Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

    Έχω ένα θέμα και θα ήθελα τις γνώμες ολονών σας...

    Πριν από ένα χρόνο περίπου με μια λάθος αλλαγή ταχύτητας που έκανα, είχε ως αποτέλεσμα να κουρέψω βαλβίδες στον κινητήρα... Επί της ευκαιρίας είπα στο μηχανικό μου να κάνουμε μια γενική επισκευή μιας και είχα κατανάλωση λαδιού, διαρροές και πεσμένη συμπίεση, με βάση αυτά που μου πρότεινε και αυτός, μετά από πρόταση και καθοδήγησή εννοείτε αλλάχτηκαν τα εξής:

    1) Επισκευή κεφαλή τσιμουχάκια, αλλαγή 3 βαλβίδες, οδηγοί εισαγωγής και εξαγωγής

    2) κουζινέτα μπιελών, ελατήρια πιστονιών (mahle, αυτά που φορούσε και πριν).

    3) αλλάχτηκαν όλες οι φλάντζες , βίδες κεφαλής κλπ

    4) δισκοπλατώ, βολάν, ρουλεμάν μιας κ είχα θέμα με το βολάν και μπήκε μεταχειρισμένο βολάν με καινούργιο δισκοπλατω.



    Όταν πήρα το αμάξι μου μετά από 100χλμ συμπλήρωσα λάδι κάπου μισό λίτρο αν θυμάμαι καλά και πάντα φυσικά μετά από επικοινωνία και καθοδήγηση του μηχανικού.. Με καθησύχασε λέγοντας ότι πρέπει να πατήσουν οι βαλβίδες και τα ελατήρια και να μην ανησυχώ...


    Μετά από 3.000χλμ περίπου αφού συπλήρωσα κάπου 3 λίτρα λάδι στο ενδιάμεσο, αλλάχτηκαν τα πρώτα λάδια μαζί με Vanos seals προληπτικά. Μπήκαν τα Motul X-Clean 5W40.

    Το αυτοκίνητο συνεχίζει να έχει κατανάλωση λαδιού ύστερα από 10.000χλμ έχω συμπληρώσει περίπου 8-9 λίτρα λάδι έχω χάσει πραγματικά το λογαριασμό.. Υπόψην όμως το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά σε σχέση με πριν και σε σύγκριση με άλλα ίδια αυτοκίνητα.

    Μέσα σε όλο αυτό το διάστημα έχει περίπου 1 χρόνο, ύστερα από χιλιάδες επικοινωνίες με το μηχανικό με καθησυχάζει λέγοντάς μου ότι ο κινητήρας θα ξανά ανοιχτεί χωρίς επιβάρυνση οικονομική από μεριάς μου μιας και θεωρεί και ο ίδιος ότι είναι μια αποτυχημένη επισκευή...

    Ανεξάρτητα ότι λόγω φόρτου εργασίας δεν έχει το χρόνο να ασχοληθεί με το αυτοκίνητό μου και με διάφορα άλλα αυτοκίνητα, έχω και έχει θέλω να πιστεύω την υπομονή να κάτσει να το ανοίξει, και να εντοπίσει την αιτία του κακού. Με ανησυχεί όμως το εξής...

    Μου λέει κατά λέξη ότι για να καίει τόσο λάδι δεν έχουν πατήσει τα ελατήρια, και για να μην πάτησαν αφού έχει μετρηθεί το μπλοκ και είναι οκ, άρα φταίει γιατί έχει γυαλάδα το μπλοκ. Μου λέει ότι δε καθαρίζεται γιατί είναι Νικασίλ..

    Ερωτούμε αν είναι έτσι, γιατι δεν μου πρότεινε να πετάξω τον κινητήρα στα σκουπίδια?

    Τώρα θέλει να μου βάλει ελατήρια άλλης μάρκας, δηλαδή μου έβαλε mahle να βάλει πχ Goetze, τον ρώτησα 15 φορές αν θα μου βάλει oversized και μου επιμένει πως όχι. Τι θα κερδίσω δηλαδή αν βάλω κάτι ίδιο απλά άλλου κατασκευαστή???

    Αν αλλαχτεί το block δε μπορεί να μου εγγυηθεί ότι δε θα έχω πρόβλημα και πάλι, επειδή κοντεύω να σπάσω το κεφάλι μου με αυτό το θέμα, έχω δώσει ένα σκασμό λεφτά και αυτοκίνητο δεν έχω, εσείς τι θα κάνατε στη θέση μου?

    Υ.Γ Θα ήθελα να αποφύγουμε εντάσεις, πρόσωπα, χαρακτηρισμούς, του στυλ ότι ο μηχανικός έχει χέρι θεού κλπ γιατί πραγματικά είναι ντροπή για όλους μας, θα ήθελα να ακούσω γνώμες τεχνικά τι θα μπορούσα να κάνω για να έχω ένα κινητήρα όπως πρέπει.

    Ευχαριστώ όλους για κάθε απάντηση.

    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 20-10-15 στις 16:54
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.250
    Thanked
    14142
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μάλλον έχεις μπλέξει άσχημα...Το συγκεκριμένο μοτέρ κυκλοφορεί στα μεταχειρισμενα και σε πολύ λογικές τιμές πλέον.Να υποψιαστω ότι με τα λεφτά για τις εργασίες που έχεις δώσει όπως ανέφερες,θα είχες αγοράσει αλλά 2 μεταχειρισμενα μοτερ.
    Εξαρχής το θέμα προσεγγιστηκε λάθος κατά τη γνώμη μου και βάσει αυτών που μας γράφεις.
    Τώρα στην ουσία και τι γίνεται...
    Αρχικά εφόσον σου είπε ότι θα το προσπαθήσει να το φτιάξει (φαντάζομαι χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση ούτε προς εργασία ούτε προς ανταλλακτικα) να τον δούμε. Πρόσεχε σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο.



  3. The Following 2 Users Say Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-10-15), JiMk86 (20-10-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον έχεις μπλέξει άσχημα...Το συγκεκριμένο μοτέρ κυκλοφορεί στα μεταχειρισμενα και σε πολύ λογικές τιμές πλέον.Να υποψιαστω ότι με τα λεφτά για τις εργασίες που έχεις δώσει όπως ανέφερες,θα είχες αγοράσει αλλά 2 μεταχειρισμενα μοτερ.
    Εξαρχής το θέμα προσεγγιστηκε λάθος κατά τη γνώμη μου και βάσει αυτών που μας γράφεις.
    Τώρα στην ουσία και τι γίνεται...
    Αρχικά εφόσον σου είπε ότι θα το προσπαθήσει να το φτιάξει (φαντάζομαι χωρίς περαιτέρω επιβάρυνση ούτε προς εργασία ούτε προς ανταλλακτικα) να τον δούμε. Πρόσεχε σε κάθε περίπτωση και καλό κουράγιο.
    Παρασύρθηκα με την ιδέα ότι θα έχω καινούργιο μοτέρ, διότι ένα μετάχειρο θα μπορούσε να είναι χειρότερο απ το δικό μου... και να ξαναπλήρωνα λύσιμο-δέσιμο και πάει λέγοντας...
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  5. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγω πάντος ειναι περίεργος να δω πως εξελιχθεί το Θρεντ απο μερια
    Απαντήσεων προς τα μηχανικά τα αλλα δε με ενδιαφέρουν και πολυ
    Βασικα πουλά το και παρε Μ3 ευκαιρία τωρα που εγινε ετσι
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ΔημήτρηςΜ3 : 20-10-15 στις 17:53

  7. The Following User Says Thank You to ΔημήτρηςΜ3 For This Useful Post:

    JiMk86 (20-10-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ΔημήτρηςΜ3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγω πάντος ειναι περίεργος να δω πως εξελιχθεί το Θρεντ απο μερια
    Απαντήσεων προς τα μηχανικά τα αλλα δε με ενδιαφέρουν και πολυ
    Βασικα πουλά το και παρε Μ3 ευκαιρία τωρα που εγινε ετσι
    Δημήτρη όπως και να χει το αμάξι πρέπει να γίνει σωστό είτε το κρατήσω είτε το αλλάξω... δεν είναι σωστό να φορτωθεί άλλος το πρόβλημα.Το Μ3 δε λέω είναι όνειρο, αλλά όχι σε αυτή τη χρονική στιγμή με τα δεδομένα τα δικά μου. Πριν χώσω λεφτά σε αυτό μπορούσα να το κάνω χαλαρά. Όπως και να χει ας κοιτάμε μπροστά, από εδώ και πέρα τι γίνεται.
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  9. The Following 4 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), Konstantinos E60 (20-10-15), kplc16 (21-10-15)

  10. #6
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Φιλε ειχα παθει την ιδια ιστορια πριν απο 120.000 χλμ περιπου.
    Μια λαθος αλλαγη και φυτιλια ολες οι βαλβιδες ειξαγωγης...
    Χα χα χα!

    Στο θεμα σου.
    Καπου υπηρξε αστοχια.
    Μπορει ο μηχανικος με καποιο τροπο να βρει αν προερχεται η καταναλωση απο καπακι η απο κυλινδρους?

    Γιατι δεν παιρνει καθαρισμα ρε παιδια?
    Δλδ αλλαξατε ελατηρια και δεν επαιξε ουτε ρεκτιφιε ουτε βουρτσιμα?
    Νταξει αμα βαλεις ελατηρια ντουγρου σε ενα μοτερ ειναι λιγες οι πιθανοτητες να πατησουν. Συνηθως κανουν εστω ενα βουρτσισματακι...
    Γιατι ομως λες δεν παιρνει?
    Αφου η bmw δινει κανονικα σταδια ρεκτιφιε?

  11. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-15), kplc16 (21-10-15)

  12. #7
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλε ειχα παθει την ιδια ιστορια πριν απο 120.000 χλμ περιπου.
    Μια λαθος αλλαγη και φυτιλια ολες οι βαλβιδες ειξαγωγης...
    Χα χα χα!

    Στο θεμα σου.
    Καπου υπηρξε αστοχια.
    Μπορει ο μηχανικος με καποιο τροπο να βρει αν προερχεται η καταναλωση απο καπακι η απο κυλινδρους?

    Γιατι δεν παιρνει καθαρισμα ρε παιδια?
    Δλδ αλλαξατε ελατηρια και δεν επαιξε ουτε ρεκτιφιε ουτε βουρτσιμα?
    Νταξει αμα βαλεις ελατηρια ντουγρου σε ενα μοτερ ειναι λιγες οι πιθανοτητες να πατησουν. Συνηθως κανουν εστω ενα βουρτσισματακι...
    Γιατι ομως λες δεν παιρνει?
    Αφου η bmw δινει κανονικα σταδια ρεκτιφιε?

    Το ότι θα το βρει, θα το βρεί είμαι σίγουρος γι αυτό, θα στείλει την κεφαλή για έλενχο στο ρεκτιφιέ που έγινε η εργασία..

    Όσο για το καθάρισμα δεν ξέρω αν μπορούσε να γίνει, μιας και δεν είναι δουλειά μου αυτή... ο ρόλος του πελάτη είναι να πληρώνει, και ο ρόλος του επαγγελματία είναι να κάνει το μέγιστο δυνατό για τον πελάτη του.

    Δε γνωρίζω τι δίνει η bmw στο ρεκτιφιέ, γι αυτό το λόγο άνοιξα αυτό το θέμα για να μοιραστούμε απόψεις...

    Ghost-rider στο θέμα το δικό σου, θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τι επισκευή έκανες στο αμάξι σου, καθώς και αν δουλεύει το αμάξι σωστά, αν έχεις κατανάλωση λαδιού κλπ?

    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  13. The Following 2 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (20-10-15), BILL007 (20-10-15)

  14. #8
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Ghost-rider στο θέμα το δικό σου, θέλεις να μοιραστείς μαζί μας τι επισκευή έκανες στο αμάξι σου, καθώς και αν δουλεύει το αμάξι σωστά, αν έχεις κατανάλωση λαδιού κλπ?

    Βεβαιως.
    Εγω του ειχα τιναξει τα πεταλα οταν ειχε στο κοντερ περιπου 195.000 χλμ.
    Ανοιγα μοναχος μου (μλκς?), φτανω τριτη στον κοφτη(7.000. εχω προγραμμα), παω να βαλω τεταρτα ασαλιωτη (ξερεις, γκαζι στο πατωμα κλπς μλκιες) και βαζω 2α.
    Ε... Τι αλλο να περιγραψω?
    Το φορτωσα και το εστειλα στο μηχανικο μου.
    Ειχα στραβωσει ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.

    Η επισκευη μου περιοριστηκε στο καπακι.
    Στο καπακι εγινε rebuild.
    Κορμο δεν ακουμπησα.

    Ο μηχανικος μου τοτε μου προτεινε να βαλω μηχανη και να μην φτιαξω το δικο μου, να σου πω την αληθεια.
    Αλλα απο την αλλη, αποφαση για μτχ μηχανη... Δυσκολο.
    Θεωρω την επισκευασμενη καινουρια.

    Οταν το παρελαβα εκαιγε σκαρτο λιτρο στα 5.000 χλμ.
    Πριν εκαιγε ανεπαισθητα παραπανω.
    Και σημερα (318.000χλμ) λιγο παραπανω τσιμπαει.
    Δλδ αναλογα με το ποσο θα σκισω μπορει το λιτρο να χρειαστει να το μπαξω στα 4.000.
    Και μια και το ανεφερες στην αρχη, δουλευω το ιδιο ακριβως λαδι.
    Μοtul 8100 5-40.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 20-10-15 στις 20:08

  15. The Following 3 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), wheelman (20-10-15)

  16. #9
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Βεβαιως.
    Εγω του ειχα τιναξει τα πεταλα οταν ειχε στο κοντερ περιπου 195.000 χλμ.
    Ανοιγα μοναχος μου (μλκς?), φτανω τριτη στον κοφτη(7.000. εχω προγραμμα), παω να βαλω τεταρτα ασαλιωτη (ξερεις, γκαζι στο πατωμα κλπς μλκιες) και βαζω 2α.
    Ε... Τι αλλο να περιγραψω?
    Το φορτωσα και το εστειλα στο μηχανικο μου.
    Ειχα στραβωσει ολες τις βαλβιδες εξαγωγης.

    Η επισκευη μου περιοριστηκε στο καπακι.
    Στο καπακι εγινε rebuild.
    Κορμο δεν ακουμπησα.

    Ο μηχανικος μου τοτε μου προτεινα να βαλω μηχανη και να μην φτιαξω το δικο μου, να σου πω την αληθεια.
    Αλλα απο την αλλη, αποφαση για μτχ μηχανη... Δυσκολο.
    Θεωρω την επισκευασμενη καινουρια.

    Οταν το παρελαβα εκαιγε σκαρτο λιτρο στα 5.000 χλμ.
    Πριν εκαιγε ανεπαισθητα παραπανω.
    Και σημερα (318.000χλμ) λιγο παραπανω τσιμπαει.
    Δλδ αναλογα με το ποσο θα σκισω μπορει το λιτρο να χρειαστει να το μπαξω στα 4.000.
    Και μια και το ανεφερες στην αρχη, δουλευω το ιδιο ακριβως λαδι.
    Μοtul 8100 5-40.
    Το ίδιο ακριβώς έχω και γω πρόγραμμα στις 7.000, αλλαγή από 3η σε 2α για το λόγο ότι είχα θέματα στο λεβιέ με κενά κλπ. πες με και κουλό τώρα τι να σου πω, δε μου έχει ξανατύχει λαθεμένη αλλαγή σε αυτοκίνητο για να είμαι ειλικρινείς...

    Τι κινητήρα έχεις? έτσι πως μου τα περιγράφεις η κατανάλωση που έχεις 1λτ στα 4.000 θεωρώ ότι είναι από ελατήρια μιας και στα 318.000 που έχεις κάνει λογικό, εδώ εμείς είμαστε άνθρωποι και σε 10 χρόνια έχουμε φθορές, το κακόμοιρο το μοτεράκι τι να σου κάνει?

    Έλεγχο συμπίεσης έχεις κάνει?

    το motul έχει 2 εκδόσεις το x-cess φθηνό και το x-clean ακριβό, εγώ έβαλα το ακριβό τρομάρα μου.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 20-10-15 στις 20:14
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  17. #10
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το ίδιο ακριβώς έχω και γω πρόγραμμα στις 7.000, αλλαγή από 3η σε 2α για το λόγο ότι είχα θέματα στο λεβιέ με κενά κλπ.

    Τι κινητήρα έχεις? έτσι πως μου τα περιγράφεις η κατανάλωση που έχεις 1λτ στα 4.000 θεωρώ ότι είναι από ελατήρια μιας και στα 318.000 που έχεις κάνει λογικό, εδώ εμείς είμαστε άνθρωποι και σε 10 χρόνια έχουμε φθορές, το κακόμοιρο το μοτεράκι τι να σου κάνει?

    Έλεγχο συμπίεσης έχεις κάνει?

    το motul έχει 2 εκδόσεις το x-cess φθηνό και το x-clean ακριβό, εγώ έβαλα το ακριβό τρομάρα μου.
    Απο ελατηρια πρεπει να ειναι.
    Τι διαολο εχει τοσα χλμ.
    Βεβαια να σου πω, πλεον αυτο ξαναχρειαζεται τσιμουχακια.
    Τες πα.
    Συμπιεση ειχε ελεγθει τοτε και ηταν οκ.
    Σημερα δεν ξερω τι κανει.
    Παντως στο δρομο παει αρκετα καλα.

    5-40 x-clean?
    Το βρισκεις? Μια φορα το πετυχα.
    Ο τυπος που ψωνιζω λαδια αν και φερνει κυριως motul εχει μονο x-cess σε 5-40. Το x-clean μονο σε 5-30.

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP