Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 56

Θέμα: βελτιωση Μ54Β22

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Talking βελτιωση Μ54Β22

    ανοιγω αυτό το θρεντ με σκοπο να ακουσω γνωμες για να ζωντανεψει λιγο ο 2.2. θα παρακαλουσα πολύ να μην αναλωθούμε σε προτασεις-αντιπροτασεις οικονομικου χαρακτήρα όπως< εγω θα εβαζα τριλιτρο, δεν σε συμφερει οικονομικα,ριξε καπου αλλου τα λεφτα,>. θα ηθελα μονο τεχνικες γνωμες-αποψεις επι του θεματος.

    οι παρακατω βελτιωσεις που θα αναφερω θα γινουν με γνωμονα καποια στιγμη να μπει τριλιτρο μοτερ(όταν βρεθει καλο μοτερ και όχι κυνηγημενο όπως το 98% που διατιθονται προς πωληση τωρα) αλλα στην παρουσα φαση με αρχης γενομενης τον σεπτεμβριο και αγοράζοντας τα εξαρτήματα σιγα -σιγα ώστε να κρατηθεί το κοστος χαμηλα ,θα γινουν με σκοπο την τονωση του 2.2. και στοχο την αποδοση σε ισχυ τα αλογα του 2,5 και σε ροπη οσο μπορω πιο κοντα στα 25 κιλα. να αναφερω ότι για τα παραπανω φταιει ο ζαχος που ολο (μας) τσιγκλάει τον Μ54 σκέφτομαι να τοποθετησω τα εξης:
    1.πολλαπλη εισαγωγης από Μ54β30(εχω διαβασει ότι μπαινει σε ξενο φορουμ)
    2.εκκεντροφορο εισαγωγης από Μ54β30
    3.χταποδια από Μ52,χωρις καταλυτες
    4.τελικο από 330 ε46
    5. καταλυτες ελευθερους 200δες
    6. κατι τροχαλιες της uuc που τις εχω παρει εδώ και 3 χρονια και εχω ξεχασει να τις βαλω.
    θα χρειαστω και μπεκ από 330? την γνωμη σας για τα παραπανω

  2. The Following 9 Users Say Thank You to dark knight For This Useful Post:

    A8hnaios (23-05-14), andreas_R (24-05-14), Bazil Van Sinner (23-05-14), diosak (14-02-15), limnios.m3 e36 (23-05-14), mitsos_chania (23-05-14), nikos valvetronic (24-05-14), Vassilis ///M (23-05-14), zaharias (23-05-14)

  3. #2
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3074
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ωραιο μοτερ αυτο που εχεις,εγω θα κοιταγα παραλληλα με αυτα που εχεις και για ελαφρωμενο βολαν.

    Απο προγραμματισμο στον δρομο με προγραμματιστη για να αποδωσουνε ολα τα παραπανω???
    insane in the ///Midbrain

  4. The Following 2 Users Say Thank You to m_power_lunatic For This Useful Post:

    andreas_R (24-05-14), mitsos_chania (23-05-14)

  5. #3
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    εχεις δικιο για προγραμμα,αυτό θα είναι το τελευταιο σταδιο. από αυτά που ανεφερα εχω μονο τις τροχαλιες και συντομα θα αγοραστει και η πολλαπλη εισαγωγης.

  6. #4
    Εγγραφή
    27-05-12
    Περιοχή
    neverland
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    11.191
    Thanked
    30480
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    subscribed !

    * fb page flickr

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    ......με αυτόν τον μοναδικό ήχο που μόνο οι ευθείς 6κύλινδροι BMW έχουν..

  7. The Following User Says Thank You to Bazil Van Sinner For This Useful Post:

    dark knight (23-05-14)

  8. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    ανοιγω αυτό το θρεντ με σκοπο να ακουσω γνωμες για να ζωντανεψει λιγο ο 2.2. θα παρακαλουσα πολύ να μην αναλωθούμε σε προτασεις-αντιπροτασεις οικονομικου χαρακτήρα όπως< εγω θα εβαζα τριλιτρο, δεν σε συμφερει οικονομικα,ριξε καπου αλλου τα λεφτα,>. θα ηθελα μονο τεχνικες γνωμες-αποψεις επι του θεματος.

    οι παρακατω βελτιωσεις που θα αναφερω θα γινουν με γνωμονα καποια στιγμη να μπει τριλιτρο μοτερ(όταν βρεθει καλο μοτερ και όχι κυνηγημενο όπως το 98% που διατιθονται προς πωληση τωρα) αλλα στην παρουσα φαση με αρχης γενομενης τον σεπτεμβριο και αγοράζοντας τα εξαρτήματα σιγα -σιγα ώστε να κρατηθεί το κοστος χαμηλα ,θα γινουν με σκοπο την τονωση του 2.2. και στοχο την αποδοση σε ισχυ τα αλογα του 2,5 και σε ροπη οσο μπορω πιο κοντα στα 25 κιλα. να αναφερω ότι για τα παραπανω φταιει ο ζαχος που ολο (μας) τσιγκλάει τον Μ54 σκέφτομαι να τοποθετησω τα εξης:
    1.πολλαπλη εισαγωγης από Μ54β30(εχω διαβασει ότι μπαινει σε ξενο φορουμ)
    2.εκκεντροφορο εισαγωγης από Μ54β30
    3.χταποδια από Μ52,χωρις καταλυτες
    4.τελικο από 330 ε46
    5. καταλυτες ελευθερους 200δες
    6. κατι τροχαλιες της uuc που τις εχω παρει εδώ και 3 χρονια και εχω ξεχασει να τις βαλω.
    θα χρειαστω και μπεκ από 330? την γνωμη σας για τα παραπανω
    νομίζω πως με την εισαγωγή θα αδειάσεις χαμηλά και το κέρδος θα είναι μηδαμινό.
    ο εκκεντροφόρος θα δώσει λίγη δύναμη αλλά πάλι έχει μικρή διάρκεια.
    τα χταπόδια αξίζουν γιατί απομακρύνουν τους καταλύτες που πνίγουν την εξαγωγή.
    μπεκ μπορείς να βάλεις αλλά σε συνδυασμό με πρόγραμμα.
    γενικώς όλα θέλουν πρόγραμμα για να δουλέψουν σωστά

  9. #6
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    στεφ σκεφτηκα ότι πιο σωστη κινηση είναι αφου θα βελτιωσω την εξαγωγή να βελτιωσω και την εισαγωγή.η λυση της πολλαπλης εισαγωγης εχει εφαρμοστει σε πολλα bmwμοτερ με κερδη μονο από την αντικατασταση της χωρις καμια άλλη επεμβαση.απο Μ52 εως Μ54.αν θυμαμαι καλα το ειχε κανει και ο σταματης στο σενταν 323 ε46 και ειδε διαφορα.για το προγραμμα συμφωνω.

  10. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    στεφ σκεφτηκα ότι πιο σωστη κινηση είναι αφου θα βελτιωσω την εξαγωγή να βελτιωσω και την εισαγωγή.η λυση της πολλαπλης εισαγωγης εχει εφαρμοστει σε πολλα bmwμοτερ με κερδη μονο από την αντικατασταση της χωρις καμια άλλη επεμβαση.απο Μ52 εως Μ54.αν θυμαμαι καλα το ειχε κανει και ο σταματης στο σενταν 323 ε46 και ειδε διαφορα.για το προγραμμα συμφωνω.
    η λύση της εισαγωγής δουλεύει πολύ καλά σε όλα τα Μ52TU μοτέρ γιατί είναι φιμωμένα. εσύ έχεις Μ54 2,2 με απόδοση όση και ο 2,5TU.
    κάπου έχω σώσει κι ένα θρεντ από εξωτερικό με πειράματα όλων των διαθέσιμων εισαγωγών στον Μ54. πενιχρά αποτελέσματα. ελπίζω να το βρω να το ανεβάσω.

  11. The Following 2 Users Say Thank You to stefm5 For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (23-05-14), Vassilis ///M (31-12-23)

  12. #8
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.553
    Thanked
    2758
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    https://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=746468 μηπως εννοεις αυτό? καλα δεν βγαινει καθαρο συμπερασμα.ο ενας λεει ότι σε β25 με αλλαγη σε β30 θα κερδισει 4,5 αλογα ψηλα και ότι θα αδειασει χαμηλα. μετα καπου αναφερει ότι σε Μ54Β.. η αλλαγη πολλαπλης συνδιασμενο και με άλλες επεμβάσεις όπως εξαγωγή θα εχει καλυτερα αποτελεσματα
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη dark knight : 23-05-14 στις 16:16

  13. #9
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.815
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Δεν ξερω για εκκεντροφορους απο 330 αν θα δωσουν κατι..
    Χταποδια & καταλυτες θα αδειασεις χαμηλα & θα παρεις ψηλα.. (με ενα προγραμμα θα δεις τα καλυτερα αποτελεσματα)
    Εισαγωγη απο 330, δεν ξερω.. αν το εχεις ψαξει, τοτε ΟΚ..
    Για εμενα η καλυτερη λυση ειναι το κομπρεσσερ.. ΤΕΛΟΣ..
    Μπορεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο εστω και σκετο κομπρεσσορα (απ'οσο ξερω υπαρχουν γατονια που εχουν καλουπια απο βασεις για κομπρεσσορα) και απο εκει και περα μπορεις να "χτισεις" ενα κιτ με σχετικα μικρο κοστος..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  14. The Following 5 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    andreas_R (24-05-14), Bazil Van Sinner (23-05-14), dark knight (23-05-14), Kostas Maras (23-05-14), Βασιλης (17-07-15)

  15. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ξερω για εκκεντροφορους απο 330 αν θα δωσουν κατι..
    Χταποδια & καταλυτες θα αδειασεις χαμηλα & θα παρεις ψηλα.. (με ενα προγραμμα θα δεις τα καλυτερα αποτελεσματα)
    Εισαγωγη απο 330, δεν ξερω.. αν το εχεις ψαξει, τοτε ΟΚ..
    Για εμενα η καλυτερη λυση ειναι το κομπρεσσερ.. ΤΕΛΟΣ..
    Μπορεις να βρεις ενα μεταχειρισμενο εστω και σκετο κομπρεσσορα (απ'οσο ξερω υπαρχουν γατονια που εχουν καλουπια απο βασεις για κομπρεσσορα) και απο εκει και περα μπορεις να "χτισεις" ενα κιτ με σχετικα μικρο κοστος..
    ζάχο εσύ πουλάς ένα κιτ vortech στο car.gr?

Σελίδα 1 από 6 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP