Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 26

Θέμα: E30-με μοτερ M40-Ρεταρισμα στις 6000???

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Παλαιο Φαληρο-Αθηνα.
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή E30-με μοτερ M40-Ρεταρισμα στις 6000???

    Εχω ενα Ε30 με Μ40 κινητηρα 1.6..
    Στις 6000 στροφες μου κανει ενα ρεταρισμα,ειτε με νεκρα ειτε με φορτιο,κατι σαν κοφτης,αλλα το θεμα ειναι οτι μετα απο το ρεταρισμα,με νεκρα αφηνοντας το γκαζι ο κινητηρας δουλευει σαν μπουκωμενος,στο ρελαντι,σαν ξεχρονιστος,σαν να παει να σβησει για κανα δυο δευτερολεπτα και μετα στρωνει....
    Στην πορεια τωρα οταν τσιτωσω καποια ταχυτητα,παλι ρεταρει,και οταν κανω εκεινη την στιγμη αλλαγη στην επομενη σχεση,δουλευει ρεταριστο για παλι κανα δυο δευτερολεπτα και μετα καθαριζει και επιταχυνει....
    Το εχει αντιμετωπισει κανενας σας ωστε να μου δωσει καποια συμβουλη σχετικα με το τι ειναι και πως φτιαχνεται???
    Αλλαξα μεχρι και αντλια βενζινης επειδη καποιος φιλος μου ειπε οτι μπορει να μενει απο βενζινη στα ψηλα,αλλα τιποτα δεν διορθωθηκε....

    Ευχαριστω εκ των προτερων..
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 22-07-13 στις 14:20

  2. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα ρευματα τα ειδατε? Πολλαπλασιαστης, μπουζοκαλώδια κλπ

  3. #3
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Παλαιο Φαληρο-Αθηνα.
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ολα τα μπουζοκαλωδια αλλαχτηκανε με καινουρια,μπουζι,δοκιμαστη κανε μεχρι και ιριδιου με τα ιδια αποτελεσματα,ο πολαπλασιαστης δεν ελενχθηκε γιατι αν ηταν θα εκανε προβλημα συνεχεια και οχι μονο στις 6000 να ρεταρει,και μετα στο ρελαντι να δουλευει σαν ξεχρονιστο για λιγο και μετα να στρωνει...

    Επισης κατι που ξεχασα να αναφερω πριν...
    Καμια φορα το ρεταρισμα στην πορεια το κανει και σε πιο χαμηλες στρεοφες,Πχ-στις 5250-5500,αναλογα με τα κεφια του....
    Σταυρολεξο για δυνατους λυτες....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fatboyaudio : 22-07-13 στις 10:34

  4. #4
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    6.185
    Thanked
    10610
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι άλλο εχετε κοιτάξει;

    Επειδη συνηθως αυτα τα σπαστικα προβληματα ειναι είτε ρευμα, είτε καύσιμο και θα πρεπει να ελεγχθουν ολα διεξοδικά ενα προς ενα

  5. The Following User Says Thank You to Kostas_1 For This Useful Post:

    BILL007 (22-07-13)

  6. #5
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Παλαιο Φαληρο-Αθηνα.
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να ενημερωσω για κατι....

    Εχω αλλαξει κινητηρα γιατι ο μαμα ειχε φαγωμενο εκκεντροφορο και ωστηρια και χτυπαγε(θορυβος απο τον εκκεντροφορο)....
    Το παραξενο ειναι οτι και ο προηγουμενος κινητηρας εκανε το ιδιο προβλημα,αλλα πιο χαμηλα στις 5250 στροφες,και λεγαμε τοτε οτι ηταν λογω του εκκεντροφορου και για αυτο αλλαξαμε κινητηρα..
    Το θεμα ειναι οτι ο καινουριος μπηκε απανω με καινουριο luft-καινουριο εγκεφαλο-καινουριο δυναμο-καινουριο σενσορα Λ-καινουρια καλωδιωση ......

    Τα μονα που μεινανε απο τον παλιο ειναι:πολλαπλασιαστης-αντλια βενζινης(αλλαχτηκε με τα ιδια αποτελεσματα)-φιλτρο βενζινης-φιλτρο ανθρακα(η οπως αλλιως λεγεται αυτο)-φιλτροκουτι-ψυγειο....

    Και το προβλημα παραμενει...
    Απλα τωρα ρεταρει πιο ψηλα στις 6000 αντι για 5250.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη fatboyaudio : 22-07-13 στις 10:47

  7. #6
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Παλαιο Φαληρο-Αθηνα.
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εδω και το link για τα προβληματα που ειχα με τον προηγουμενο κινητηρα....
    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=13642

  8. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κοίτα εδώ και άρχισε να αφαιρείς περιπτώσεις

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=12856
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  9. The Following 3 Users Say Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    A8hnaios (22-07-13), BILL007 (22-07-13), Kostas_1 (22-07-13)

  10. #8
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Παλαιο Φαληρο-Αθηνα.
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ηδη εχουν βγει απο τη λιστα ολος ο κινηρας με τα περιφερειακα του(λογω αλλαγης)-το φιλτρο βενζινης και η αντλια βενζινης-τα μπουζοκαλωδια και τα μπουζι...Ειναι δυνατον να κανει το ιδιο προβλημα με τον προηγουμενο(με εξερεση τον φαγωμενο εκκεντροφορο του παλιου)???
    Τι αλλο μενει????

  11. #9

    Προεπιλογή

    Το λουφτ ειναι σίγουρα καινούριο ; Σε ποιον μηχανικό έκανες την αλλαγη αν επιτρέπεται ;

  12. The Following 2 Users Say Thank You to m-power_01 For This Useful Post:

    BILL007 (23-07-13), Kostas_1 (23-07-13)

  13. #10
    Εγγραφή
    16-05-12
    Περιοχή
    Παλαιο Φαληρο-Αθηνα.
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    23
    Thanked
    6
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    m-power_01:Αν διαβασεις ολο το post,θα δεις οτι οταν λεω καινουριο ενοω οτι αλλαχτηκε ολοκληρος ο κινητηρας με ολα τα περιφερειακα του....Φυσικα μεταχειρισμενος κινητηρας και περιφερειακα μπηκαν απανω,δεν μπορει ομως να κανει το ιδιο συμπτωμα με τον προηγουμενο......Οσο για την αλλαγη,εγινε σε γνωστο συνεργειο ΒMW κοντα στην Βουλιαγμενης.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP