Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 7 από 7

Θέμα: Αποφυγή φθορών σε κινητήρα εκτός λειτουργίας...

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή Αποφυγή φθορών σε κινητήρα εκτός λειτουργίας...

    Καλησπέρα σε όλους!

    Όπως περιγράφει και ο τίτλος θα ήθελα από όποιον γνωρίζει να μου προτείνει τι είναι καλό να κάνω και να προσέξω έτσι ώστε να αποφύγω τις φθορές και τα προβλήματα σε έναν κινητήρα-σασμάν ο οποίος είναι εκτός αυτοκινήτου... Θα ήθελα δηλαδή αν τύχει στο μέλλον ο κινητήρας να τοποθετηθεί και πάλι σε αυτοκίνητο και να δουλεύει όπως και πριν βγει... Να σημειώσω ότι βρίσκεται σε κλειστό χώρο σε θερμοκρασίες δωματίου καθ' όλη τη διάρκεια του έτους, δηλαδή ούτε κρύα, ούτε ζέστες, ούτε βροχές κλπ...

    Θα πρέπει να κάνω κάτι ιδιαίτερο για την συντήρησή του?

    Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  2. #2
    Εγγραφή
    28-03-11
    Μηνύματα
    1.724
    Thanked
    2626
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εφόσον δεν έχει διαρροές και δεν παίρνει υγρασία δεν έχει πρόβλημα...πρέπει τα μπουζί να είναι φορεμένα και να σφραγίσεις καλά εισαγωγή εξαγωγή.

  3. The Following User Says Thank You to tokiko For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (17-03-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    31-05-10
    Περιοχή
    Χανιά
    Μηνύματα
    6.372
    Thanked
    7555
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Στα μηχανακια τι κανουνε?
    Μια πιτσιλια λαδι σε καθε κυλινδρο απο τη μπουζοτρυπα νομιζω?
    _____________________ _____________________ _____________________ _____________________ _____________________

    RTFM


  5. The Following 3 Users Say Thank You to nikos1400 For This Useful Post:

    ghost-rider (16-03-15), HLIAS - E36 (17-03-15), skaros (16-03-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nikos1400 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στα μηχανακια τι κανουνε?
    Μια πιτσιλια λαδι σε καθε κυλινδρο απο τη μπουζοτρυπα νομιζω?
    Πολύ σωστό.
    Αλλιώς θα πιάσει σκουριά ο κύλινδρος ακριβώς εκεί που έρχεται σε επαφή με το ελατήριο.

    Καλό είναι γενικά να μην καθίσει πολύ μια μηχανή πάντως.

    Αν την αφήσεις 1 χρόνο χωρίς να την βάλεις καθόλου μπροστά δεν υπάρχει περίπτωση να δουλεύει όπως πριν.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (17-03-15), mark e92 (16-03-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άκουσα και την άποψη να αδειάσω τα λάδια από μέσα γιατί με τον καιρό χάνουν την ιδιότητά τους και λειτουργούν αρνητικά για τα μέταλλα... Ισχύει?
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  9. #6
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο HLIAS - E36 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άκουσα και την άποψη να αδειάσω τα λάδια από μέσα γιατί με τον καιρό χάνουν την ιδιότητά τους και λειτουργούν αρνητικά για τα μέταλλα... Ισχύει?
    To λαδι ειναι το σφουγγαρι της υγρασιας Ηλια..
    Καταστρεφει και τα τσιμουχακια..
    Αδειασε τα παλια λαδια,ξεπλυνε τον κινητηρα και βαλτου λαδι μακρας αποθηκευσης..
    Κλεισε ερμητικα εισαγωγη εξαγωγη και αναθυμιασεις..
    Αν μπορεις 1 φορα το 2μηνο δωστης μιζιες.. Αφου ξεταπωσεις εισαγωγη και εξαγωγη..
    Για να δωσης μιζα..
    Αρνητικο στον κορμο θετικο στην μιζα (στην θεση του καλωδιου που θα βγαλεις) και ενα ψιλο καλωδιο θετικο στο μπουτον..

  10. The Following 3 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (17-03-15), nikos valvetronic (18-03-15), nikos1400 (17-03-15)

  11. #7
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    32
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Η μηχανή ίσως χρησιμοποιηθεί ξανά εντός του έτους σε περίπτωση που μπει και ο αδερφός μου στον κόσμο της BMW... Ψάχνεται τώρα για κανένα 30άρι και λόγω ηλικίας σε αυτά τα αυτοκίνητα δεν ξέρεις τι μπορεί να πετύχεις... Αλλιώς μπορεί και να την έδινα μαζί με τα υπόλοιπα... Θα το κοιτάξω αυτό που μου είπες Βασίλη! Και για το λάδι αποθήκευσης... Είναι κρίμα γιατί δούλευε ρολόι και δεν τσιμπούσε ούτε σταγόνα λάδι κάθε 7.500 χλμ που έκανα τις αλλαγές...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP