Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: Vpower ή Vpower racing...?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    17-10-13
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή Vpower ή Vpower racing...?

    Θελω να μου πειτε τη γνωμη σας για το ποια βενζινη αξιζει περισσοτερο σε σχεση βεβαια και με την τιμη της καθε μιας...

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Πειραιας - Μηλος
    Ηλικία
    58
    Μηνύματα
    7.021
    Thanked
    20199
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το θέμα είναι γιατί να βάλεις racing όταν το αμάξι δε τη χρειάζεται ......
    www.deepbluebeachbar.com

    Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
    360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
    ************** Click on the link: ****************
    https://www.paliochori.com/vt/deepblue


    Instagram

  3. #3
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    την racing την επιλέγεις απ την αποψη του ανεβάσματος των οκτανίων..

    εγώ προσωπικά βάζω την V-Power + Πρόσθετο Pro-Tec

    η και απλή + Pro-Tec

    το Pro-Tec ανεβάζει απο 5 μεχρι 15 βαθμους τα οκτάνια. οποτε σε καλυπτει.

    για τι αμάξι μιλάμε?

  4. #4
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    την racing την επιλέγεις απ την αποψη του ανεβάσματος των οκτανίων..

    εγώ προσωπικά βάζω την V-Power + Πρόσθετο Pro-Tec

    η και απλή + Pro-Tec

    το Pro-Tec ανεβάζει απο 5 μεχρι 15 βαθμους τα οκτάνια. οποτε σε καλυπτει.

    για τι αμάξι μιλάμε?
    Δηλαδή αν βάλεις v-power racing + pro-tech τί θα γίνει;
    Το pro-tec είναι βελτιωτικό καυσίμου, κάτι σαν το torquo (αν το γράφω σωστά) ;

  5. #5
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δηλαδή αν βάλεις v-power racing + pro-tech τί θα γίνει;
    Το pro-tec είναι βελτιωτικό καυσίμου, κάτι σαν το torquo (αν το γράφω σωστά) ;
    Τι να γίνει δηλαδή? Δεν θα γίνει τίποτα.

    Απλως το λέω σαν επιλογή που μπορεί να κανει

    Ναι είναι όπως το torquo και κάνει πολύ καλη δουλεια

  6. #6
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    5.124
    Thanked
    12711
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τι να γίνει δηλαδή? Δεν θα γίνει τίποτα.

    Απλως το λέω σαν επιλογή που μπορεί να κανει

    Ναι είναι όπως το torquo και κάνει πολύ καλη δουλεια
    Υπάρχει περίπτωση η "υπερβολική" ενίσχυση του καυσίμου να δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;
    Γι αυτό ρώτησα για το τί θα γίνει με V-Power Racing + βελτιωτικό.

  7. #7
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    την racing την επιλέγεις απ την αποψη του ανεβάσματος των οκτανίων..

    εγώ προσωπικά βάζω την V-Power + Πρόσθετο Pro-Tec

    η και απλή + Pro-Tec

    το Pro-Tec ανεβάζει απο 5 μεχρι 15 βαθμους τα οκτάνια. οποτε σε καλυπτει.

    για τι αμάξι μιλάμε?
    ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να δεις αυξηση οκτανιων πανω απο 2-3 με οτι προσθετο και να ριξεις, σε ΟΤΙ αναλογια και να το ριξεις....
    Αν δεν με πιστευεις, ρωτα χημικο ή κανε προσμιξη σε μπετονι, παρε δειγμα και πηγαινε το για αναλυση.
    Ολα αυτα ειναι Αμερικανιες με δικες τους μοναδες μετρησης και καλο marketing.....
    Με αυτο το σκεπτικο, αν βαλεις διπλασια ποσοτητα προσθετου, φτιαχνεις ενα βαρελακι αγωνιστικης βενζινης 120 οκτανιων ????

  8. The Following 4 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    BILL007 (17-12-14), dreamer (22-12-14), paganis (22-12-14), skaros (17-12-14)

  9. #8
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μαλλον δεν εγινα κατανοητος.

    Εγω λεω 5με 10 βαθμους λεει το μπουκαλι αναλογα με το ποσο χαλια ειναι η βενζινη.

    Σαφως και δεν ανεβαζει τοσα. Δεν ειπα οτι το υοθετω αυτο που λεει το μπουκαλι.
    αμα ηταν θα ειχαμε αγωνιστικη βενζινη οπως λες.

    απλως το χρησιμοποιω για να ξερω τι βαζω.

    δεν βαζω 100άρα γιατι το πρατηριο στην περιοχη μου δεν φερνει 100 οκτανίων αλλα ολες τις υπολοιπες.

    οποτε επιλεγω αυτο τον τροπο.

    βαζω απλη ή v-power και συμπληρώνω το pro-tec.

    το έχω δουλεψει το αυτοκινητο 6 μηνες με απλη 95 χωρις τιποτα και διαφορα ειναι αισθητη.

    γιαυτο και το λεω.

    Ελπιζω να εγινα κατανοητος.

  10. #9
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΔΕΝ υπαρχει περιπτωση να δεις αυξηση οκτανιων πανω απο 2-3 με οτι προσθετο και να ριξεις, σε ΟΤΙ αναλογια και να το ριξεις....
    Αν δεν με πιστευεις, ρωτα χημικο ή κανε προσμιξη σε μπετονι, παρε δειγμα και πηγαινε το για αναλυση.
    Ολα αυτα ειναι Αμερικανιες με δικες τους μοναδες μετρησης και καλο marketing.....
    Με αυτο το σκεπτικο, αν βαλεις διπλασια ποσοτητα προσθετου, φτιαχνεις ενα βαρελακι αγωνιστικης βενζινης 120 οκτανιων ????
    Γενικά, παίζει ρόλο από πού έχει προέλθει το αργό πετρέλαιο (διαφορετικές συστάσεις H/C από πηγή σε πηγή), όπως επίσης και οι συνθήκες της διεργασίας διύλησης.
    Για το τελικό προϊόν νομίζω οτι βάζουν και πρόσθετα για να επιτευχθεί ο επιθυμητός αριθμός οκτανίων/κετανίων κλπ.
    Προσωπικά, θεωρώ ανούσια τη χρήση βελτιωτικών μετέπειτα, κυρίως λόγω του αμφιβόλου 'κέρδους' που προσφέρει.

    Παλαιότερα έβαζαν ναφθαλίνες στα ντεπόζιτα και έλεγαν ότι κέρδιζαν σε επιδόσεις, αλλά κατέστρεφαν τον κινητήρα...
    Μιλάω για εποχή που αν τρύπαγε ψυγείο νερού, ο μάστορας το κέρναγε καφέ (ελληνικό!! παρακαλώ) για να στρώσει. Οι καρμπυρατεράδες ρύθμιζαν τα μίγματα κοιτώντας αν τρέμει το αμάξι στο ρελαντί.

    Επίσης, η ανάλυση ποιότητας του καυσίμου γίνεται με πρότυπες μηχανές σε εργαστήριο και είναι δουλειά μηχανολόγου/χημικού μηχανικού.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skaros : 17-12-14 στις 20:42

  11. The Following User Says Thank You to skaros For This Useful Post:

    paganis (22-12-14)

  12. #10
    Εγγραφή
    17-10-13
    Μηνύματα
    100
    Thanked
    109
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    την racing την επιλέγεις απ την αποψη του ανεβάσματος των οκτανίων..

    εγώ προσωπικά βάζω την V-Power + Πρόσθετο Pro-Tec

    η και απλή + Pro-Tec

    το Pro-Tec ανεβάζει απο 5 μεχρι 15 βαθμους τα οκτάνια. οποτε σε καλυπτει.

    για τι αμάξι μιλάμε?

    Μιλαμε για Ε92 320coupe του 2011...

Σελίδα 1 από 5 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP