Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Θέμα: Ε39 540 COMPRESSOR by ESS

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    151
    Thanked
    297
    Rides
    1

    Προεπιλογή Ε39 540 COMPRESSOR by ESS

    Το παρων thread αφιερωνεται σε μια " ψυχή " που κακώς με εκρινε , οπως με εκρινε το πρωι που δεν ενημερωθηκε αμεσα για τα νεα μου.
    ΦΙΛΕ .... Για σένα εν τάχυ το παρακάτω thread αρχικα και για οποιον αγαπα τις μετατροπές ....

    -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Οπως αρκετοί εδω μεσα που με ξερουν , εχω μια τρελα με τ'αμαξια μου , που απ' όσο βλεπω και με κανει να μην ανυσηχω πολύ , την εχουν αρκετοι εδω μεσα . Αφου λοιπον εχω φτιαξει ενα καημένο BAURακι μεχρι εκεί που δεν παίρνει αλλο ατμοσφαιρικό , αποφασισα να φτιαξω ενα Ζ3 με μοτερ απο Ε39 540 και να του κοτσαρω επανω και εναν ESS κομπρεσσορα . Τεσπα για να μην μακρυγωρω , το project του Ζ3 ΑΚΥΡΩΘΗΚΕ οταν ηρθαμε σε επαφη με ανθρωπους της Hartge που ειναι η μονη εταιρια που εχει πραξει κατι τετοιο. Η ακυρωση ηρθε οταν οι ανθρωποι μας μιλησαν για αλλαγη ολοκληρου του πατώματος του Ζ3 με κατι μασιφ σε ατσαλι ή ακομα κατι πιο ανθεκτικο και οταν μας εξηγησαν πως απλα φτιαχνουμε ενα αυτοκινητο ΜΟΝΟ για ευθειες και αυτο ψιλοδυσκολα . Τεσπα.... Το 540 το ειχα αγορασει και δεν ελεγε πλεον να μεινει στην παντα να το τρωει το μαραζι μονο του το καημένο ... Ετσι λοιπον παρθηκε η αποφαση να αγοραστει ενα Ε39 και να πεσουν επανω ολα τα πραγματα συν τον ESS που ειχε ηδη δρομολογηθει ....

    Μετα απο καμποσα προβληματα που ζητουσαν επίλυση ,μια καραβιά πραγματα που εχουν αγοραστει ωστε απο το ΝΕΟ μου Ε39 να μην λειπει το παραμικρο απο τον καταλογο ΟΛΩΝ των extra που εβαζε η BMW και ενα διαστημα που σταματησαμε το project μας για τεχνικους λόγους , χθες 21/4/2010 ηρθε η στιγμη που το μοτερ πηρε μπροστα και ο κομπρεσσορας εκανε τις πρωτες του σβουρες και ρουφηγματα .

    Πλέον μπηκαμε στην τελικη ευθεια αφου φτασαμε σε αυτο το σημειο ....

    ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΛΕΜΕ .


    https://www.youtube.com/watch?v=9fcd5cTBzDo

    Παρακαλώ πολύ , επειδη εχω φαει σχεδον ολα τα club/ forums με BMW και γενικα αυτοκινησης να βρω αλλο ενα ιδιο αυτοκινητο στην Ελλαδα και δεν τα εχω καταφερει , αν καποιος γνωριζει κατι ας με ενημερωσει απλα για ανταλαγη αποψεων ....

    Ευχαριστω

    Κωστας
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη E39COMP : 22-04-10 στις 20:31
    Μνημόσυνο με ΞΕΝΑ κόλυβα ....

  2. The Following 4 Users Say Thank You to E39COMP For This Useful Post:

    BILL007 (23-04-10), NickE60 (23-04-10), Stefanos_Cool (23-04-10), Vasilis (23-04-10)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Λευκαδα
    Ηλικία
    55
    Μηνύματα
    4.745
    Thanked
    5704
    Rides
    5

    Προεπιλογή

    κωστα μου....εζησα λιγη απο την αγωνια κ την χαρα σου τοτε που εφτιαχνα το δικο μου....
    (σε ευχαριστω κ για την σειρα σου που στην πηρα)!!

    ευχομαι οτι καλυτερο σε σενα κ στο καμαρι σου....ειμαι σιγουρος οτι ειναι μοναδικο,μιας κ η επιμονη σου για το τελειο θα σε ανταμειψει....

    καλους κ γρηγορους δρομους να χεις...θα χαρω πολυ να το δω ετοιμο κ ετοιμοπολεμο κ απο κοντα...!
    ...αυτο το χερακι εχει μονο σημασια!

  4. #3
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μπράβο φίλε για το μεράκι που έδειξες για την ολοκλήρωση του όλου project, που πραγματικά θα μεταμορφώσει την Ε39.
    Εύχομαι το τελικό αποτέλεσμα να σε ανταμείψει...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  5. #4
    Εγγραφή
    27-12-09
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    151
    Thanked
    297
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να'στε καλα αδελφια για τα καλα σας λόγια .

    Bill συντομα , πολύ συντομα φιλε θα ειναι ετοιμο .... Συμμαζευονται λιγο ο αχταρμας που λεγεται καλωδια μεσα εκει οπως ειδες , Navi μπαινουν πλεον μες την βδομαδα , αντε και την επομενη μαζι , καθισματα προγραμματισμοι ταχυμετρου και κατι αλλα ψιλα και βγηκε στον δρόμο .
    Να εισαι σιγουρος πως θα τα πουμε ΣΙΓΟΥΡΑ , μολις περπατησει , και απο κοντα . Ειναι αλλωστε και ο βασικος λόγος που δεν εμφανιζομαι .... Μου την σπαει να ακολουθω με Cherokee ... χαχαχαχαχα
    Μνημόσυνο με ΞΕΝΑ κόλυβα ....

  6. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Τρίκαλα
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    4.894
    Thanked
    6363
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Όπως είπαν και τα παιδιά πιο πάνω, μπράβο για το μεράκι σου να φτιάξεις αυτό το θηρίο!

  7. #6
    Εγγραφή
    05-01-10
    Περιοχή
    Ναουσα
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    4.110
    Thanked
    2483
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    τουμπανο λεμε

  8. #7
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ω ρε φίλε τι γίνεται εκεί μέσα στο σαλόνι σου ? Ο Κατρίνα πέρασε?

    Κουράγιο, τώρα που έχεις μπει στη τελική ευθεία επιτέλους θα το χαρείς!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Monsta : 22-04-10 στις 21:08

  9. #8
    Εγγραφή
    25-12-09
    Περιοχή
    Elefsina
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    2.652
    Thanked
    1629
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πολύ ταλαιπωρία αλλά το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει και είμαι σίγουρος. Καλές βόλτες με ασφάλεια και να είσαι γερός να το χαίρεσαι.

    Μια ερώτηση: γιατί υπάρχει μια μικρή αρηθμία όταν αφήνεις το γκάζι στο ρελαντι? Σαν να τρεμοπαίζουν οι στροφές λίγο. Μήπως επειδή έχετε το MAF έτσι και κρέμεται και ρουφάει πολύ αέρα? Επίσης, λογικά σκάστρα περιλαμβάνει μέσα στο κιτ και έχετε χρησιμοποιήσει αυτή και όχι κάποια άλλη aftermarket ανοιχτού τύπου.

  10. #9
    Εγγραφή
    27-12-09
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    151
    Thanked
    297
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ευχαριστω πολύ παιδια για τα καλα σας λόγια .

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stratos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πολύ ταλαιπωρία αλλά το αποτέλεσμα θα σε ανταμείψει και είμαι σίγουρος. Καλές βόλτες με ασφάλεια και να είσαι γερός να το χαίρεσαι.

    Μια ερώτηση: γιατί υπάρχει μια μικρή αρηθμία όταν αφήνεις το γκάζι στο ρελαντι? Σαν να τρεμοπαίζουν οι στροφές λίγο. Μήπως επειδή έχετε το MAF έτσι και κρέμεται και ρουφάει πολύ αέρα? Επίσης, λογικά σκάστρα περιλαμβάνει μέσα στο κιτ και έχετε χρησιμοποιήσει αυτή και όχι κάποια άλλη aftermarket ανοιχτού τύπου.
    Αριθμία οπως πολύ σωστα ειπες ειχαμε γιατι
    α) οντως κρεμοτανε το Μαφ
    β) η πρωτη του ητανε .... σιγουρα εστρωσε αρκετα οταν μπηκε και το φιλτρο επανω αλλα σκεψου ενα μοτερ να εχει κατσει 6 μηνες σχεδον απραγο , οι αισθητηρες θελουν να δουλεψουν λιγο για να διαβασουν σωστα και ..... Θα δουμε και στο τελος τι θα δουμε .... παντως ξαναλέω , με φιλτρο επανω εχει καθαρισει αρκετα .
    Σκαστρα υπαρχει επανω αν δεις καλα στο βιντεο ΑΛΛΑ στο μυαλο μου εισαι .... απο η στιγμη που ανοιξα το κουτι της ESS αμεσως η ενσταση μου ηταν αυτη ..... Θα μπει μια after οπως και να'χει .
    Μνημόσυνο με ΞΕΝΑ κόλυβα ....

  11. #10
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Welcome to the FI world! Τα προβληματα ειναι και αυτα μερος της διαδικασιας. Οσοι εχουν ασχοληθει με εκτεταμενες μετατροπες τα εχουν αντιμετωπισει.
    Το προβλημα σου με το ρελαντι, (αν δεν στρωσει αφου ο εγκεφαλος ισως να χρειαζεται καποιο χρονο για adaptation-αν τον εχεις κανει και reflash- οποτε προσπαθει να αποκτησει καινουργιες fuel trimming curves στο ρελαντι μιας και εκει δουλευει σιγουρα closed loop) πιθανον να οφειλεται στη θεση της σκαστρας, που αν βρισκεται πολυ κοντα σε ενα ευαισθητο MAF, κατα την εκτονωση της επηρεαζει την ροη του αερα (με την δημιουργια μικρου στροβιλισμου) και κατα συνεπεια και την ποσοτητα που ψεκαζουν τα μπεκ στο ρελαντι. Αυτο παιρνει καποια δευτερολεπτα και μετα απο λιγο ομαλοποιειται η ροη του αερα και κατ επεκταση οι στροφες του ρελαντι.
    Αν αλλαξεις σκαστρα προσπαθησε να χρησιμοποιησεις κλειστου τυπου. Οι ανοιχτου τυπου, μιας και χρησιμοποιεις MAF ειναι πιθανο να σου δημιουργησουν περισσοτερα προβληματα στο ρελαντι. Υπαρχουν βεβαια και οι διπλου εμβολου που εχουν επιστροφη αλλα ταυτοχρονα και εκτονωση στον αερα (by pass & blow off). Το καθε αυτοκινητο αντιδρα διαφορετικα οποτε η δοκιμη ειναι ο καλυτερος σου συμβουλος σε αυτες τις περιπτωσεις. Good Luck!

  12. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    deepBLUE (23-04-10)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP