Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 41

Θέμα: Νέα δοκιμή πρόσκρουσης: Small/narrow overlap (20%)

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή Νέα δοκιμή πρόσκρουσης: Small/narrow overlap (20%)

    Πρόκειται για νέα δοκιμή πρόσκρουσης που καθιερώνει ο αμερικάνικος NHTSA. Πρόκειται για πλαγιομετωπική πρόσκρουση σε ακλόνητο εμπόδιο με 20% επικάλυψη και αποτελεί ίσως τη σκληρότερη δοκιμή για ένα πλαίσιο.

    Απ' ότι αντιλαμβάνεστε, σ' αυτό το crash test παρακάμπτεται η μπροστινή δομή του αμαξώματος με αποτέλεσμα να φορτίζεται μόνο η μία διαμήκης δοκός η οποία μεταφέρει τις δυνάμεις απ' ευθείας στον κλωβό του θαλάμου επιβατών. Η δοκιμή είναι επιτυχής για αυτοκίνητα με ενισχυμένες δοκούς, κολώνες και μαρσπιέ, υπό την προϋπόθεση ότι η διείσδυση εξαρτημάτων και τμημάτων της ανάρτησης στον θάλαμο επιβατών θα είναι περιορισμένη.

    Μια πολύ σημαντική λεπτομέρεια είναι ότι οι πλευρικοί αερόσακκοι δεν ανοίγουν υποχρεωτικά σε μια τέτοια δοκιμή. Όπως όμως θα διαπιστώσετε, το κεφάλι του οδηγού μετακινείται πλάγια με αποτέλεσμα ο αερόσακκος του τιμονιού να είναι ανεπαρκής. Αυτό βέβαια δε συμβαίνει σε όλα τα αυτοκίνητα!

    Ας δούμε μερικά επιλεκτικά και -κυρίως- αμερόληπτα παραδείγματα:

    1. Volvo S60

    H Volvo, πρωτοπόρος στα θέματα ασφαλείας, σχεδίαζει τα αυτοκίνητά της για τέτοιες δοκιμές από το 1990! Το S60 αρίστευσε χάρη στον σφηνοειδή σχεδιασμό του μπροστινού μέρους καθώς και στον σχεδιασμό της διαμήκους δοκού η οποία κατεβαίνει χαμηλά και προς το κέντρο της μάσκας, δημιουργώντας έτσι ένα ισχυρό πλαίσιο. Προσέξτε την αποκόλληση του τροχού, δεν είναι τυχαία καθώς με αυτόν τον τρόπο δε εισέρχονται τμήματα της ανάρτησης στον χώρο των επιβατών.



    2. BMW F30 328i:

    Το νέο παιδί της πολυαγαπημένης μας μάρκας μπορεί να μην τα πήγε τόσο καλά όσο το Volvo, εντούτοις περνάει το σκληρό αυτό τεστ. Το τετράγωνο κόψιμο μπροστά δεν τη βοηθά ώστε να 'ξεγλυστρίσει' από το εμπόδιο, κι έτσι το 20% της επιφάνειας της πρόσοψης τρώει όλη την παραμόρφωση. Προσέξτε όμως τα εξής:

    α) Πόσο στιβαρό πλαίσιο έχει, αφού η κολώνα του παρμπρίζ κάμπτεται ελάχιστα και

    β) Πόσο αποτελεσματικοί είναι οι αερόσακοί της, αποτελεσματικότεροι κι από του Volvo, αφού το κεφάλι του ανδρείκελου εγκλωβίζεται ανάμεσά τους και δεν έρχεται σε επαφή με τμήματα του ταμπλώ.

    Ζήτω η BMW!



    3. Mercedes C-Klass

    H μικρή Mercedes κόπηκε. Το πλαίσιό της δεν ήταν τόσο άκαμπτο όσο της BMW ή του Volvo, το βασικό όμως πρόβλημα ήταν ο τροχός που εισχώρησε τόσο ώστε να προκαλέσει τραύματα στα πόδια του οδηγού και οι κουρτίνες που δεν ενεργοποιούνται (!) σε τέτοια πρόσκρουση.



    4. Το πολυαγαπημένο μας Passat CC



    Αρκετοί κρυφοφολκςβαγκενάκηδες εδώ μέσα μας τα έχουν κάνει ζέπελιν με το Passat cc. Για να τους δούμε τώρα... Όταν πρωτοείδα το βίντεο μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση πως σκόρπισε το αυτοκίνητο. Η κολώνα υποχώρησε 24 εκατοστά εκεί που βρίσκονται οι μεντεσέδες της πόρτας. Την ίδια την πόρτα την ψάχνουν ακόμα. Το ταμπλώ μπήκε μέσα 17 εκατοστά. Το κεφάλι του ανδρείκελου ίσα που ακούμπησε τον αερόσακκο οδηγού, γιατί η κολώνα του τιμονιού πήγε 19 πόντους προς τον συνοδηγό (αντίθετα δηλαδή). Ο προεντατήρας της ζώνης άργησε με αποτέλεσμα το κεφάλι και το στέρνο να μετακινηθούν υπερβολικά προς τα μπρος. Δεν ενεργοποιήθηκαν ούτε οι αερόσακκοι κεφαλής αλλά ούτε και οι πλευρικοί. Όπως είπαμε, οι μεντεσέδες της πόρτας κόπηκαν, η πόρτα εκτοξεύτηκε σαν το κάθισμα του Goose στο Top Gun και όλα αυτά είναι κακά γιατί ο οδηγός θα μπορούσε να βρεθεί κι εκτός οχήματος. Βασικά, στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο μάλλον αυτό θα ήταν καλό κι όχι κακό. Το CC πάντως πήρε οριακή βαθμολογία, γιατί ακολουθούν και χειρότερα:

    5. Η αυτού εξοχότης του το Audi A4

    Όλο το story είναι από το 0.23 έως το 0.33. Πράγματι, κάποια μέρα όλοι με audi θα 'καταλήξουμε'.



    6. Lexus IS250/350

    Βασικά κάτι σαν το Α4 στο πιο επώδυνο:





    Μπράβο στη Volvo που πήγε προετοιμασμένη αλλά και στη BMW που αποδεικνύει ότι πίσω από καμμένους πολλαπλασιαστές, δέρματα που ζαρώνουν και πλαστικά που ενίοτε μαδάνε υπάρχει ουσία που εξαργυρώνεται μία μόνο φορά.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη S8N : 16-04-13 στις 15:16

  2. The Following 34 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    A8hnaios (16-04-13), aristent (16-04-13), Bassakos (16-04-13), Bazil Van Sinner (16-04-13), BILL007 (16-04-13), Bitz (16-04-13), dbehrakis (18-04-13), doctore (16-04-13), Eleni (16-04-13), giannis_compact (17-04-13), hades7 (16-04-13), imolarot (16-04-13), JimE36 (16-04-13), katsaraios (17-04-13), Konstantinos E60 (16-04-13), kostas 325 (16-04-13), Kostas_1 (16-04-13), Leonidas_E39 (16-04-13), Monsta (16-04-13), nik200 (16-04-13), nikos valvetronic (17-04-13), nikos1400 (16-04-13), Nino (18-04-13), ntinos (16-04-13), Panos 316T (16-04-13), PANOS-E60 (16-04-13), pilot (16-04-13), Ptboul (17-04-13), Samaro (16-04-13), saulm3 (17-04-13), Spiros335i (16-04-13), Vassilis ///M (16-04-13), wheelman (16-04-13), ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Κ (16-04-13)

  3. #2
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Και μετά απ' αυτό το κρεσέντο αντικειμενικότητας και αμεροληψίας, προκειμένου να γλυτώσω το μπανάρισμα από τον Στάθη, να τονίσω πως δε θα 'θελα να ξέρω τα αποτελέσματα παλαιότερων BMW σ' αυτό το crash test.










    Σίγουρα όμως θα ήταν καλύτερα από εκείνα των αντίστοιχων Audi.

  4. The Following 7 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    aristent (16-04-13), giannis_compact (17-04-13), katsaraios (17-04-13), nik200 (16-04-13), nikos1400 (16-04-13), Ptboul (17-04-13), Samaro (16-04-13)

  5. #3
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.335
    Thanked
    7393
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    χωρις να χαλαω το θεμα επ ουδενι...στον φιλο s8n..

    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!

  6. The Following 7 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aggelosmk2 (16-04-13), Bazil Van Sinner (16-04-13), Eleni (16-04-13), EVERGET (16-04-13), Leonidas_E39 (16-04-13), PANOS-E60 (16-04-13), S8N (16-04-13)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..
    Ακριβώς. Ενδεχομένως αν ενισχύσουν ένα τμήμα να χαλάσουν τη συμπεριφορά του πλαιαίου σε άλλη φόρτιση. Ο κλωβός της C-Klass Πάντως μια χαρά άντεξε, οι πλευρικοί αερόσακκοι της έκαναν τη ζημιά στη βαθμολογία. Πρόσεξε ότι έχει και αερόσακκο στα γόνατα η συγκεκριμένη.

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!
    Με τα μοτέρ που καβαλάς εσύ, αν ήμουν ο μαγαζάτορας θα έκανα την πάπια. Κουάκ κουάκ.

  8. The Following User Says Thank You to S8N For This Useful Post:

    nik200 (16-04-13)

  9. #5
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο nik200 Εμφάνιση μηνυμάτων
    χωρις να χαλαω το θεμα επ ουδενι...στον φιλο s8n..

    απλα να πω, σαν μηχανικος, οτι δεν ειναι σχεδιασμενα ολα τα πλαισια να λειτουργουν με τον ιδιο τροπο...πχ...της mercedes...μπορει να ειναι κλασεις ανωτερο το πλαισιο συνολικα καθως σε μια μετωπικη συγκρουση να συνεργαζεται το μπροστινο μερος (ραμφη κτλ κτλ) πολυ καλυτερα με τον κλωβο ασφαλειας...ενω στο συγκεκριμενο τεστ το ξυλο το τρωει καθαρα ο κλωβος και παλι υπο συνθηκες (στις ακρες του ακριβως...)...τρεχα γυρευε..

    υγ...στο ε30 μου παντως...σε παρομοιες συνθηκες..εχει φυγει μοτερ..στο απεναντι μαγαζι (ολα μελετημενα τα χω...!!!!!!!)..πως γινοταν στα "βλεπω το θανατο σου"....ε καπως ετσι το φανταζομαι!!!!
    Για τα δικα μας Ε30-Ε36 ρε δεν ισχυει αυτη η δοκιμη!Πιο πιθανο να πεφταμε με την πορτα πανω στο εμποδιο!! Βαλε roll cage σου λεωωω.....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    nik200 (16-04-13), Panos 316T (16-04-13)

  11. #6
    Εγγραφή
    15-03-10
    Περιοχή
    drift land
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    3.335
    Thanked
    7393
    Rides
    4

    Προεπιλογή

    αν πραγματι θελουμε να βγαλουνε ενα αρκετα καλο συμπερασμα..ο σκοπος ειναι να μελετησεις πολλα και διαφορετικα βιντεο..ή δυνατον και απο αλλους οργανισμους προστασιας..για ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο...πχ..για την f30..









    και στο τελος και το καινουργιο test


  12. The Following 2 Users Say Thank You to nik200 For This Useful Post:

    aristent (16-04-13), S8N (16-04-13)

  13. #7
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18827
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Χρηματοκιβωτιο παντως η F30...

  14. The Following 2 Users Say Thank You to S8N For This Useful Post:

    kostas 325 (16-04-13), nik200 (17-04-13)

  15. #8
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τα αυτοκινητα των crash tests που ειδατε, πωλουνται τωρα απο εμπορους των Αθηνων ως "σουπερ ευκαιριες" με "μηδεν χιλιομετρα", "εταιρικα που ποτε δεν χρησιμοποιηθηκαν για το σκοπο που παραγγελθηκαν" .

  16. The Following 10 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (16-04-13), Eleni (16-04-13), imolarot (16-04-13), katsaraios (17-04-13), nikos1400 (16-04-13), Nino (18-04-13), oldcarskickass (16-04-13), Ptboul (17-04-13), S8N (16-04-13), trifonas (16-04-13)

  17. #9
    Εγγραφή
    13-06-11
    Μηνύματα
    5.850
    Thanked
    11471
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Nikos M5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα αυτοκινητα των crash tests που ειδατε, πωλουνται τωρα απο εμπορους των Αθηνων ως "σουπερ ευκαιριες" με "μηδεν χιλιομετρα", "εταιρικα που ποτε δεν χρησιμοποιηθηκαν για το σκοπο που παραγγελθηκαν" .
    Οντως ???

  18. #10
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    VOULA
    Μηνύματα
    1.898
    Thanked
    5249
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ntinos Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οντως ???
    Οχι ακριβως αλλα καποια απ αυτα που πωλουνται στην Αθηνα σιγουρα εχουν παρει μερος σε ντοκιμαντερ του Nat Geo Wild .......

  19. The Following 2 Users Say Thank You to Nikos For This Useful Post:

    freddys (16-04-13), nikos1400 (16-04-13)

Σελίδα 1 από 4 123 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP