Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Θέμα: Σωληνακια υψηλης σε Ε90

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή Σωληνακια υψηλης σε Ε90

    Ακουω γνωμες για σωληνακια σε E90 320si.
    Σκεφτομαι hel, stoptech και τακακια ferodo ds 2500
    Που μπορω να τα βρω ελλαδα και ποιος κανει αξιοπιστη εγκατασταση;
    Επισης τι υγρα φρενων;

  2. #2
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    3.295
    Thanked
    4216
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλημέρα...

    Από αυτή τη light μετατροπή μόνο κερδισμένος μπορείς να βγεις...
    Τώρα σωληνάκια υψηλής ή αλλιώς αεροπορικού τύπου όλες οι εταιρίες-μάρκες αξιόπιστες είναι...
    Σε συνδιασμός κιόλας με τα τακάκια που προανέφερες θα έχεις άψογο φρένο με σωστή βέβαια εξαέρωση...

    Εγώ π.χ. φοράω σωληνάκια της Goodrich και υγρά φρένων ΑΤΕ SuperBlue Racing...
    Μην το σκέφτεσαι καν προχώρα...

  3. #3
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Eγω γενικα θα πω για το τακακι μονο...
    Το ds 2500 ειναι πολυ μετριο τακακι.

    Αν θες κατι ανωτερο απο τα ate πηγαινε αλλου.
    Κοιτα τα ebc η τα pagid.

  4. #4
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κι εγώ τα ιδια ΑΤΕ blue racing έχω. Γενικά τα pagid τακακια είναι πολύ αξιόλογη και οικονομική λύση. Δεν νομίζω να είναι ανώτερα των ΑΤΕ ferodo ή textar πάντως αφού όπως έγραψα είναι τα πλεον οικονομικά και επώνυμα.
    E90 N46B20 montego blue

  5. #5
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ειχα την εντύπωση πως τα συγκεκριμένα της Ferodo θεωρούνται κορυφαία...
    αλλά βλέπω οτι ο ''μύθος'' καταρίπτεται με τα οσα γράφετε...
    κρατάω λοιπόν τα εξής:

    1. οποια μάρκα σωληνάκια και να επιλέξω θα είμαι οκ...
    2. θέλω προτάσεις για τακάκια (παρακαλώ να μην τρίζουν, ειναι τρομερά εκνευριστικό)
    3. που μπορώ να τα βρω Ελλάδα για να μην αρχίζω ψαξίματα σε ebay εκτός αν το κόστος έχει τρομερή διαφορά

    να υπενθυμίσω οτι τι si φοράει αεριζόμενους μπρος πίσω με αντίστοιχες διαστάσεις 300Χ24 και 300Χ20

  6. #6
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ φοράω εδώ και 40κ χλμ ferodo premier μπρος πισω. Είμαι ικανοποιημενος από θέμα απόδοσης και μαυρίλας και ακόμα έχουν πάρα πολύ ψωμι. Αλλά τα πίσω κάποιες φορές σφυριζουν. Τώρα θα έβαζα pagid ή textar που είναι πιο οικονομικά από τα ferodo ή τα ΑΤΕ. Όσον αφορά τα δικά μου, 320ι με Ν46, κοστολογικα η σειρά ειναι από τα ακριβά στα φτηνά ΑΤΕ, φεροντο πρεμιερ, textar και τέλος τα pagid.
    Πριν που είχα ΑΤΕ και textar είχα μαυρίλα αλλά ποτέ σφυριγμα. Οι δίσκοι ακόμα δεν έχουν αλλαχθει
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Lefterisk : 22-11-15 στις 15:38
    E90 N46B20 montego blue

  7. #7
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ φοράω εδώ και 40κ χλμ ferodo premier μπρος πισω. Είμαι ικανοποιημενος από θέμα απόδοσης και μαυρίλας και ακόμα έχουν πάρα πολύ ψωμι. Αλλά τα πίσω κάποιες φορές σφυριζουν. Τώρα θα έβαζα pagid ή textar που είναι πιο οικονομικά από τα ferodo ή τα ΑΤΕ. Όσον αφορά τα δικά μου, 320ι με Ν46, κοστολογικα η σειρά ειναι από τα ακριβά στα φτηνά ΑΤΕ, φεροντο πρεμιερ, textar και τέλος τα pagid.
    Πριν που είχα ΑΤΕ και textar είχα μαυρίλα αλλά ποτέ σφυριγμα. Οι δίσκοι ακόμα δεν έχουν αλλαχθει
    τα ferodo premier ειναι φθηνότερα απο τα ferodo DS 2500. μου τα πρότεινε φίλος που τα φοράει και είναι ευχαριστημένος και χωρίς θόρυβο. γιαυτό ρώτησα.
    το σετ για τα DS κοτίζει 200 ευρω, πρεπει να είναι απο τα πιο ακριβά!

  8. #8
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ναι σωστά. Γιαυτό μίλησα για τα πρεμιερ ως φτηνότερα των ΑΤΕ. Υπαρχουν και αλλα φεροντο που ειναι πιο οικονομικα και απο τα τεξταρ. Τα πρεμιερ θεωρουνται upgrade των στανταρτ. Γενικά τα ds2500 θέλουν ζέσταμα και δεν θεωρούνται τόσο πόλης. Όπως και τα 3000
    E90 N46B20 montego blue

  9. #9
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2746
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν θα καταλάβεις διαφορά με τα σωληνάκια , εκτός και αν έχεις κάνει πολλά χλμ και είναι ξερά.
    Ρίξε μια ματιά και στα EBC .

  10. The Following 2 Users Say Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    alexm (22-11-15), BILL007 (22-11-15)

  11. #10
    Εγγραφή
    21-12-10
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    828
    Thanked
    627
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mark e92 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν θα καταλάβεις διαφορά με τα σωληνάκια , εκτός και αν έχεις κάνει πολλά χλμ και είναι ξερά.
    Ρίξε μια ματιά και στα EBC .
    Το θεωρεις σαν αλλαγη λοιπον ακυρη; ολοι λενε πως οτι και να κανεις σε φρενα αν δεν βαλεις σωληνακια αεροπορικου τυπου δεν θα δεις αλλαγη. Οποτε θεωρησα σωστο να αλλξω αυτα μαζι με τακακια μιας κ ερχεται καιρος για τακακια ετσι κ αλλιως. Μεγαλυτερα φρενα δεν προκειται να βαλω μιας και το κοστος των περιπου 5000 το θεωρω υπερβολικο σε συνδιασμο οτι το si εχει ηδη πολυ καλα φρενα και δεν τους λειπει η δυναμη πεδησης.

    Ισως καποτε να βαλω κ δισκους με τα ιδιαχαρακτηρηστικα απλα τρυπητους κ χαρακτους

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP