Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 16

Θέμα: M43 Βάση φίλτρου λαδιού διαρροή

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-10-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή M43 Βάση φίλτρου λαδιού διαρροή

    Υποψιαζομαι και μαλλον έτσι ειναι ότι εχω διαρροη λαδιου απο την βάση του φιλτρου. Εψαξα εψαξα, το σηκωσα να δω απο κατω, και κατεληξα ότι τα λαδια φευγουν απο κει, και λερωνουν όλο τον κινητηρα απο κάτω.
    Προσθετω ότι τα Μ43 "πονανε" εκει απο οτι εχω διαβασει και εδω και αλλου, οποτε μάλλον απο κει εχω θεμα.
    https://www.realoem.com/bmw/showpart...68&hg=11&fg=30


    Το θεμα ειναι πόσο ευκολο ή δυσκολο ειναι να αλλαξω την φλάντζα και το o ring μονος μου καθως ειδα ότι θελει λύσιμο το αλτενέιτορ. (αν εχω λάθος παρακαλώ διορθωστε με)

    Αφορά ε36 κουπέ Μ43.

    η επιβίωση του ηλιθίου.

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    BMW E46 316i and 318i M43 engine oil filter housing leak

    March 5th, 2012
    Today we have GeorginaΆs 316i in to repair the large oil leak from the oil filter housing. This problem is very common on the M43 engine and weΆve seen cars with as little as 20k miles showing early signs of oil leaking from the filter housing where it joins into the engine block.
    as you can see in the pictures below there is lots of fresh engine oil all over the underside of the engine.




    So first up we need to remove the air box lid and air flow meter. This is straight forward for a DIY mechanic.
    Then its time to remove the alternator drive belt using a 15mm spanner, just pull the belt off the alternator, no need to completely remove it from the car.
    Once those 2 items are done you must undo the PAS reservoir 2 x 10mm nuts as below already removed.


    lift the PAS reservoir/tank of its bolts and let it hand down and rest.
    Now you need to remove the 2 x 16mm alternator bolts.


    Once you have loosened the alternator you must undo the red power cable to it, ensure the battery cable is disconnected first. then unplug the electrical connector on the alternator also. Completely remove the alternator from the car.
    Now you have access to the bracket that needs removing. This is removed by undoing a series of 13mm hex bolts pictured below.




    and finally these 6 bolts that will remove the bracket from the car.



    With the bracket removed you will have access to the oil filter housing. Remove the oil filter cap and the micro filter at this point if you havenΆt already done so.
    Undo the 6 x 10mm securing bolts for the oil filter housing, and remove the housing from the car as below.



    Housing on floor.


    Now you need to scrap off the old gasket from the engine using a stanley blade or gasket scraper tool.
    Heres the new parts – a gasket and the oil fitting with O-rings. These o-rings are the cause of the leaks, they perish and become unable to seal the oil. YouΆl find the old fitting was very loose and easy to remove.


    Fit the new gasket, new oil fitting (snug fit and pops when its pushed in to place).
    Refit all the removed parts in reverse order. Take time to clean the oil residue afterwards, and run the engine for a while to check for any leaks.

    A nice dry filter housing.


    Cleaned engine ready to go.


    Job done, a fairly simple job for a DIY mechanic with some experience, takes just 1.5 hours total to do and no special tools are required. Check oil level after completion and top up as necessary.
    https://powerdevelopments.co.uk/bmw-e46316i-and-318i-m43-engine-oil-filter-housing-leak



  3. #3
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Ποιος ειναι ο ιδανικος τροπος να καθαρισει καποιος ολη αυτη τη λαδιλα, για να βλεπει επομενα leaks? Πιεστικο και σαπουνι? Πετρελαιο? Τι?

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.265
    Thanked
    14148
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο fanisk Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιος ειναι ο ιδανικος τροπος να καθαρισει καποιος ολη αυτη τη λαδιλα, για να βλεπει επομενα leaks? Πιεστικο και σαπουνι? Πετρελαιο? Τι?
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία



  5. #5
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Υπάρχουν βιντεάκια στο youtube που μπορείς να δεις για να έχεις έναν μπούσουλα.
    [ame="https://www.youtube.com/watch?v=NseXC6bjqTg"]Κοίτα εδώ.[/ame]
    Δεν είναι και πολύ δύσκολο πάντως.

    P.s.1: Άλλαξα προχτές, αλλά επειδή δεν είμαι 'εντός έδρας', το πήγα σε συνεργείο να μου το αλλάξουν.

    P.s.2: Κάλυψε καλά κάτω με χαρτιά-ταψιά κλπ., γιατί θα τρέξει το λαδάκι...

    Edit: BILL007, μαζί γράφαμε...
    Πολύ κατατοπιστικό!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη skaros : 24-11-14 στις 20:18

  6. The Following User Says Thank You to skaros For This Useful Post:

    BILL007 (24-11-14)

  7. #6
    Εγγραφή
    11-10-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    ολα πολυ κατατοπιστικά.

    τα ανταλλακτικά που τα παιρνω? Αντιπροσωπεία?
    η επιβίωση του ηλιθίου.

  8. #7
    Εγγραφή
    30-06-12
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    279
    Thanked
    432
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο maintenance Εμφάνιση μηνυμάτων
    τα ανταλλακτικά που τα παιρνω? Αντιπροσωπεία?
    Αν τα έχει μέχρι 15 ευρώ, πάρ'τα από εκεί.
    Αλλιώς, στείλε π.μ. (για να μην 'διαφημίσω').

  9. #8
    Εγγραφή
    11-10-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τα ανταλλακτικά παρεγγήλθηκαν γνησια με κόστος 15ευρω.

    Παρακαλώ, ευχηθήτε μου να πανε όλα καλά, καθως το Σαββατο θα το αφιερωσω ώστε να το φτιάξω.
    Ελπίζω στο επόμενο πόστ μου να γράφω ότι το εφτιαξα και πήγαν όλα καλά.

    η επιβίωση του ηλιθίου.

  10. The Following 4 Users Say Thank You to maintenance For This Useful Post:

    BILL007 (27-11-14), isou (27-11-14), skaros (27-11-14), wheelman (27-11-14)

  11. #9
    Εγγραφή
    11-10-10
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    82
    Thanked
    38
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    λοιπόν αγαπητοί μου, την εφτιαξα την δουλεια.
    Ειχε βαβουρα πρεπει να πω.
    Λυνεις λυνεις λυνεις γυρω γυρω να μπορεις να δουλεψεις.
    Ευτυχως όλα πήγαν καλά εκτος απο κατι....

    ΑΥΤΟΣ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΠΩΣ ΞΑΝΑΜΠΑΙΝΕΙ?????
    δεν λεω για τις γυροβολιες που κανει, αυτο το χω, αλλα τι πρεπει να κανω για να μπει.

    Τον εβγαλα, λυνοντας τον τεντωτηρα και βγηκε, αλλα όχι ευκολα.
    Τωρα με τον τεντωτηρα εκτος, ειναι παλι ζορικο.

    βοηθατε συνάνθρωποι..
    η επιβίωση του ηλιθίου.

  12. #10
    Εγγραφή
    30-04-14
    Περιοχή
    Μαρούσι
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    222
    Thanked
    409
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Έκανα κι εγώ την ίδια δουλειά τον Απρίλη.

    Όλα τέλεια τόσους μήνες μετά! Χρησιμοποίησα και κόκκινο RTV και στα δυο μεταλλικά μέρη εκατέρωθεν της φλάντζας ως έξτρα μέτρο. Όντως το πιο δύσκολο μέρος της όλης δουλειάς είναι να ξαναβάλεις το δυναμό. Εγώ χρησιμοποίησα ένα κομμάτι ξύλο και ελφρά χτυπήματα για να μπει σωστά.
    Όσον αφορά τον τεντωτήρα, δεν χρειάζεται να βγει (το λέω για μελλοντικά DIYs) για να βγάλεις τον ιμάντα, αλλά σφίγγεις αριστερόστροφα την T50 (αν θυμάμαι καλά - σε Ε46 Μ43) βίδα. Φυσικά, νωρίτερα έχεις βγάλει τον ιμάντα του A/C. Μετά ναι θέλει να βγει κι ο τεντωτήρας.

    Για όσους σκέφτονται να κάνουν το συγκεκριμένο DIY, πολύ προσοχή στις 6 βίδες που συγκρατούν τη βάση του φίλτου στο μπλοκ του κινητήρα! Βοηθάει πολύ να σημειώσετε σε ένα Α4 χαρτί τα σημεία των βιδών και μία μία καθώς τις βγάζετε να τρυπάτε το χαρτί και να τις τοποθετείτε εκεί.

    Δηλαδή:
    1 2
    3 4
    5 6

    Προσοχή στις ροπές και καλές δουλειές!








  13. The Following 5 Users Say Thank You to diosak For This Useful Post:

    BILL007 (13-12-14), isou (13-12-14), katsaraios (13-12-14), skaros (14-12-14), Vassilis ///M (14-12-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP