2 κατα τη γνωμη μου

  17. The Following User Says Thank You to mitsimotsis For This Useful Post:

    Dimzan (20-01-16)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP