Καθαρά για ενημέρωση μου, αξίζει κάτι τέτοιο;
Γιατί ποσά μιλάμε, δεν θέλουμε τρελή αύξηση αλόγων.
Καθαρά για ενημέρωση μου, αξίζει κάτι τέτοιο;
Γιατί ποσά μιλάμε, δεν θέλουμε τρελή αύξηση αλόγων.
Στον κινητήρα σου εχουν βάλει αρκετοί κιτ κομπρέσορα.
κανε μια προσεκτική αναζητηση στο φόρουμ και θα βρεις πολλά θεματα για να ενημερωθείς.
ενδεικτικά https://www.bmwfans.gr/forum/showthr...ghlight=tuning . Θα βρεις κι αλλα.
A8hnaios (28-08-13), BILL007 (28-08-13), Bitz (29-08-13), Christopherk (28-08-13), nikos1400 (28-08-13)
Δεν με ενδιαφέρει η λύση του κομπρέσορα γιατί δεν με ενδιαφέρει τόσο η αύξηση στα άλογα αλλά οι ροπές μόνο.
Πιστεύω σε turbo θα έρθει αρκετά πιο οικονομικά.
Kostas Maras (28-08-13)
θα σου προτεινα να ενημερωθεις πανω στο θεμα και στον τροπο που λειτουργουν οι 2 μεθοδοι υπερτροφοδοτησης.
αν απλα θελεις ενα σβελτο αμαξακι, χωρις εκτεταμενες μετατροπες και ροπη απο χαμηλα...θα σου προτεινα κομπρεσσορα.
οσο για το θεμα κοστος,,,στα ιδια περιπου ειναι για μια σχετικα αξιοπιστη μετατροπη.
Ο Καρρας στο Αργος ισως ειναι η λυση σου.
Άρα μιλάμε για ένα κόστος στα 5κ πάνω κάτω..
Αδελφέ άνοιξες βαρβάτο θέμα δεν ξέρω ποιο είναι ποιο οικονομικό η ποιο αξιοπιστο πάντως οι περισσότεροι που έχω ακουσει στα 6κύλινδρα ακολουθησαν το δρόμο του κομπρέσορα που είναι πάρα πολύ μεγάλο το κόστος αν αναλογιστείς ότι μιλάμε για περίπου 70με 90 άλογα.Ο καράς πάλι στο άργος δεν ξέρω για τα 6κύλινδρα πάντως τα τετρακύλινδρα τα τουρμπιζε με κλειστά μάτια.Προσωπική μου άποψη είναι ΄΄οτι εφόσον το 46ρι σου είναι και κουπέ με τα λεφτα΄που ψάχνεσαι θα βρεις αυτή τη στιγμή που μιλάμε ανετα μ3και μη σου πω ότι θα του κάνεις και μια ψιλοεπισκευουλα πριν το βάλεις και πάνω.Νομίζω και απο ότι ξέρω τα μοτεράκια με όλη αυτή την κρίση είναι στα αζήτητα.Βέβαια να σε ενημερώσω ότι για μ3 ε46 έχω ακουσει τα χειρότερα και τα καλύτερα απο τύπους που λενε δεν σπαει δεν χαλάει μέχρι ότι μ3 σημαινει αιμοδοσία με το χέρι στη τσέπη δεν έχω βέβαια προσωπική άποψη.Πάντως αν προχωρίσεις σε κομπρέσορα η τουρμπισμα κλασικό μην περιμένεςι το μοτεράκι σου να κρατήσει την αξιοπηστία που έχει τώρα μπορέι να είναι 192 αλογάκια αλλά πραγματικά δεν σπάει δεν χαλάει .............
Alekos x1 sdrive18i (28-08-13)
Αλλιώς μοτέρ 330 με πολύ μικρότερο κόστος και 240 άλογα αξιόπιστα...
BMW 320ci AC Schnitzer
A8hnaios (28-08-13), Bitz (29-08-13), STREETRACING (29-08-13), Vassilis ///M (29-08-13)
ισως, οτι τα τουρμπιζε με κλειστα τα ματια...να φταιει για την ποιοτητα της εργασιας του...https://bmwfans.gr/forum/images/smil..._2/whistle.gif