Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Σκέψεις για το Ε92/ 325,

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-06-11
    Μηνύματα
    18
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή Σκέψεις για το Ε92/ 325,

    έκανα για λίγο, (καθώς μου αρέσει τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά, και είμαι και στην αναζήτηση καθημερινού αυτοκινήτου) μέχρι που διάβασα μερικά threads εδώ... και τελικά μάλλον αλλαξοπίστησα!

    Απο ότι καταλαβαίνω όλοι είναι χαρούμενοι που έχουν το αυτοκίνητο γιατί μιλάει στην καρδιά τους (BMW γαρ), αλλά και παράλληλα δυστυχισμένοι γιατί τους μιλάει και στην τσέπη τους τόσο απο άποψη κατανάλωσης (υπερβολικής) όσο και ευπάθειας!!! Θα συνεχίσω το ψάξιμο και σε παλαιότερα threads, αλλα μάλλον μάταια! Κρίμα.

  2. #2
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ωραια επιλογη για 8-10 χρονια πριν.σκεψου οτι τις επιδοσεις του 325 πλεον τις βρισκεις στο f30 με τον 1.6ed(με μικρη αποκλιση) με 150 τελη και οχι 880 με 7-8 λιτρα πραγματικη καταναλωση και οχι 12-13.
    και εγω το 08 γιαυτο πηγαινα κ ευτυχως πηρα το 2λιτρο ed
    γλιτωσα 7000 ευρω απο την αγορα,5000+ απο καυσιμα στα 7 χρονια και 1500 τελη
    σουμα 13500(κουμπαρας για το επομενο)+ασφαλειες/φοροι πολυτελ. κτλ για να εχω το ιδιο αυτοκινητο 25% λιγοτερα δυνατο ασε την τιμη και την ευκολια μεταπωλησης
    για μενα δεν αξιζει.δινεις 10 χηνες επιπλεον κ πας σε f30 ed 1.6 και σε 5 χρονια απο τωρα κανεις αποσβεση τα 10χιλ απο τελη κ βενζινες.και κατι τελευταιο
    αν προκειται να το κρατησεις 10 χρονια.τι τιμη θα εχει σε 10 χρονια το f30 και τι το e92
    και δεν λεω τι θα σου βγαλει το e92 σε σχεση με το f30 Λογω παλαιοτητας χλμ κτλ

  3. The Following 4 Users Say Thank You to kavas2 For This Useful Post:

    giannis_compact (05-02-15), skipperakos (03-02-15), tasos.kamv (03-02-15), zaharias (04-02-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σαν κάτοχος Ε92 325 θα σου έλεγα ότι το αυτοκίνητο ακόμη και σήμερα είναι ένα καλό coupe. Επειδή πολύ πρόσφατα οδήγησα 316 F30 θα σου πω ότι το 316 δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση με το 325!
    Και πιο γρήγορο είναι το Ε92 τόσο χαμηλά όσο και ψηλά που το 316 ψοφάει. Επίσης από οικονομικής άποψης προτίμησα να δώσω 10.000¤ λιγότερα και να πληρώνω υψηλότερα τέλη παρά το αντίθετο. Εξάλλου δεν υπάρχει σύγκριση μεταξύ βελούδινου 6κύλινδρου & 4κύλινδρου 1.6... Αν μου λέγατε για 2.0 με τα 245 άλογα εκεί άλλαζε η κουβέντα...
    Detailing Madness

  5. The Following 7 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (03-02-15), Eleni (03-02-15), EVERGET (03-02-15), farmgeo (03-02-15), Lefterisk (03-02-15), skaros (03-02-15), skipperakos (03-02-15)

  6. #4
    Εγγραφή
    19-06-14
    Μηνύματα
    49
    Thanked
    48
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    το οτι ειναι πιο βελουδινο το 6κυλινδρο απο το 4κυλινδρο το καταλαβαινω
    απλα σε επιδοσεις ειναι πολυ κοντα κ το πακετο που προσφερει το ed επιδοσεις-οικονομια και ευκολη και οικονομικη βελτιωση ειναι ελκυστικο
    ειναι επισης και sedan.αν ο φιλος θελει coupe και δεν εχει οικονομικο προβλημα
    ας κοιταξει και το 330 που εχει μικρη διαφορα σε κοστος χρησης-αγορα και ειναι σαφως καλυτερο

  7. #5
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο kavas2 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα σε επιδοσεις ειναι πολυ κοντα κ το πακετο που προσφερει το ed επιδοσεις-οικονομια και ευκολη και οικονομικη βελτιωση ειναι ελκυστικο
    ειναι επισης και sedan.αν ο φιλος θελει coupe και δεν εχει οικονομικο προβλημα
    ας κοιταξει και το 330 που εχει μικρη διαφορα σε κοστος χρησης-αγορα και ειναι σαφως καλυτερο
    Ποια είναι κοντά σε επιδόσεις; Το F30 316 δεν νομίζω να μπορεί να συγκριθεί με το 2.5...
    Επαναλαμβάνω να μου το συγκρίνατε με το N20B20 θα σας έλεγα οτι είναι και αργό μάλιστα...
    Detailing Madness

  8. #6
    Εγγραφή
    29-06-11
    Μηνύματα
    18
    Thanked: 1
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Μα το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο στο 325, αλλά γενικά στα Ε9Χ. Απο ότι είδα όλοι έχουν να πούν για τα αβίαστα, ανούσια και συνεχόμενα προβλήματα που βγάζει!!!
    Ψάχνω για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, και είπα αντί να πάω σε λύσεις κλασσικές μικρου-μικρομεσαίου αυτοκινήτου να ανέβω λίγο και να πάω σε αυτό (325-330) για καθημερινό και προσωπικό αυτοκίνητο και ας το πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά θα με ικανοποιεί κατα τα λοιπα (ιδίως αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ)... Δυστυχώς όμως θα ήταν έτσι η κατάσταση αν ήταν αξιόπιστο (και όχι να πληρώνεις το αυτοκίνητο 2πλο μέσα σε 3-4 χρόνια απο τις αρρώστιες του).
    Το budget, είναι βάση αυτών των δεδομένων και σίγουρα όχι στα επίπεδα F30.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skipperakos : 03-02-15 στις 15:58

  9. #7
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skipperakos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μα το πρόβλημα του αυτοκινήτου δεν είναι μόνο στο 325, αλλά γενικά στα Ε9Χ. Απο ότι είδα όλοι έχουν να πούν για τα αβίαστα, ανούσια και συνεχόμενα προβλήματα που βγάζει!!!
    Ψάχνω για 2ο οικογενειακό αυτοκίνητο, και είπα αντί να πάω σε λύσεις κλασσικές μικρου-μικρομεσαίου αυτοκινήτου να ανέβω λίγο και να πάω σε αυτό (325-330) για καθημερινό και προσωπικό αυτοκίνητο και ας το πληρώνω λίγο παραπάνω αλλά θα με ικανοποιεί κατα τα λοιπα (ιδίως αυτό το 6κύλινδρο μοτέρ)... Δυστυχώς όμως θα ήταν έτσι η κατάσταση αν ήταν αξιόπιστο (και όχι να πληρώνεις το αυτοκίνητο 2πλο μέσα σε 3-4 χρόνια απο τις αρρώστιες του).
    Το budget, είναι βάση αυτών των δεδομένων και σίγουρα όχι στα επίπεδα F30.
    Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
    7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
    Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
    Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
    Detailing Madness

  10. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    skipperakos (12-02-15)

  11. #8
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Είναι το 2ο BMW με μοτερ Ν52 στην κατοχή μου και δεν παρουσιάζει κανένα πρόβλημα προς το παρόν!
    7.5 χρόνια νομίζω είναι καλό δείγμα.
    Επίσης και με άλλους κατόχους με Ν52 μοτερ που έχω ανταλλάξει απόψεις δεν μου έχουν αναφέρει κάτι...
    Δεν ξέρω ποιος σου είπε ότι βγάζει προβλήματα αυτό το μοτερ, εκτός αν μπερδεύεσαι με τα 316/320 με τα γνωστά προβλήματα σε πολλαπλασιαστές
    ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
    σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
    φιλικα, λευτερης
    E90 N46B20 montego blue

  12. The Following User Says Thank You to Lefterisk For This Useful Post:

    Driver M (10-02-15)

  13. #9
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Lefterisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    ετσι φιλικα να ξαναγραψω, (γιαυτο εγραψα κ σε προηγουμενο ποστ μου για ποιον κινητηρα ενδιαφερεται ο φιλος) 316i - 320i Ν45-Ν46 με εμμεσο ψεκασμο ΔΕΝ εχουν τα γνωστα προβληματα που τυχον αναφερεις, οπως κ ο Ν52 αν δεν κανω λαθος που ειναι κ αυτος εμμεσου ψεκασμου με 2πλα βανος κ βαλεβτρονικ.
    σε αντιθεση με τους Ν43-Ν53 με τον αμεσο ψεκασμο...που παρουσιαζουν τα γνωστα προβληματα
    φιλικα, λευτερης
    Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνω. Ότι δεν βγάζουν πρόβλημα αυτοί οι κινητήρες που ανέφερες.
    Απλά ίσως μου διαφεύγει εμένα, αλλά δεν διάβασα κάπου ότι ενδιαφέρεται για Ν45-Ν46, αλλά για 325 Ν52
    Detailing Madness

  14. #10
    Εγγραφή
    19-07-14
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    275
    Thanked
    403
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις απόλυτο δίκιο και συμφωνω. Ότι δεν βγάζουν πρόβλημα αυτοί οι κινητήρες που ανέφερες.
    Απλά ίσως μου διαφεύγει εμένα, αλλά δεν διάβασα κάπου ότι ενδιαφέρεται για Ν45-Ν46, αλλά για 325 Ν52
    μα γιαυτο εγραψα αρχικα στο 1ο ποστ μου
    " το δικο μου ε90 παντως (με Ν46 ομως που δεν το κοιτας καν εσυ αποτι καταλαβα) δεν εχει βγαλει καποιο θεμα αξιοπιστιας "
    κ παραλληλα ανεφερα τα του εμμεσου-αμεσου
    ουσιαστικα λοιπον για να εχει το κεφαλι του ησυχου πρεπει να κοιταξει σε Ν52 κ ισως οχι σε Ν53
    E90 N46B20 montego blue

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP