alexm (28-09-13), Bazil Van Sinner (28-09-13)
Και να μας
Πεις απο περίεργια ποσά θέλει η Ferrari κ ποσο η πορσε για 10.000 το χρόνο πχ σε service κατα μέσο όρο ποσά ζητάει
H Modena ειναι το αυτοκινητο του οδηγου. Σε αντιθεση με τα αλλα που απλα μπαινεις, οδηγας, απολαμβανεις και μετα γυρνας σπιτι και χαλαρωνεις, εδω απλα εισαι στη πριζα συνεχως. Θες να πας βολτα, να πας σπιτι να πιεις ενα καφε και να ξαναπας βολτα. Το μυαλο σου μενει εκει.
Η αναρτηση ειναι απολυτα σκληροπηρινικη ακομα και στη χαλαρη ρυθμιση. Το τιμονι αψογα ζυγισμενο και ακριβες. Οι χωροι στη καμπινα τεραστιοι για δυο ατομα, δινουν εναν αλλο αερα, καμια σχεση με 911, Gallardo και GTR. O σχεδιασμος του εσωτερικου χααρακτηριζεται απο την ελλειψη κεντρικης κατω κονσολας, χαρακτηριστικο των μικρων Ferrari. Για την σχεδιαστικη του ηλικια αρκετα καλο και αρκετα καλη ποιοτητα κατασκευης με κορυφαια υλικα. Απουσιαζουν κατι ηλεκτρονικα για τους απαιτητικους πχ υπολογιστης ταξιδιου, ενω το ηχοσυστημα εχει κασσετοφωνο και 6δισκο στο πορτ μπακαζ που ειναι αρκετα καλο.
Το κιβωτιο ειναι αρκετα ευχαριστο αν και αργο σε συγκριση με τα σημερινα. Σε σχεση με τιπτρονικ ειναι πολυ μπροστα σε θεμα αισθησης-αποδοσης.
Στο δρομο ειναι αρκετα γρηγορο και ιδιαιτερα απολαυστικο με απιστευτο ηχο που γουργουραει γλυκα απο τις 2.500 στροφες. Γι αυτο και ειναι το ιδιο ευχαριστη οδηγικα, με 40 χλμ και με 240 χλμ. Ο τροπος που ανεβαζει στροφες ειναι εντυπωσιακος, ακομα και μετα απο ενα χρονο με προλαβαινει καμια φορα ο κοφτης με 2α και 3η, αφου απο τισ 3500 στροφες και μετα, δεν υπαρχει κανενα κομπιασμα του κινητηρα μεχρι τα κοκκινα.
Στο δρομο, τυχαια, εχω κατατροπωσει πολλες 997, εννοειται ατμοσφαιρικες, αφου με Τουρμπο ακομα και εργοστασιακη 996 υπολειπεται. Παντως με ενα φιλο που οδηγουσε συχνα μια 430, μου ειπε πως μονο ψηλα υπαρχει αισθητη διαφορα, μετα τα 200, ενω ο τροπος που βγαινει η ισχυς στην 360 ειναι καταιγιστικος κατα καποιο τροπο, ισως να οφειλεται στις 5 βαλβιδες στον κυλινδρο.
Το κοστος συντηρησης ειναι αυξημενο, αλλα οχι τρομακτικο. Στην αντιπροσωπεια, παιζουν τρελλα νουμερα, το 5χιλιαρο και το 10χιλιαρο παει συννεφο.
Εγω αν και εκανα αρκετα συμμαζεματα, κρατηθηκα σε λογικα επιπεδα για αυτο και εκανα και αναβαθμισεις, ζαντες, εξατμιση κλπ. Καποια χαζα θεματα υπαρχουν, κλειδαριες Fiat που χαλανε, συρματοσκοινα κλειδαριας που σπανε κλπ.
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 29-09-13 στις 09:07
A8hnaios (29-09-13), alexm (04-10-13), ankor (01-10-13), aristent (29-09-13), Bazil Van Sinner (29-09-13), BILL007 (29-09-13), bill_m3 (29-09-13), bimmer-corfu (29-09-13), Civileng (04-10-13), dark knight (02-10-13), doctore (29-09-13), EVERGET (30-09-13), friendgr (30-09-13), gant (29-09-13), giannis z3 (31-01-14), KalpasM3 (13-10-13), Loukas (29-09-13), nik200 (14-10-13), nikos1400 (29-09-13), Panos 316T (29-09-13), Tsakirakos (03-10-13), vagmag (30-09-13), Vasilis M3 (29-09-13), zografias (14-10-13), ΜΙΧΑΛΗΣ (30-01-14)
Ευχαριστουμε για την περιγραφη Μιχαλη,να χαιρεσαι και εσυ το οχημα σου!!!
η Modena 360 ειναι η πρωτη Φερραρι με τοσες καμπυλες στο αμαξωμα,(αντικατεστησε την F355) που ακομα και σημερα δειχνει "φρεσκια" και οχι παλιο μοντελο.
.....ελπιζω καποια στιγμη να βγειτε καμμια βολτα για καφεδακι με τον Doc!!!
....οχι τιποτε αλλο,αλλα δυο πανεμορφα οχηματα μαζι,θα βοηθησουν να φυγουν τα αλατα απο το σβερκο του κοσμου, απο το πολυ κεφαλογυρισμα!!!
Σορυ Doc για το οφτοπικ,αλλα ας το δουμε σαν ευχαριστο διαλειμμα!!!![]()
A8hnaios (29-09-13), BILL007 (29-09-13), bimmer-corfu (29-09-13), doctore (29-09-13), gant (30-09-13), giannis z3 (31-01-14), KalpasM3 (13-10-13), mikegr (29-09-13), VanVIC (29-09-13), zografias (14-10-13)
aristent (30-09-13)
Bazil Van Sinner (30-09-13), paganis (01-10-13), pilot (01-10-13)
doctore (30-09-13)
Στο Nordschleife .
Στο ελλαδιστάν κηφισιά-γλυφάδα σε πόση ώρα το κάνει; (αν επιζήσουν οι ζάντες και οι αναρτήσεις από τους ανάγλυφους δρόμους που έχουμε)
Ποτέ δεν κατάλαβα τι νόημα έχουν αυτές οι συγκρίσεις στην καθημερινή πραγματική ζωή που κινούνται αυτά τα οχήματα.
Για μένα περισσότερο μετράει η απόλαυση να οδηγάς ένα τέτοιο όχημα κι ας είναι αργό και ένα δευτερόλεπτο.
A8hnaios (04-10-13), Leonidas_E39 (02-10-13), Thomelef (01-10-13)
Με το φιλο μου που δουλευε στον Απεργη κοντα 10 χρονια και εχουν περασει ολα τα αυτοκινητα του ελληνικου χωρου στα χερια του, (SLR, 430, απειρες BMW και Μercedes) αυτη την κουβεντα καναμε. Ειχε την τυχη να φερει και τα δυο 360 Stradale απο την Πατρα στη Αθηνα.
"Πως ητανε σαν αισθηση?" τον ρωτησα.
"Δεν εχω ζησει κατι παρομοια εμπειρια, απιστευτο" μου απαντησε
aristent (01-10-13)