
Αρχικό μήνυμα απο
Dimzan
Αυτο που σου ειπε ο γνωστος σου ισχυει. Πολλοι εχουν σκοτωθει οταν πηραν για πρωτο αμαξι πισωκινητο με πολλα αλογα (καποιοι και με λιγα αλογα).
Τα αμαξια που κοιτας ειναι παντελως ασυμφορα.
Γουσταρω κι εγω τα παλια στρογγυλοφαναρα και εψαχνα για πολλα χρονια να παρω ενα 30αρι. Δεν πηρα ποτε ομως για τους λογους που θα σου εξηγησω:
Το 99% των φτηνων e30 εχουν πολλα σαπακια, τρακαρισματα και ταλαιπωρημενα σασι αρα σεβαθος χρονου θα βγουν πολυ πιο ακριβα απο τα ακριβα μεταχειρισμενα e30.
Ειναι αυτοκινητα 25-30 χρονων, και αμα βαλεις 12.000χλμ το χρονο ξεκινας με 300.000χλμ στην πλατη του μινιμουμ. Μετα απο 30 χρονια και 300.000 ποσα ανταλλακτικα πιστευεις θα ειναι σε καλη κατασταση και δε θα χρηζουν αλλαγης στο αμμεσο μελλον? Σε βαθος χρονου παντως ολο και κατι θα χαλαει οποτε παλι το κοστος ανεβαινει. Τα ανταλλακτικα του ειναι παμφθηνα, ομως βαλε και τα εργασικα και την ταλαιπωρια να πηγαινοερχεσαι συνεργειο. Εκτος αν βρεις καποιο σε αψογη κατασταση με τα περισσοτερα ανταλλακτικα του αλλαγμενα που σιγουρα ομως θα ειναι πολυ ακριβο.
Καταναλωση... χμμμμ... Λοιπον, εδω ισχυει το προφανες που σου ειπαν. Παλιο αμαξι ειναι, με παλαια τεχνολογια (ποσο μαλλον το e21 με τα καρμπυρατερ) οποτε σιγουρα στα ιδιαι κυβικα καιει παραπανω απο ενα καινουριο. Ποσο μαλλον αν το πειραξεις με εκκεντροφορους τουρμπο κλπ. Θα φτασεις τα 13-15λ/100χλμ, που ειναι οντως πολλα. Στα 1000χλμ το μηνα με καταναλωση 15 και τιμη βενζινης 1,35 ειναι περιπου 200¤ το μηνα βενζινες.
Με αυτα και με αυτα, αν τα βαλεις κατω ενα σωστο e30 θελει 5000¤, τα φθηνοτερα οσο και να εψαχνα δε βρηκα καποιο αξιολογο. Κατα καιρους μπορει να βρεις κατι ψοφια 1600αρια με μεταλλικους προφυλακτηρες στα 2000-2500¤ . Στα e21 σιγουρα θα βρεις και πιο φτηνα αλλα ειναι πολυ πιο αδυναμοι οι κινητηρες τους αν φορανε καρμπυρατερ και εχουν ακομα μεγαλυτρερη καταναλωση. Λογω παλαιοτητας ομως μαλλον θα εχουν και περισσοτερα σαπακια.
Με αυτα και με αυτα θα δωσεις ενα Α ποσο για ενα παλιο αμαξι, που λογω παλαιοτητας δεν ξερεις τι μπορει να σου βγαλει και φυσικα λογω παλαιοτητας θα εχεις την τεχνολογια εκεινης της εποχης. Ειναι και θεμα ασφαλειας απο ενα σημειο και μετα. abs μπορει να βρεις σε e30, αεροσακους ομως οχι. a/c επισης βρισκεις ή βαζεις με εξτρα κοστος. Σε ενα συγχρονο αμαξι αυτα ειναι δεδομενα.
Αφου λοιπον τα ειδα κι εγω αυτα, απογοητευτηκα και πρωτο αμαξι πηρα ενα honda με 115 αλογα, δεν το λες κι αργο, και αφου το εδωσα μετα απο χρονια ειπα θα παρω πισωκινητο. ΜΧ5 φιλε, με 7000¤ πηρα αμαξι του 2008 με klima 4airbags πισωκινητο και 0-100 κατω απο 9. Αν θες οπωσδηποτε πισωκινητο που να μπορεις να κανεις λιγο παιχνιδι βρες mx5. Τα bmw για να μπορεις να κανεις λιγο παιχνιδι και να χαρεις την πισωκινηση θες 150-200 αλογα γιατι ειναι πολυ βαρυα. Εχω οδηγησει απο 116 μεχρι Μ3. Η μονη αξιολογη και βιωσιμη επιλογη σε bmw απο αποψη κοστους ειναι το 318is. Ειτε το e30, ειτε το e36. Το 30αρι λογω βαρους ειναι αισθητα πιο γρηγορο, και με ενα μπλοκε σου χαριζει πολλα χαμογελα. Το εχω οδηγησει και ξερω. Ομως τα σωστα e30 318is κοστιζουν 5000¤. Κι αν κοστιζουν 3000¤ αρχικα τοτε σε βαθος χρονο θα ξεκπερασουν τα 5000¤. e36 318is δεν εχω οδηγησει, αλλα σιγουρα ειναι πιο συγχρονο και λιγο πιο αργο απο το 30αρι. Παλι για αν βρεις σωστο e36 318is θες περιπου 4000¤. Ειναι λιγο πιο φτηνα γιατι κυκλοφορησαν περισσοτερα, και επισης δεν εχει την αλητεια που εχει το Ε30.
Σου χαλασα το ονειρο αλλα τι να κανυομε, γι αυτο ειανι τα φορουμ, για να μαθαινεις.