Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 33

Θέμα: turbo σε 325Ci E46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή turbo σε 325Ci E46

    Καθαρά για ενημέρωση μου, αξίζει κάτι τέτοιο;
    Γιατί ποσά μιλάμε, δεν θέλουμε τρελή αύξηση αλόγων.

  2. #2
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Γερακας
    Μηνύματα
    5.944
    Thanked
    12384
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Στον κινητήρα σου εχουν βάλει αρκετοί κιτ κομπρέσορα.

    κανε μια προσεκτική αναζητηση στο φόρουμ και θα βρεις πολλά θεματα για να ενημερωθείς.

    ενδεικτικά https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...ghlight=tuning . Θα βρεις κι αλλα.

  3. The Following 5 Users Say Thank You to PANOS-E60 For This Useful Post:

    A8hnaios (28-08-13), BILL007 (28-08-13), Bitz (29-08-13), Christopherk (28-08-13), nikos1400 (28-08-13)

  4. #3
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.

    Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.

  5. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Athens, Greece
    Ηλικία
    36
    Μηνύματα
    6.094
    Thanked
    8507
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christopher 325Ci E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.

    Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.
    Με τον κομπ. εχεις ροπη πριν τις 2000..

  6. The Following User Says Thank You to fanisk For This Useful Post:

    Kostas Maras (28-08-13)

  7. #5
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christopher 325Ci E46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.

    Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.
    θα σου προτεινα να ενημερωθεις πανω στο θεμα και στον τροπο που λειτουργουν οι 2 μεθοδοι υπερτροφοδοτησης.
    αν απλα θελεις ενα σβελτο αμαξακι, χωρις εκτεταμενες μετατροπες και ροπη απο χαμηλα...θα σου προτεινα κομπρεσσορα.
    οσο για το θεμα κοστος,,,στα ιδια περιπου ειναι για μια σχετικα αξιοπιστη μετατροπη.

  8. The Following 2 Users Say Thank You to paganis For This Useful Post:

    BILL007 (28-08-13), Bitz (29-08-13)

  9. #6
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο Καρρας στο Αργος ισως ειναι η λυση σου.

  10. #7
    Εγγραφή
    07-01-13
    Περιοχή
    Athens/ Κορυδαλλός
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    860
    Thanked
    619
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Άρα μιλάμε για ένα κόστος στα 5κ πάνω κάτω..

  11. #8
    Εγγραφή
    01-08-10
    Περιοχή
    αθηνα μενίδι
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    116
    Thanked
    80
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αδελφέ άνοιξες βαρβάτο θέμα δεν ξέρω ποιο είναι ποιο οικονομικό η ποιο αξιοπιστο πάντως οι περισσότεροι που έχω ακουσει στα 6κύλινδρα ακολουθησαν το δρόμο του κομπρέσορα που είναι πάρα πολύ μεγάλο το κόστος αν αναλογιστείς ότι μιλάμε για περίπου 70με 90 άλογα.Ο καράς πάλι στο άργος δεν ξέρω για τα 6κύλινδρα πάντως τα τετρακύλινδρα τα τουρμπιζε με κλειστά μάτια.Προσωπική μου άποψη είναι ΄΄οτι εφόσον το 46ρι σου είναι και κουπέ με τα λεφτα΄που ψάχνεσαι θα βρεις αυτή τη στιγμή που μιλάμε ανετα μ3και μη σου πω ότι θα του κάνεις και μια ψιλοεπισκευουλα πριν το βάλεις και πάνω.Νομίζω και απο ότι ξέρω τα μοτεράκια με όλη αυτή την κρίση είναι στα αζήτητα.Βέβαια να σε ενημερώσω ότι για μ3 ε46 έχω ακουσει τα χειρότερα και τα καλύτερα απο τύπους που λενε δεν σπαει δεν χαλάει μέχρι ότι μ3 σημαινει αιμοδοσία με το χέρι στη τσέπη δεν έχω βέβαια προσωπική άποψη.Πάντως αν προχωρίσεις σε κομπρέσορα η τουρμπισμα κλασικό μην περιμένεςι το μοτεράκι σου να κρατήσει την αξιοπηστία που έχει τώρα μπορέι να είναι 192 αλογάκια αλλά πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει .............

  12. The Following User Says Thank You to Βαγγελης For This Useful Post:

    Alekos x1 sdrive18i (28-08-13)

  13. #9
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αλλιώς μοτέρ 330 με πολύ μικρότερο κόστος και 240 άλογα αξιόπιστα...
    BMW 320ci AC Schnitzer

  14. The Following 4 Users Say Thank You to teo21 For This Useful Post:

    A8hnaios (28-08-13), Bitz (29-08-13), STREETRACING (29-08-13), Vassilis ///M (29-08-13)

  15. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    θρακομακεδονες
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    1.970
    Thanked
    1891
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βαγγελης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αδελφέ άνοιξες βαρβάτο θέμα δεν ξέρω ποιο είναι ποιο οικονομικό η ποιο αξιοπιστο πάντως οι περισσότεροι που έχω ακουσει στα 6κύλινδρα ακολουθησαν το δρόμο του κομπρέσορα που είναι πάρα πολύ μεγάλο το κόστος αν αναλογιστείς ότι μιλάμε για περίπου 70με 90 άλογα.Ο καράς πάλι στο άργος δεν ξέρω για τα 6κύλινδρα πάντως τα τετρακύλινδρα τα τουρμπιζε με κλειστά μάτια.Προσωπική μου άποψη είναι ΄΄οτι εφόσον το 46ρι σου είναι και κουπέ με τα λεφτα΄που ψάχνεσαι θα βρεις αυτή τη στιγμή που μιλάμε ανετα μ3και μη σου πω ότι θα του κάνεις και μια ψιλοεπισκευουλα πριν το βάλεις και πάνω.Νομίζω και απο ότι ξέρω τα μοτεράκια με όλη αυτή την κρίση είναι στα αζήτητα.Βέβαια να σε ενημερώσω ότι για μ3 ε46 έχω ακουσει τα χειρότερα και τα καλύτερα απο τύπους που λενε δεν σπαει δεν χαλάει μέχρι ότι μ3 σημαινει αιμοδοσία με το χέρι στη τσέπη δεν έχω βέβαια προσωπική άποψη.Πάντως αν προχωρίσεις σε κομπρέσορα η τουρμπισμα κλασικό μην περιμένεςι το μοτεράκι σου να κρατήσει την αξιοπηστία που έχει τώρα μπορέι να είναι 192 αλογάκια αλλά πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει .............
    ισως, οτι τα τουρμπιζε με κλειστα τα ματια...να φταιει για την ποιοτητα της εργασιας του...https://bmwfans.gr/forum/images/smil..._2/whistle.gif

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP