Θελω να μου πειτε τη γνωμη σας για το ποια βενζινη αξιζει περισσοτερο σε σχεση βεβαια και με την τιμη της καθε μιας...
Θελω να μου πειτε τη γνωμη σας για το ποια βενζινη αξιζει περισσοτερο σε σχεση βεβαια και με την τιμη της καθε μιας...
Το θέμα είναι γιατί να βάλεις racing όταν το αμάξι δε τη χρειάζεται ......
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
την racing την επιλέγεις απ την αποψη του ανεβάσματος των οκτανίων..
εγώ προσωπικά βάζω την V-Power + Πρόσθετο Pro-Tec
η και απλή + Pro-Tec
το Pro-Tec ανεβάζει απο 5 μεχρι 15 βαθμους τα οκτάνια. οποτε σε καλυπτει.
για τι αμάξι μιλάμε?
ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να δεις αυξηση οκτανιων πανω απο 2-3 με οτι προσθετο και να ριξεις, σε ΟΤΙ αναλογια και να το ριξεις....
Αν δεν με πιστευεις, ρωτα χημικο ή κανε προσμιξη σε μπετονι, παρε δειγμα και πηγαινε το για αναλυση.
Ολα αυτα ειναι Αμερικανιες με δικες τους μοναδες μετρησης και καλο marketing.....
Με αυτο το σκεπτικο, αν βαλεις διπλασια ποσοτητα προσθετου, φτιαχνεις ενα βαρελακι αγωνιστικης βενζινης 120 οκτανιων ????
Μαλλον δεν εγινα κατανοητος.
Εγω λεω 5με 10 βαθμους λεει το μπουκαλι αναλογα με το ποσο χαλια ειναι η βενζινη.
Σαφως και δεν ανεβαζει τοσα. Δεν ειπα οτι το υοθετω αυτο που λεει το μπουκαλι.
αμα ηταν θα ειχαμε αγωνιστικη βενζινη οπως λες.
απλως το χρησιμοποιω για να ξερω τι βαζω.
δεν βαζω 100άρα γιατι το πρατηριο στην περιοχη μου δεν φερνει 100 οκτανίων αλλα ολες τις υπολοιπες.
οποτε επιλεγω αυτο τον τροπο.
βαζω απλη ή v-power και συμπληρώνω το pro-tec.
το έχω δουλεψει το αυτοκινητο 6 μηνες με απλη 95 χωρις τιποτα και διαφορα ειναι αισθητη.
γιαυτο και το λεω.
Ελπιζω να εγινα κατανοητος.
Γενικά, παίζει ρόλο από πού έχει προέλθει το αργό πετρέλαιο (διαφορετικές συστάσεις H/C από πηγή σε πηγή), όπως επίσης και οι συνθήκες της διεργασίας διύλησης.
Για το τελικό προϊόν νομίζω οτι βάζουν και πρόσθετα για να επιτευχθεί ο επιθυμητός αριθμός οκτανίων/κετανίων κλπ.
Προσωπικά, θεωρώ ανούσια τη χρήση βελτιωτικών μετέπειτα, κυρίως λόγω του αμφιβόλου 'κέρδους' που προσφέρει.
Παλαιότερα έβαζαν ναφθαλίνες στα ντεπόζιτα και έλεγαν ότι κέρδιζαν σε επιδόσεις, αλλά κατέστρεφαν τον κινητήρα...
Μιλάω για εποχή που αν τρύπαγε ψυγείο νερού, ο μάστορας το κέρναγε καφέ (ελληνικό!! παρακαλώ) για να στρώσει. Οι καρμπυρατεράδες ρύθμιζαν τα μίγματα κοιτώντας αν τρέμει το αμάξι στο ρελαντί.![]()
Επίσης, η ανάλυση ποιότητας του καυσίμου γίνεται με πρότυπες μηχανές σε εργαστήριο και είναι δουλειά μηχανολόγου/χημικού μηχανικού.![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skaros : 17-12-14 στις 20:42
paganis (22-12-14)